حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ بدون سرویس های گوگل ارایه خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

طبق شایعات مطرح شده در تاریخ ۲۸ شهریور گوشی‌های هواوی میت ۳۰ رسما معرفی می‌شوند. این دو دستگاه در حال حاضر مهم‌ترین پرچم‌داران هواوی هستند که بعد از آغاز تحریم هواوی توسط امریکا معرفی خواهند شد و طبق اظهار نظر گوگل به همین دلیل هواوی میت ۳۰ بدون سرویس های گوگل ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ۳۰ بدون سرویس های گوگل

حالا سخنگوی گوگل به خبرگزاری رویترز اعلام کرده که این گوشی‌ها برای تبعیت از تحریم‌های آمریکا نمی‌توانند از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنند. از آنجایی که هواوی میت ۳۰ گجت‌های تازه‌نفسی محسوب می‌شوند و قبل از آغاز تحریم‌ها وجود خارجی نداشته‌اند، گوگل برای ارائه‌ی مجوزهای اندروید باید از دولت آمریکا جواز رسمی دریافت کند.

سخنگوی گوگل ارائه‌ی چنین درخواستی برای دولت آمریکا را نه تایید و نه تکذیب کرده است اما لازم به ذکر است که این شرکت قبلا اعلام کرده که خواستار ادامه همکاری با هواوی است. اگر این خبر صحت داشته باشد، گوشی‌های هواوی میت ۳۰ با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. شاید هواوی این دو گجت را در بازارهای بین‌المللی بدون پلی استور گوگل عرضه کند یا شاید هم این گوشی‌ها فقط در کشور چین روانه‌ی بازار شوند که کاربران آن به فقدان سرویس‌های گوگل عادت دارند.

سیستم عامل هارمونی هواوی (Huawei Harmony OS) رسما معرفی شد

سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم به هارمونی هم اگرچه از لحاظ تئوری می‌تواند جایگزین اندروید شود، ولی هواوی بارها و بارها اعلام کرده که حداقل در سال جاری چنین قصدی را ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی میت ۳۰ قربانی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

خوب نیست برای طرفدار های هواوی

Amin B3DA

بازم پلی استور ی چیزی اما اگ گوگل پلی سرویس نباشه که خیلی از اپلیکیشن ها کار نمیکنند. حالا اگ سیستم عامل خودش بود ی چیزی اما رو اندروید ک نمیشه. مگر اینک بشه جدا نصبش کرد بعدا

calantar

میت 30 ناقص شد💀💀💀💀 حالا باید ببینیم چی پیش میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)