حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به ترتیب ۴۲۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر است

نوشته

4 سال قبل | 31 دیدگاه | شایعات، هواوی

ظرفیت باتری هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو لو رفت. گفته می شود که این محصولات به ترتیب دارای باتری ۴۲۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و از پردازنده کایرین ۹۹۰ بهره می برند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 باتری هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

به نظر می رسد سری جدید هواوی میت ۳۰ به لحاظ فنی دستخوش تغییرات مهمی شده اند. طبق تصاویری که اخیرا به اینترنت راه پیدا کرده، هر دوی این محصولات اکنون قادر به نگهداری شارژ در مدت زمان طولانی تری هستند. مدل اول جدیدا از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و مدل دوم از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

با توجه به اینکه مدل های فعلی یعنی هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به ترتیب دارای ظرفیت باتری 4000 و 4200 میلی آمپر ساعت بوده و کیفیت نمایشگرها نیز همچنان در حد Full HD+ و Quad HD+ است، بنابراین افزایش ظرفیت باتری به طور قطع موجب بهبود عملکرد این محصولات می شود. به طوری که می توان حداقل 6 ساعت، بی وقفه از گوشی کار کشید و برنامه های سنگینی را روی آن اجرا کرد.

طبق گزارش های اخیر، سری جدید هواوی میت ۳۰ دارای کیفیت تصویربرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. این موضوع می تواند رضایت کاربر را تا حدی جلب کرده و موجب برتری میت ۳۰ نسبت به مدل های پیشین خود شود. البته ناگفته نماند که شرکت هایی نظیر اپل و سامسونگ حدودا ۲ سال پیش و در پاییز ۲۰۱۷ از این ویژگی در محصولات خود استفاده کرده اند.

چیپست کایرین ۹۹۰ (Kirin 990) هواوی از فیلم برداری 4K به نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می کند

هواوی میت ۳۰ پرو احتمالا با نمایشگر 6.7 اینچی به بازار می آید. دو طرف صفحه نمایش با زاویه 88 درجه به سمت بیرون خم شده و از آنجایی که این دستگاه از حسگر تشخیص چهره نیز بهره می برد، بریدگی بالای صفحه آن قدری بیشتر از میت 30 معمولی است. در پنل پشتی یک دوربین چهارگانه به چشم می خورد که به دو سنسور 40 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر مجهز شده است. قدرت پردازش این اسمارت فون نیز به وسیله چیپست قدرتمند کایرین ۹۹۰ تامین می شود.

نظر شما درباره حجم باتری هواوی میت ۳۰ پرو و هواوی میت ۳۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
31 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

خب اینم از مقوله ی جذاب و دوست داشتنیِ باتری ، حالا مبحث توان شارژر بیسیم و سیمی به کنار 😉
نوت ۱۰ در برابر میت ۳۰ و نوت ۱۰ پلاس رو در رو با میت ۳۰ پرو
چالتون ، حرفی سخنی؟ به نظر میرسه کم کم باید خودتو آماده کنی برای تغییر نام کاربری به Under License Erfani
چون
هردم از این باغ بری می‌رسد…

Dr.Nazer

منم باید خودم و آماده کنم برای بررسی تخصصی و مقایسه میت ۳۰ پرو با بقیه پرچمدارا😂

نیما عرفانی

آره آره اون موقع شما دکتر و واعظ حسابی مشغله پیدا میکنین.

