حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۱ دو سیم کارته است و باتری بزرگتری دارد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

تا معرفی سه آیفون ۲۰۱۹ در میانه‌های شهریور شایعات درباره این گوشی‌ها پایانی ندارد. طبق جدیدترین شایعات آیفون ۱۱ دو سیم کارته است و باتری بزرگتری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۱۱ دو سیم کارته

 

به تازگی خبرهای تازه‌ای از آیفون‌های امسال منتشر شده که این بار این خبرها از زنجیره تامین اپل در تایوان و توسط وب‌سایت DigiTimes نوشته شده است. در این خبرهای جدید، اطلاعات هیجان انگیزی از دو آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به دست آورده‌ایم.

قبل از هرچیز بگذارید اینطور شروع کنیم که هر سه آیفون ۲۰۱۹ دارای نمایشگرهایی دقیقا به اندازه سه آیفون ۲۰۱۸ خواهند داشت. این یعنی کوچک‌ترین مدل که انتظار داریم آیفون ۱۱ پرو نام بگیرد، دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED خواهد بود. سپس آیفون ۱۱ را خواهیم داشت با نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD که جایگزین آیفون XR می‌شود. در نهایت نیز iPhone 11 Pro Max معرفی می‌شود که نمایشگری ۶.۵ اینچی و OLED دارد. نمایشگر هر سه آیفون رزولوشنی یکسان با آیفون‌های کنونی دارند و در بالای هر سه آن‌ها شاهد بریدگی برای قرارگیری سنسورهای Face ID خواهیم بود. یک تغییر بزرگ، این است که ۳D Touch از همه این آیفون‌ها حذف شده تا به این ترتیب شاهد مرگ ۳D Touch در دنیای آیفون باشیم.

DigiTimes همچنین گفته که سه آیفون جدید قرار است به پردازنده اختصاصی اپل A13 مجهز شوند که توسط شرکت تایوانی TSMC ساخته می‌شود و لیتوگرافی ۷ نانومتری دارد. در بخش پشتی آیفون‌ها نیز قرار است شاهد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس باشیم که با آن می‌توان اپل واچ و Airpods 2 را شارژ کرد. همچنین دو رنگ سبز و بنفش نیز به گوشی جایگزین آیفون XR یا همان آیفون ۱۱ نیز اضافه خواهد شد.

چیپست اپل A13

چیپست اپل A13

تا اینجا تقریبا همه این موارد را می‌دانستیم اما نکته بعدی، ظرفیت باتری هر کدام از این آیفون‌ها است. اپل قرار است از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری در آیفون ۵.۸ اینچی استفاده کند که این یعنی شاهد بیست درصد افزایش حجم باتری نسبت به نسل قبلی این گوشی یعنی آیفون XS هستیم. آیفون ۶.۵ اینچی نیز دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که ۱۰ درصد نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. در نهایت آیفون ۶.۱ اینچی قرار است باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد که تنها دو درصد ظرفیت بیشتری نسبت به آیفون XR دارد.

پیش‌از این، وب‌سایت کره‌ای The Elec ادعا کرده بود که باتری گوشی جایگزین آیفون XR قرار است ۳۱۱۰ میلی‌آمپری باشد که راستش را بخواهید، هنوز هم می‌توان به این خبر اعتماد کرد. DigiTimes اگرچه اعداد بالا را اعلام کرده اما گفته که از آن اطمینان ندارد و صرفا اطلاعاتی است که به دستشان رسیده است.

و البته جدا از باتری پرظرفیت‌تر، امسال شاهد دوربین‌های بیشتری هم خواهیم بود! گوشی‌های جایگزین iPhone XS و iPhone XS Max قرار است دوربین سه گانه داشته باشند. دو دوربین از آن‌ها، لنزی مثل iPhone XS دارند اما دوربین سوم که جدید است، از نوع اولترا واید است و گفته شده لنز آن می‌تواند زاویه دید ۰.۵x را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بیشتر این اطلاعات را پیش‌تر توسط Ming-Chi Kuo، تحلیلگر مورد اطمینان در مسائل اپل، شنیده بودیم. مخصوصا می‌توانیم به شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کنیم. اما اینکه این اخبار دوباره توسط DigiTimes منتشر شده و گفته شده از زنجیره تامین اپل در تایوان به بیرون درز کرده، یعنی می‌توانیم به صحت آن‌ها اطمینان بیشتری داشته باشیم.

آیفون های ۲۰۱۹

آیفون های ۲۰۱۹

جدا از تمام این موارد، در گزارش DigiTimes یک نکته هیجان انگیز دیگر شنیده شده و آن این است که امسال علاوه بر آیفون‌های ۶.۵ و ۶.۱ اینچی، آیفون ۵.۸ اینچی نیز قرار است در کشور چین به صورت دو سیم‌کارته فیزیکی عرضه شود. اگر با آیفون‌های کنونی آشنایی کامل داشته باشید، حتما می‌دانید که iPhone XS Max و iPhone XR در بازارهای چین و شرق آسیا به صورت دو سیم کارته فیزیکی عرضه شده‌اند و در دیگر بازارها، به صورت تک سیم کارت فیزیکی و سیم کارت eSim. حالا نسل جدید آیفون XS هم به صورت دو سیم کارته فیزیکی عرضه خواهد شد که این یعنی در بازار کشور ما نیز شاهد این مدل خواهیم بود و تمام آیفون‌های جدید، به صورت دو سیم کارته وارد بازار می‌شوند.

در پایان، باز هم باید صبر کنیم تا سه گوشی آیفون ۱۱ معرفی شود و ببینیم چقدر از این اطلاعات درست هستند. فعلا که پیش‌بینی می‌شود در تاریخ ۱۹ شهریور شاهد معرفی این سه گوشی باشیم. شما درباره سه گوشی آیفون ۱۱ چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
oppo

m.b
#مصطفی مادرتو…

_V_

منکه اینستای تورو پیدا کردم پسرم

با پاک کن پاکت نکنم

oppo

هفته بعد با هشتک
#واعظ خواهرتو…
در خدمتیم

_V_

تو اول هشتگ زدن یاد بگیر بعد بیا شاید آدم حسابت کردم

Milad7

منتظریم 🙂

Amir galaxy

سریعتر معرفی کنین لعنتی ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)