حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک مجموعه آفیس ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | مایکروسافت

اگر طرفدار تم تاریک هستید باید به شما بگویم که مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که تمام برنامه‌های آفیس در همه پلتفرم‌ها قابلیت تم تاریک یا همان Dark Mode را دریافت خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تم تاریک مجموعه آفیس

تم تاریک مجموعه آفیس

تم تاریک مجموعه آفیس

این قابلیت از امروز در برنامه Outlook هم در اندروید و هم iOS ارائه شده است و در نسخه آینده سیستم عامل اپل، یعنی iOS 13 این ویژگی به برنامه‌های Word، Excel، OneNote، PowerPoint، SharePoint، OneDrive، Planner و To-Do نیز راه پیدا خواهد کرد.
از زمانیکه این تغییرات اعمال شده، بسته به اینکه شما چه حالتی را ترجیح دهید، Dark Mode به‌طور خودکار فعال خواهد شد. به عنوان مثال، در اندروید برنامه Outlook به حالت دارک مد سوئیچ خواهد شد اگر شما حالت ذخیره انرژی (Battery Saver) را فعال کنید. مایکروسافت در توضیح اضافه شدن قابلیت دارک مد به برنامه‌های آفیس گفته است:

تحقیقات در بخش طراحی نشان داده است که کاربران به دارک مد علاقه دارند و واکنش آنها به این موضوع بسیار مثبت بوده است. برخی از تم‌های تاریک می‌توانند بسیار روشن باشند اما احساس مردم به استفاده از اوت‌لوک موبایل آرامشی است که در یک اتاق کم نور یا اتاق خواب دارید. تجربه استفاده از آن راحت و دلچسب است و این دارک مد می‌تواند خستگی چشم‌ها را کاهش دهد.

دیگر برنامه‌های آفیس که نام آنها در بالا ذکر شد همزمان با ارائه iOS 13 احتمالاً در ماه سپتامبر تم تاریک را دریافت خواهند کرد. البته این تغییرات تنها مختص گوشی‌های آیفون نخواهد بود و آیپدهای اپل هم آن را دریافت می‌کنند. علاوه‌براین مایکروسافت اعلام کرده است که به نسخه‌های وب Planner و OneDrive نیز تم تاریک اضافه می‌شود، اما هیچ بازه‌ای زمانی برای آن مشخص نشده است.

شما تم تاریک مجموعه آفیس را مفید می دانید؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خیلی عالی میشه…

m.b

دقت کردید موقعی که چالتون نیست خیلی از ترول های سایت هم نیستن؟🤔🙄
چالتون رو بشناسید که چه موجودیه…

Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)