_V_

جناب عرفانی مشتاق و چشم انتظار مقاله های ما هستند این یک افتخاره 😅
ما هم از صبر ایشان سپاس گذاریم
😂

نیما عرفانی

🤨
بله عزیزم هرچیزی که براش وقت صرف بشه شایسته ی دیده شدنِ به شرط اینکه عادلانه و براساس منطق باشه نه حق به جانب که اعتبار شخص قیاس کننده خدشه دار شه.

chalton

@نیما عرفانی
عرفانی خیلی فعلا دلت رو خوش نکن با این شایعه ها بزار به قول خودت بیاد بعد راجبش حرف میزنیم،فعلا آبروی رفته پی 30 پرو رو جمع کنید،دقت کردی با معرفی نوت 10 کلا تو همه سایت ها هوآوی به فراموشی سپرده شده.
میت 30 پرو رو هم له میشه بهت اطمینان میدم قول میدم👍

نیما عرفانی

به همین خنده بسنده میکنم
🙂

aliasad

پس خودتم قبول داری که هواوی خیلی رو زبونا بود کدوم ابروی رفتع ؟باتریش ک بهتر نبود دوربینشم همینطور منتظر باش میت ۳۰پرو غوغا میکنه اصلا نوت در حدش نیست خدایی😍پشتشم اگه همین طرح باشه خیلی خوبه

Jason bourn

و اگر راست باشه رفرش ۹۰ هرتز صفحه باید بگم واقعا کمه حتی ۴۵۰۰
البته هواویم راه حلشو یاد گرفته از اونجا که اکثر یوتوبرا به صورت پیش فرض باتری لایفو بررسی میکنن یا تهش رزلوشن رو qhd میکنن میتونه که البته هرتغییری دادن اعلام میکنن اینو اخر میبینی با امتیاز ۱۵۰ هزار انتوتو با اختلاف نیم ساعت رقباشو پشت سر میزاره
مثل این میمونه به صورت پیش فرض گوشی رو پاورسیوینگ باشه
البته امیدوارم اشتباه کرده باشم و هواوی یه دستی رو مصرف چیپاش بالاخره کشیده باشه و نیازی به اینکارا برای اول شدن تو تست باتری یوتوبرا نداشته باشه!
سامیم خسیس بازی در اورد تو نوت ۱۰ پلاس به جای باتری ۴۵۰۰ تایی باتری ۴۳۰۰ تایی زد میتونست مثل s10 5g باشه و من مطمئنم برای سال بعدش برنامه داره به اسم پیشرفت یه باتری حجیم تر تو نوت ۱۱ بزاره!

m.b

قبلاً هم گفتم نوت 10 پتانسیل یک نسل سوخته خوب شدن رو داره…😅👌

Jason bourn

نسل سوخته‌که‌نمیشه بهش گفت مطمئن باش به احتمال ۹۹ درصد نوت ۱۱ شباهت بی حد و مرزی با نوت ۱۰ خواهد داشت
و فقط اس ۱۱ زبون طراحیش شبیه نوتای امسال میشه
تو تنها چیزی‌که احتمال داره بهش بگیم سوخته همین دوربینه و شاید افزایش رفرش به ۹۰ هرتز

m.b

خب دوربین بخش خیلی مهمیه…
دوربین اس 11 قراره نسبت به نوت 10 جهش داشته باشه…
احتمالاً شاهد خیلی برتری های چشمگیر دیگر هم خواهیم بود…
اما نوت 10 در مقابل نوت 9 به جز طراحی جلویی دیگه به نظرم wow parameter نداشت…
خیلی جالبه که اس 11 که فاصله 6ماهه با نوت 10 داره مطمئناً پارامتر های چشمگیر زیادی داره اما نوت 10 که یکسال بعد نوت 9 بود پارامتر چشمگیر زیادی نداشت…
برای همین میگم نسل سوخته…
از زاویه دیگر هم نگاه که کنیم امسال کسایی که نوت پارسال یا اس امسال رو داشتن، زیاد برای خرید نوت 10 ترغیب نشدن…

