حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۷.۲ را با دوربین دایره ای ببینید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

برند نوکیا متعلق به شرکت فنلاندی HMD Global است که سال گذشته عضو جدید سری ۷ را معرفی و روانه بازار کرده بود. نوکیا ۷.۱ یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید که به دلیل طراحی جذاب و مشخصات قابل قبول مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. چند روز پیش این شرکت اعلام کرد که مشغول کار بر روی جانشین این دستگاه تحت عنوان “نوکیا ۷.۲” است. در چند هفته گذشته تصاویری از طراحی این گوشی منتشر شده است و نوکیا به‌طور رسمی اعلام کرده در روز ۱۴ شهریور در کنفرانس IFA در برلین از آن رونمایی خواهد کرد. امروز تصاویر واقعی از آن منتشر شده که می توان در آن نوکیا ۷.۲ را با دوربین دایره ای دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۷.۲

نوکیا ۷.۲

نوکیا ۷.۲

حالا با نزدیک شدن به زمان معرفی نوکیا ۷.۲ تصاویر بیشتری از این دستگاه منتشر شده است که طراحی‌های پیشین گوشی را تأیید می‎کند. نوکیا ۷.۲ قرار است جدیدترین عضو در خانواده میان‌رده‌های HMD Global باشد و آخرین تصاویری که از این دستگاه منتشر شده نشان می‌دهد که بدنه دو طرف دستگاه شیشه‌ای با رنگ سبز-آبی خواهد بود. البته به احتمال بسیار بالا این دستگاه در زمان عرضه رنگ‌های متنوع‌تری خواهد داشت.

پنل جلوی گوشی حاشیه‌های بسیار باریک با ناچی به شکل قطره آب در بالای خود خواهد داشت که جایگاه دوربین سلفی دستگاه است. رابط کاربری گوشی هم شبیه به اندروید خام به نظر می‌آید. این یعنی نوکیا ۷.۲ تا ۲ سال آپدیت‌های سیستم عامل و تا ۳ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

در قاب پشتی نوکیا ۷.۲ دارای دوربین سه‌گانه و یک فلش LED در محفظه‌ای دایره‌ای شکل است. این سبک طراحی متفاوت با آن چیزی است که HMD پیش‌تر در طراحی گوشی‌ها استفاده کرده بود. در زیر جایگاه دوربین‌ها، سنسور اثر انگشت جای گرفته است و از آنجاییکه سنسورهای زیر نمایشگر این روزها در گوشی‌های میان‌رده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، این موضوع کمی تعجب برانگیز بود.

در حالیکه سایر مشخصات این گوشی هنوز مشخص نشده است، شایعات مبنی براینست که این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ همراه با 6 گیگابایت رم خواهد بود. متأسفانه درخصوص قیمت گوشی نوکیا ۷.۲ هنوز اطلاعاتی دردسترس نیست.

نظر شما درباره نوکیا ۷.۲ احتمالی و طراحی دوربین دایره ای که این روزها خیلی ترند شده، چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

اگه قیمتش زیر 280 دلار باشه و پلاستیک نباشه ارزششو داره و فروش خوبی رو تجربه میکنه با توجه به طراحی جالب اندروید خام و اسنپ 710 ش

afsoon

با این مشخصات دویست دلار می‌تونه قیمت مناسب باشه

mTAAHAAm

اسنپدراگن 710 آپپر میدیته درسته باید حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر داشته باشه

نیما عرفانی

فروش گوشی های میان رده‌ ی HMD-Nokia از زمان همکاریشون تا الان خوب بوده اما جای خالی یه پرچمدار تمام عیار ازش شدیداً حس میشه نه مثل نوکیا ۹ که طبل تو خالی بود .

Milad7

دلم با نوکیای جدید صاف نمیشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)