حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب نوکیا ۷.۲ در تصاویر دیگری با دوربین دایره ای و ناچ قطره ای لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، نوکیا

شرکت HMD Global اعلام کرده است که در نمایشگاه IFA 2019 و به صورت دقیق در پنجم سپتامبر، از موبابل های جدیدی رونمایی خواهد کرد. براساس شنیده‌ها حداقل سه دستگاه رونمایی خواهد شد که در این میان بیشتر نام نوکیا ۵.۲ نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ به عنوان کاندیدهای احتمالی معرفی در این نمایشگاه مطرح می‌شود. به تازگی رندرهای جدیدی از نوکیا ۷.۲ منتشر شده است که این گوشی را در قاب خود از تمام زوایا نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب نوکیا ۷.۲

قاب نوکیا ۷.۲

قاب نوکیا ۷.۲

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این کیس رندرها کناره‌های اسمارت‌فون را هایلایت کرده و زیبایی خاصی به آن بخشیده‌اند. در پنل پشتی شاهد به کارگیری ماژول گردی هستیم که میزبان سه دوربین و یک فلاش LED است. حسگر اثر انگشت درست در پایین این ماژول قرار گرفته و در پنل جلویی نیز از ناچ قطره‌ای استفاده شده است.

نوکیا ۷.۲ با بهره‌گیری از صفحه نمایش بدون حاشیه، دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز هست. البته باید گفت بیشتر گوشی‌های میان‌رده شرکت فنلاندی همچنان به استفاده از این جک ادامه می‌دهند.

در لبه پایینی یک اسپیکر و درگاه USB تعبیه شده است. براساس آنچه پیش از این منتشر شده بود، نوکیا ۷.۲ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود. خبری در خصوص مشخصات دوربین سلفی این هندست در دست نیست، اما گفته می‌شود سنسور اصلی دوربین این گوشی 48 مگاپیکسلی خواهد بود. مدت زمان زیادی تا رونمایی از این محصول باقی نمانده است و مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار خبرهای قطعی و شاید حتی تصاویر اصلی این گوشی نیز باشیم.

نظر شما درباره نوکیا ۷.۲ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

قشنگه ولی بعید بدونم حاشیه پایین اینقد کم باشه

The Destroyer

جناب عطایی مشخصات خانواد oppo reno 2 لو رفت:
https://www.gizchina.com/2019/08/18/reno-2-reno-2z-reno-2f-specs-leak-to-launch-on-august-28th/

Milad7

نوکیا الفاتحه 🙁

Dr.Nazer

داداچ یواش‌تر؛ سایت هنگ کرد😐😂

Taskin

من دوست دارم دوربین پشتی ۳ گانه با فلش یا ۴ گانه (با فلش جدا) لوزی شکل باشه که خب ظرفیت باتری باید کم بشه فک کنم

Taskin

.

Taskin

زشتهزشته زشت
شدیدا زشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)