نیما عرفانی

همون‌طور که قبلاً گفتم ، رفرش ریت ۹۰ هرتز بودنش بهتر از نبودنشه چون مثل رزولوشن متغیر نمایشگر میشه به صورت دستی به حالت ۶۰ هرتز تغییرش داد.
درمورد امتیاز آنتوتو و مود پرفورمنس هم با اینکه می‌دونم اون تصاویری که قبلاً از امتیازات ورژن ۸ آنتوتو فرستادم و دیدی ولی طبق معمول نمیخوای قبول کنی که اونجوری که اغراق می‌کنی در چیپست هواوی کم و کاستی وجود نداره پس مجدداً جهت یادآوری عرض میکنم ، در ورژن ۸ آنتوتو ، بنچ کایرین ۹۸۰ حتی بدون فعال بودن مود پرفورمنس با اختلاف ناچیز از امتیاز اگزینوس ۹۸۲۰ کمتر شد و با فعال بودن پرفورمنس ، شیرین اگزینوس رو زد کنار و فاصلش رو با اسنپ ۸۵۵ از ۷۰ هزارتا در ورژن ۷ آنتوتو رسوند به ۴۰ هزارتا در ورژن ۸.
اینارو گفتم که این همه میای «پرفورمنس» رو میزنی تو سر هواوی و فناش بدونی اوضاع از چه قرارِ دوست عزیز . بعد میای به سخره میگیری که بدون حالت پرفورمنس امتیاز کایرین ۹۸۰ ، ۱۵۰ تا ۲۲۰ هزارتاست…درحالی که در واقعیت بدون پرفورمنس امتیاز ۳۹۶۸۸۱ اورده و با پرفورمنس ۴۱۰۸۶۵ ؛ پس یعنی اختلاف امتیاز فعال بودن و غیر فعال بودن پرفورمنس نهایتاً ۲۰ هزارتاست که این تأثیر آنچنانی در مصرف باتری نداره چرا که در ۹۹ درصد کارهایی که هرکاربری در طول شبانه روز نیاز به انجامش داره حتی با فراهم شدن پردازش سنگین ؛ بدون فعال بودن پرفورمنس هم جوابگو هستش پس در اکثر اوقات نیاز نمیشه که حالت پرفورمنس فعال باشه ، جالب تر از اون اینجاست که اعتقاد داری فعال نبودن حالت پرفورمنس در مقایسه ها حکم پاورسیوینگ باتری رو داره🙄⁦🤦‍♂️⁩ وای خدا دیگه بسه . برای همین همیشه بهت میگم سناریو و ماهیت وجودی «پرفورمنس»رو بد متوجه شدی.
جهت اثبات حرفام هم ارجاعت میدم به مصطفی ، واعظ ، دکتر ناظر و The Destroyer که اون عکسایی که از بنچ های میت ۲۰ پرو فرستاده بودم دیدن و بعدش دکتر ناظر امتیاز گوشیِ إس ۱۰ خودش رو آپلود کرد .

Jason bourn

نگا نیما جان همینکه اومده امتیاز بخش گرافیک گوشیو با بخش گرافیک اسنپ ۸۵۵ ( حدود ۱۶۰ هزار ) یکی کرده حقیقت تستش برای من دیگه پشیزی ارزش نداره مگر‌خلافش ثابت شه ( در حالی که تستای gfx میگن ۴۰ درصد عملکرد ضعیف تری از ادرنو ۶۴۰ داره )

Jason bourn

البته حقیقت به انتوتو خیلی باور نداشتم از اول مخصوصا پدرکشتگیش با ایفون ها !
خوب من میتونم با رندر یک ویدیو یا یک بازی سنگین یا یک شبیه ساز ps2 کل انتوتو رو زیر سوال ببرم تستاشو
هواوی چیپش کمبود که داره! تازه اومده 4k 60fps رو اضافه کرده و هنوزم معلوم نیست از فیلم برداری hdr پشتیبانی میکنه یا نه که اینم اسنپ ۸۴۵ داشت و خیلی از این موارد
مگر چیپ فقط به یک ai خلاصه میشه؟‌که تو اونم زیر اسنپ ۸۵۵ هست
من ۱۰۰ دفعه گفتم ماهیتشو بد متوجه نشدم فقط متوجه شدم وقتی روشن باشه عملا در حد وانپلاس ۷ پرو تو رفرش ۹۰ هرتزم نیست
میتونی بری یوتوب ببینی تقریبا هر تستی که پرفورمنس روشن باشه زیر بقیه هست
پس اره حتی اگر قدرت گوشیو افزایش نده مصرفو اونقدری میبره بالا که نتونه حرفی جلو رقباش بزنه
برای رفع اختلافا به نظرم gfx هم بنچ بگیر هم پرفورمنس روشن هم خاموش و البته geekbench
چون اونا حقیقتی ترن

