حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار جدید مایکروسافت آفیس برای ویندوز ۱۰ ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت نسخه جدید اپلیکیشن آفیس را برای کاربران ویندوز 10 منتشر کرد. این اپ قرار است جایگزین نرم‌افزار «My Office» باشد و به گونه ای طراحی شده که برای کاربران محصولات آفیس کاربردی‌تر از همیشه ظاهر گردد. البته محض این که اشتباه نکنید باید بگویم منظور مجموعه آفیس نیست و خود نرم افزار Office مایکروسافت آپدیت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باید بگویم نرم افزار Office مایکروسافت در واقع یک هاب متمرکز برای دسترسی به آخرین سند‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس برای دسکتاپ و دسترسی ساده و سریع به اپلیکیشن‌های رایگان و تحت وب آفیس به شمار می‌آید. این اپ برای استفاده کاملا رایگان است و به طور پیش‌فرض روی آپدیت‌های بعدی ویندوز 10 نصب می‌شود. همچنین برای استفاده از آن نیازی به داشتن حق اشتراک آفیس 365 نخواهید داشت.

اپلیکیشن قدیمی‌تر یعنی My Office، بسیاری از قابلیت‌های اپلیکیشن جدید را در خود دارد. با این حال اپ جدید تمرکز خود را روی نسخه‌های تحت وب آفیس گذاشته که برای کاربران غیر عضو در آفیس 365 بسیار کاربردی هستند.

این تمام چیزی است که تمرکز مایکروسافت در ارائه اپلیکیشن جدید آفیس، روی آن بوده است: تبلیغ اپلیکیشن‌های تحت وب و روشن کردن این موضوع برای کاربرانش که آفیس دات کام هم وجود دارد و شامل نسخه‌های رایگان ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک می‌شود.

اپلیکیشن جدید شامل راهنمایی‌ها و ترفند‌هایی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف مایکروسافت هم هست. غول نرم‌افزاری حتی به ادمین‌های IT این امکان را داده که اپلیکیشن را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. در این صورت کسب و کارها می‌توانند آن را تبدیل به برند کرده و اپلیکیشن را به سرویس‌های شخص ثالث و سرچ مایکروسافت متصل نمایند.

اپلیکیشن جدید آفیس طی هفته‌های آینده، برای کلیه کاربران ویندوز 10 منتشر می‌شود

اپلیکیشن جدید آفیس طی هفته‌های آینده، برای کلیه کاربران ویندوز 10 منتشر می‌شود. اما اگر می‌خواهید زودتر به آن دسترسی داشته باشید، قادرید همین حالا با مراجعه به مایکروسافت استور نرم افزار جدید آفیس را دانلود نمایید.

شما از نرم افزار مجزا آفیس مایکروسافت استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)