حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیسبوک ترد (Facebook Threads) پیام رسان جدید این شرکت برای رقابت با اسنپ چت است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | پیام رسان

هر چند در بازار ما به دلیل از “ابتدا فیلتر بودن” اسنپ چت این شبکه اجتماعی تصویر محور اصلا محبوب نشد اما باید گفت که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های موبایلی در سراسر جهان به حساب می‌آید و فیس بوک همراه تلاش کرده است تا از راه‌های مختلف این برنامه را از سر راه خود بردارد. در جدیدترین حرکت گزارش شده است که فیسبوک در حال آماده‌سازی برنامه جدیدی تحت عنوان Threads است که به کابران اجازه می‌دهد تا وضعیت خود، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات دیگر را با دوستان نزدیکشان در میان بگذارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فیسبوک ترد (Facebook Threads) صحبت کنیم.

فیسبوک ترد (Facebook Threads)


کاربری این برنامه راستای استفاده از اپ اینستاگرام است و این بدان معنی است که کاربران می‌توانند اطلاعات خود را با لیست “close friends” خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. در حال حاضر برنامه Threads در داخل فیسبوک در حال آزمایش است اما این شرکت تمایلی به انتشار اطلاعات درخصوص زمان عرضه برنامه نشان نداده است.

بنظر می‌رسد که این برنامه مسیجینگ جدید فیسبوک و اینستاگرام باشد و این به استناد اسکرین شات‌هایی است که از آن منتشر شده. با این حال، هیچ تصویری به‌خصوصی از جزئیات برنامه منتشر نشده است. در عکسی که در بالای مطلب مشاهده می‌کنید، گزینه‌ای تحت عنوان Automatic Updates به چشم می‌خورد که در صورت فعال بودن این گزینه، اطلاعات شما به‌صورت خودکار با دوستان نزدیکتان در لیست اینستاگرام به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این اطلاعات می‌تواند شامل به اشتراک گذاشتن مواردی مانند وضعیت شما یا موقعیا جغرافیایی باشد. البته ظاهراً فیسبوک قرار نیست صدرصد امنیت شما را به خطر بیندازد و موقعیت مکانی شما در زمان حقیقی به اشتراک گذاشته نمی‌شود، به جای آن دوستان شما وضعیتی با عنوان “در حال حرکت” را مشاهده خواهند کرد.

البته گزینه دیگری نیز وجود دارد که به کاربران Threads امکان آن را می‌دهد که وضعیت خود را به صورت دستی تغییر دهند. با این حال، اشتراک گذاری اطلاعات مهم‌ترین کاربرد این برنامه نیست و پیام‌رسان بودن وظیفه اصلی Threads می‌باشد. همه پیام‌های دوستان شما در یک فید ظاهر خواهد شد و نقطه سبز رنگی هم در کنار نام هر شخص ظاهر می‌شود تا شما متوجه شوید که کدامیک از دستانتان آنلاین می‌باشند. هر زمان که یکی از دوستان شما استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارد، می‌توانید آن را از طریق Threads مشاهده کنید. این برنامه از دوربین هم پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با ثبت عکس و ویدئو آن را برای دوستان نزدیک خود بفرستند.

متأسفانه هنوز مشخص نیست که فیسبوک چه زمانی این برنامه را در دسترس عموم قرار خواهد داد. تست‌های درون شرکتی ممکن است درخصوص این موضوع نتیجه‌گیری می‌کند که آیا Threads برنامه مفیدی خواهد بود یا خیر. بنابراین همانقدر که ممکن است این برنامه به‌زودی معرفی شود، همانقدر ممکن است اصلاً معرفی نشود.

شما منتظر پیام رسان جدید فیسبوک هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂

نیما عرفانی

مثل اینکه پنل Amoled سری میت ۳۰ ساخت سامسونگِ
https://www.gizchina.com/2019/08/26/huawei-mate-30-series-to-use-samsung-amoled-screens-instead-of-lg-and-boe/amp/