نیما عرفانی

گیک بنچ رو که خیلی وقته امتحان کردم ، تک هسته حول و حوش ۳۵۰۰ اورد یعنی تقریباً برابر با اسنپ ۸۵۵ و چند هسته هم تا ۱۰۵۰۰ رفته که خب قابل قبوله .
این که موضوع پیش پا افتاده ای هستش که در بخش گرافیک پردازنده های پرچمدار کوالکام رقیب ندارن(البته تا الان چون گرافیک هسته های جدید آرم ارتقاء قابل توجه ای پیدا کرده) اما امتیاز نهایی ملاکه نه صرفاً گرافیک ، برآیند همه ی بخش ها ملاکه که در ورژن ۸ آنتوتو فاصله به ۴۰ هزار رسیده نسبت به اسنپ ۸۵۵ .
اگه برای آنتوتو پشیزی ارزش قائل نبودی هی نمیومدی بگی امتیاز کایرین ۹۸۰، ۱۵۰ الی ۲۲۰ هزارتا اورده که اغراق بسیار بزرگیِ و
نشون دادم که در واقعیت برای چیپست پرچمدار هواوی در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ همچین چیزی امکان نداره.
درخصوص امتیاز چیپست a12 bionic اپل هم اگه بشه با ورژن ۸ ازش بنچ گرفت اونم قاعدتاً باید نزدیکای اسنپ ۸۵۵ امتیاز بیاره .
آره قبول دارم همه ی بنچمارک به هوش مصنوعی نیست اینم قبول دارم که امتیاز AI اسنپ ۸۵۵ از کایرین ۹۸۰ بالاتره اما اینارو که گفتی باید اینم میگفتی که امتیاز AI جدیدترین چیپست میان رده ی هواوی یعنی کایرین ۸۱۰ از چیپست پرچمدار کوالکام بالاترِ ، خب این خودش نویدِ این رو میده که چیپست پرچمدار بعدیِ هواوی قطعاً در این زمینه جهش اساسی پیدا می‌کنه .
دررابطه با فیلم برداری ۴کی ۶۰ فریم هم بحثش جداست و مربوط به مبحث معماری کامپیوتر مبتنی بر پردازنده میشه که زمان زیادی نیازِ دربارش صحبت کنم یعنی باید به ساختار و لیتوگرافی و معماری هسته های پردازنده و رابطشون با چگونگیِ مصرف انرژی بپردازم و یکی یکی بیام جلو توضیح بدم که اصلاً سناریو اینکه چطور میشه چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ و اسنپ ۸۴۵ با لیتوگرافیِ ۱۰ نانومتریِ پارسال از فیلم برداری ۴کی ۶۰ فریم پشتیبانی میکنن ولی کایرین ۹۷۰ ده نانومتریِ پارسال و حتی ۹۸۰ هفت نانومتری امسال ازش پشتیبانی نمیکنه .
تقریباً مثل قضیه ی بلوتوث ۵ میمونه که کایرین ۹۷۰ساپورتش میکرد ولی برخلاف تصور در واقعیت همه ی گوشی های دارای این پردازنده از بلوتوث ۴.۲ بهره میبردن و غیره و ذلک ….

