حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس با تاخیر زیاد و احتمالا اوایل سال ۲۰۲۰ ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

احتمالا به یاد دارید که در ابتدا قرار بود گوشی تاشو هواوی میت ایکس پنج ماه پیش معرفی شد و قرار بود که دو ماه روانه‌ی بازار شود که مدتی قبل عرضه آن به ماه آتی میلادی موکول شد. اما حالا به‌نظر می‌رسد در این ماه هم شاهد عرضه این گوشی تاشو هواوی نخواهیم بود. گفته می شود که گوشی تاشو هواوی میت ایکس با تاخیر زیاد و احتمالا اوایل سال ۲۰۲۰ ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس

گوشی تاشو هواوی میت ایکس

گوشی تاشو هواوی میت ایکس

سخنگوی هواوی به رسانه‌های گفته که عرضه این گوشی در ماه سپتامبر «بعید» به نظر می‌رسد. البته این شرکت خاطرنشان کرده که قبل از اتمام سال جاری، این گجت در بازارها عرضه خواهد شد. این شرکت چینی می‌خواهد گوشی تاشو خود را در زمان مناسب برای سال نو چینی‌ها در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه کند.

همچنین طبق گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، گویا نسل جدید هواوی میت ایکس به غیر از نمایشگر اصلی، از یک نمایشگر شیشه‌ای هم بهره می‌برد. با توجه به اینکه نمایشگرهای اولد انطعاف‌پذیر مبتنی بر پلاستیک هستند، پس چنین نمایشگری به احتمال زیاد از نوع تاشو نخواهد بود. این با دستگاه اصلی متفاوت خواهد بود!

با توجه به خبر تاخیر عرضه هواوی میت ایکس، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نهایت می‌تواند گوشی تاشو خود را زودتر از شرکت هواوی عرضه کند. گلکسی فولد هم به دلیل داشتن مشکلات متعدد، چند ماهی عرضه آن به تعویق افتاد و حالا این شرکت کره‌ای قصد دارد گوشی مذکور را در ماه سپتامبر عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی بالاخره موفق می شود ایده بهتر خود نسبت به سامسونگ را ارایه کند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

😑

Dr.Nazer

هواوی جان: داداش چالوسا بیخیال😐

Amir galaxy

ای جااااان….عزیزم عیب نداره هر وقت اماده شد بده بازار😐👌

chalton

من گفتم هوآوی واسه اینکه عقب نَمونه گوشی رو از دور نشون داد اون کاور بود اصلا به طور کامل اماده نبود خیلی خیلی کار داشت تا به تولید انبوه برسه،فقط خواست بزرگنمایی کنه تا عقب نمونه،چند روز دیگه سامسونگ فولد میاد بیرون بعدش هوآوی چند تا میگیره قشنگ موشکافانه بررسیش میکنه لعد واسه خودش رو میده بیرون،چون علم هوآوی در بخش گوشی‌های منعطف ناقص هست.

Jahandar

عجب حیوانی هستی تو . مرزهای پفیو.زی رو رد کردی . حیوان ، هوآوی فقط گوشی رو از دور نشون داد ؟

فقط برای اثبات پفیو.زی بینهایت این شیاد ، چند تا از فیلمهای کار کردن یوتیوبرهای مختلف با میت ایکس ( البته که نون امثال واعظ و ناظر و سایر نوب سگها توی نفهمیدن و خر.یته … وگرنه اگه کسی دنبال حقیقت بود تنها کافی بود یه سرچ پنج دقیقه ای بزنه …) :

https://youtu.be/IeGEUWlTdso
https://youtu.be/umHnslTKXII
https://youtu.be/NOqcpZj_NUg

البته پفیو.زی بزرگتر این شیاد در تکرار مدام دروغ دزدیدن فناوری پنل های تاشو از سامسونگ توسط چینی هاست . دروغی که فقط مشتی نوب و ترول احمق باور میکنند ، وگرنه کسی که ذره ای درک و شعور و فهم و عقل داشته باشه ، با نگاهی به اعدادی که این نوب سگ در دروغش مدام تکرار کرده و مقایسه‌ش با کل هزینه های تحقیقاتی سالانۀ سامسونگ ، میفهمه اون مطلب دروغ بزرگی بیش نیست . اینا برا یه تیکه جیره ای که واحد تبلیغات سامسونگ در ایران جلوشون میندازه خوار و مادرشونم میفروشن بینا.موسا . چه برسه به فروش شرفشون و بهم بافتن این دروغهای مضحک ….
حالا حیوونا قلاده پاره میکنند و میریزن اینجا چیزایی که لایق خوار و مادرشونه ول میدن تو کامنتاشون .

_V_

مرتیکه مگه من حرفای اینو تایید کردم میای زر زر میکنی
تو کدوم تلف شده زیر دست منی یهو سبز میشین دونه دونه
ناظر؟
ناظر چی بود این وسط؟!
اصن تو کیی ک اسم منو ب زبون کثیفت بیاری

_V_

معلوم نی کدوم بدبختیی ک از این مشکل سایت استفاده کردی و اسمتو عوض کردی برای این کامنت

_V_

اون قضیه دزدی هم حتی تو این سایتم پوشش دادن حالا تا فردا بیا فشارتو خالی کن

Taskin

آقا هواوی جان نده نده
سامسونگ یه اشتباهی کرد
توام مثل گاو کلت رو پایین انداختی و تکرار کردی؟

Milad7

این دوتا گوشی تاشو کلا شکست خوردن.فعلا بیخیالشون بشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)