حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای گوشی تاشو بعدی، شاید گلکسی فولد ۲

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

خب همانطور که در جریان هستید تاریخ اولیه عرضه نخستین گوشی تاشو سامسونگ با مشکلاتی مواجه شد و بنابراین همانطور که این تاریخ برنامه‌ریزی‌شده اتفاق نیفتاد، طراحی اولیه و حتی مشخصات آن هم هرگز فاش نخواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع سامسونگ برای گوشی تاشو بعدی، شاید گلکسی فولد ۲ را ببینیم.

حق اختراع سامسونگ گلکسی فولد ۲

گوشی گلکسی فولد سامسونگ قرار بود در ماه آوریل امسال روانه بازار گردد، اما حالا با پنج ماه تاخیر، در ماه سپتامبر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. بنابراین با این اتفاقات، بسیار طبیعی است که اگر سامسونگ تصمیمی برای ارایه مدل بعدی گوشی تاشو خود در فصل بهار آینده دارد از الان به فکر آن باشد.

خب به نظر می‌رسد که این برنامه‌ریزی‌ها در حال اتفاق افتادن هستند و همانطور که رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند مدل بعدی دستگاه تاشو سامسونگ یعنی گلکسی فولد ۲ از یک نمایشگر ۸ اینچی بهره خواهد برد و به جای لایه کاور گلکسی فولد که همه فکر می‌کردند محافظ نمایشگر است، یک کاور گلس خم‌شدنی بسیار نازک خواهد داشت.

براساس پتنی که اخیرا در وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده است به احتمال زیاد گلکسی فولد ۲ در سال ۲۰۲۰ با یک بریدگی (ناچ) بسیار کوچک‌تر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و دیگر خبری از بریدگی نه‌چندان ناخوشایند گوشی گلکسی فولد نخواهد بود.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، سامسونگ همه مکان‌های احتمالی بریدگی (چپ، راست و وسط) دستگاه را در پتنت آورده است تا همه طراحی‌های ممکن را برای عرضه یک محصول نهایی ارایه کرده باشد.

گلکسی فولد ۲ علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ ۸ اینچی، به یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۶۵، مودم 5G چندبانده X55 کوالکام، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز مجهز است. هرچند درباره مشخصات دوربین آن چیزی نمی‌دانیم، اما مسلما شاهد تغییراتی بزرگی در آن خواهیم بود.

در حالیکه سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال مانور دادن بر روی اندازه سنسور دوربین و میزان زوم آن هستند، شنیده می‌شود که سامسونگ تصمیم دارد تا یک مجموعه دوربین کاملا متفاوت را که باعث شگفتی همگان خواهد شد، بر روی گوشی گلکسی اس ۱۱ خود ارایه کند.

اینکه «لنز با دیافراگم مایع» یا زوم‌های باورنکردنی دوربین جدید چه مشخصاتی دارند و چگونه کار خواهند کرد به کنار، اما با اطمینان بسیار بالایی می‌توان گفت که شاهد حضور این ست‌آپ دوربین بر روی گران‌ترین گوشی سال ۲۰۲۰ سامسونگ، یعنی گلکسی فولد ۲، خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

جناب
“ثق۱فععغغغفص”

😐

Dr.Nazer

وات؟

پ ن : بیا واتساپ

_V_

بند اخرو ببین میفهمی چی گفتم😐

Dr.Nazer

این چی بود دیگه😂

_V_

نمیدونم😐
هنوزم درستش نکردن😂

m.b

آیفون های جدید روز 10 سپتامبر معرفی میشن…
و بعد از اون اگر میکس 4‌ وجود داشته باشه شروع میکنه به گرم کردن(شروع فرآیند تبلیغات پیش از معرفی و افشاگری ها)…

m.b

جناب عطایی
“ثق۱فععغغغفص” این واژگان وسط متن چه معنایی میده دقیقاً؟😅

Dr.Nazer

دوستان؛ به زودی منتظر همکاری دایی رانی و عمو جانی…
عه ببخشید😐
آیت الله واعظ و دکتر ناظر سینز باشید :-/

_V_

اوف😂😎

_V_

دوستان به نظرتون موضوع پست چی باشه؟

_V_

ممنون از دوستان همیشه در صحنه که مارو ب اعشار خویش نیز حساب نمیکنند

android pie

استغفرالله ایت الله این گونه نفرمایید…..حالا باید برچه اساسی موضوع رو پیشنهاد بدیم

The Destroyer

مقایسه بذارید حالا هرچی میخواد باشه.

The Destroyer

آره اینجوری بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)