m.b

نگفته ساخت سامسونگه…
گفته هوآوی از بعضی پنل های بویی راضی نیست و بهش گفته که از بعضی از تامین کننده های نامعتبرش مواد اولیه تهیه نکنه (سر میت ایکس) و همچنین نگران رنگ و میزان نور پنل میت 20 پرو هست…
به این مسائل استناد کرده و در ادامه گفته هر شرکتی قادر به ساخت یک پنل واترفال ایده‌آل نیست و هوآوی ممکنه که سمت شرکت های باتجربه و با کیفیت‌تر رفته باشه…
از طرف دیگه موقعی که ویوو نکس 3 تیزر رسمیش رو منتشر کرد، سامسونگ در ویبو پیامشو ریپلای کرد که این نشون میده صفحه اونا ساخت سامسونگه…
اینا باعث میشه همچین فکری پخش بشه که هوآوی هم باید بره به این سمت وگرنه نگاه ها یکم گرفته میشه…
هر جا از نظرت مشکل داره داخل”” بنویس تا متن انگلیسی یا دلیل این نتیجه گیری رو بنویسم…

_V_

اقا یه چیزی راسته میگن پی ۳۰ پرو boe ولی پی۳۰ سامسونگه؟😐
یعنی نسخه معمولی پنل بهتری داره؟

m.b

خبرش رو دیده بودم…
اطلاع کامل ندارم…
از دوستان بپرس…👌😊

نیما عرفانی

نه این لینک برای امروزِ ، من دو تا مطلب دیگه در همین خصوص چندوقت پیش از وبسایت رسمی هواوی دیده بودم .‌‌ اینا همشون دارن میگن احتمال داره هواوی در ساخت پنل های سری میت ۳۰ با سامسونگ هم همکاری کنه اما فعلاً هیچ کدوم قطعی تأیید یا ردش نکردن.

نیما عرفانی

According to Sina, the Huawei Mate 30 and Mate 30 Pro smartphones will use Samsung’s AMOLED display instead of the display panels produced by LG and BOE used in the Mate 20 series. Interestingly, earlier we heard that BOE intends to continue to supply display panels for the Mate 30 series. But it turns out Huawei has made its decision and chose Samsung as the screen supplier for the upcoming flagships.
صراحتاً گفته احتمالش زیادِ هواوی بخواد از پنل های ساخت سامسونگ در میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو استفاده کنه .
بقیه ی متن مطلب به جزئیات پرداخته ، اصل ماجرا همون یه قسمت بود.

m.b

خبر مال دیروزه و کامل خوندمش دیروز…
قسمت اولش میگه هوآوی استفاده میکنه و بعد دلایلش رو بیان میکنه که چرا باید استفاده کنه که من دلایلش رو گفتم که بگم خبر قطعی نیست و بر اساس دلایلی هست که گفتیم…
منم امیدوارم استفاده کنه چون 100 همیشه بهتر از 90 هست و خب بقیه هم رفتن سراغ سامسونگ…

نیما عرفانی

بله درسته خبر گیزچاینا برای دیروزِ اما منبع خبر از سوی هواوی سنترال چندروز پیش منتشر شد و منابع مختلف پوشش دادن. خب برادر اون که طبیعیه بیاد شرح حال قضیه رو بیان کنه. بالاخره هرچی باشه این درصد از انحنارو اول سامسونگ تصمیم داشت استفاده کنه ولی به دلایل تضعیف مقاومت ، سامسونگ موقتی از تولید و عرضه اش برای محصولات خودش صرف نظر کرد پس یعنی علمشو داشته که پنل Amoled با انحنای نزدیک به ۹۰ درجه بسازه.
یکی از اصلی ترین نقاط ضعف گوشی های هواوی نمایشگرشه که همکاری با سامسونگ می‌تونه این ضعف به نقطه قوتش بدل کنه.

_V_

من همین اج های الان رو هم نمیدونم چطوری میشه گیمینگ کرد باهاشون یهو دستت یه گوشش بخوره به صفحه تازه حاشیه هاشونم بیشتر از میت ۳۰ پرو و نکس ۳ هست😐

چجوری اج ۹۰ درجه ای میخوان بذارن😢😐

Amin B3DA

چندماه پیش رسما همکاری کردن و خب همه گفتیم به پی30 نمیرسه اما احتمالش برا میت30 زیاده
منم امیدوارم از سام استفاده کنه چون کیفیت پنل هاش بیشتره

_V_

دوستان کسی

ردمی ۷ / ۱۶ گیگ،، نوت ۷،، ۶۴ گیگ،، هدفون کامفورت شیائومی،، گام شمار،، پاوربانک ژیپن،، نوکیا ۲.۲،ردمی ۷ / ۶۴ گیگ

میخواد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)