_V_

بله درسته عکسارو دیدم ولی اینم باید یاداور شم کرین ۹۸۰ بیشترین افت رو داره تو پردازشای سنگین

نیما عرفانی

بستگی داره در چه پرفورمنسی باشه ، اگه بازی های سنگین باشه آره امکانش هست ولی اگه فقط پردازنده مجتمع درگیر باشه خیر من که شخصاً افت عملکردی شاهد نبودم.

_V_

بله دقیقا تست سنگین رو گفتم که همه اسنپای ۸۵۵ بالای ۸۰ درصد بودن
اکسینوس ۹۸۲۰ روی اس۱۰ ای،،،فکر کنم حدود ۷۵ درصد و پی ۳۰ پرو بعد فقط چند دقیقه رسید به ۵۰ درصد😐
ولی یه گوشی از ۸۵۵ هم همرو رو سفید کرد و دقیقا مث هواوی شد و جالبه بدونید کدوم گوشی😀اکسپریا ۱😑
اسنپ ۷۳۰ هم دقیقا مث بقیه ۸۵۵ ها بود افتش

بلک شارک ۲ و اون رد مجیک هم بالای ۹۲ بودن،،ولی با این تفاوت که بلک شارک داغ داغ بود ولی مجیک دمای مطلوب داشت

حالا باید ببینیم ۹۸۲۵ با لیتوگرافی جدید فرف کرده یا نه

afsoon

با توجه به قدرت کایرین ۸۱۰ و آنقدر پیشرفت نسبت به نسل قبل بعید نیست کایرین۹۹۰ بتونه با فاصله بالاتر از اسنپ۸۵۵ پلاس وایسه و تنها نقطه ضعف هواوی رو از بین ببره .کایرین۸۱۰ بابجی رو با حالت اچ دی ار ساپورت می‌کنه و این واقعا واسه یه چیپ میانرده فوق العاده هست و فقط اسنپ۸۵۵ و ۸۴۵ این قابلیت و قدرت رو دارن .رقبای کوالکامی اش نظیر ۷۳۰ جی هم ناتوان در اچ دی از تن واسه پخش بازی هستن .امیدوارم کایرین۹۹۰ اینبار بتونه حریفی چالش برانگیز باشه

m.b

🤦‍♂️
(وقتی به مسئولین میگیم باید فرهنگ استفاده درست و فعالیت در حیطه دانش خود در فضای مجازی رو به مردم یاد بدن ولی نمیدن)

The Destroyer

😅😂

_V_

قبلا هم یه بار گفتی کرین ۸۱۰ پابجی رو روی اچ دی ار ۱۰ پلاس میاره😂😐(خودتم موندی چی میگی)

خدایا بسه دیگه

چرا تموم نمیشه این داستانا

afsoon

ترنجی جان انار فروش ردمی نوت۷ اومد .بیست ملیون دستگاه به فروش رفته .چین لحاظ نشده فقط واسه بیرون از چین هست .

m.b

https://www.gizchina.com/2019/08/20/redmi-note-7-series-ships-over-20-million-units-globally/
جناب عطایی سری ردمی نوت 7(شامل دو گوشی) در سطح جهانی بیش از 20 میلیون فروش داشته در کمتر از یک سال…

m.b

https://www.gsmarena.com/redmi_note_7_another_milestone_over_20_million_sales-news-38779.php
لینک همین موضوع از gsmarena جناب عطایی…

The Destroyer

من به شخصه اصلا از طراحی پشتش خوشم نمیاد. البته تو این رندر ولی اگه همین باشه به نظرم جالب نیست. همون میت ۲۰ با چینش مربعی خیلی قشنگ تره

علی شیخ زاده

از بس شایعات در مورد این گوشی زیاده سطح توقع همه بالا رفته

Milad7

روی کاغد که گوشی خفنی خواهد بود

Milad7

حدس میزنم میت 30 پرو دگزو 115 بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)