حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو 5G هواوی میت ایکس (Mate X) با قیمت ۲۳۰۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 61 دیدگاه | MWC 2019، برترین‌های ترنجی، هواوی

توصیه می کنم پیش از این که این مطلب را بخوانید حتما وبلاگ نویسی زنده ترنجی از کنفرانس هواوی در MWC 2019 را مرور کنید. مهم ترین بخش این کنفرانس گوشی تاشو 5G هواوی میت ایکس (Mate X) بود که با قیمت ۲۳۰۰ یورو رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گوشی تاشو هواوی بیشتر آشنا شویم.

گوشی تاشو 5G هواوی میت ایکس (Mate X)

گوشی تاشو هواوی میت ایکس

گوشی تاشو هواوی میت ایکس

پس از سامسونگ و گلکسی فولد حالا نوبت به هواوی رسیده تا همان‌طور که قول داده بود گوشی تاشو خود را معرفی کند. هواوی میت ایکس اولین گوشی تاشدنی با اتصال 5G خواهد بود.

میت ایکس برخلاف گلکسی فولد به بیرون تا می‌شود و به این ترتیب نیازی به صفحه نمایش دوم ندارد. میت ایکس همچنین برخلاف گلکسی فولد بریدگی در صفحه‌نمایش ندارد. هواوی می‌گوید روی لولای میت ایکس حدود ۳ سال کار کرده است و وقتی آن را تا می‌کنید هیچ فاصله‌ای میان دو قسمت گوشی وجود نخواهد داشت.

هواوی همچنین میت ایکس را با گلکسی فولد مقایسه کرد و همان‌طور که در تصاویر می‌بینید گوشی هواوی هم در حالت بسته و هم باز صفحه‌نمایش بهتری را در اختیارتان می‌گذارد.

هواوی میت ایکس در جلو دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی بوده و در پشت هم اندازه صفحه‌نمایش هم به ۶.۳۸ اینچ می‌رسد. به این ترتیب می‌توانید از دوربین سه‌گانه گوشی برای عکاسی سلفی هم استفاده کنید. اما وقتی دستگاه را باز کنید با صفحه‌نمایش ۸ اینچی بزرگی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسلی مواجه خواهید شد.

میت ایکس تنها ۵.۴ میلی‌متر ضخامت دارد که تقریباً از هر گوشی پرچم‌داری نازک‌تر خواهد بود. به این ترتیب حتی وقتی گوشی را تا کنید ضخامت تنها به ۱۱ میلی‌متر می‌رسد.

از آن‌جا که دوربین‌های سه‌گانه همان دوربین سلفی هستند هواوی می‌گوید بهترین تصاویر سلفی را با Mate X ثبت خواهید کرد. البته برخی این دوربین چهارگانه عنوان کردند ولی در مراسم چیزی به آن اشاره نشد.

همچنین به لطف صفحه‌نمایش تاشدنی وقتی از دوستتان عکس می‌گیرید او هم می‌تواند تصویر خود را در پشت صفحه‌نمایش ببیند. همچنین در میت ایکس خبری از برجستگی دوربین هم نیست.

هواوی در Mate X از مودم 5G خود با نام Balong 5000 در کنار تراشه Kirin 980 استفاده کرده است. به این ترتیب این گوشی هم قادر به اتصال به شبکه 5G با سرعت ۴.۶ گیگابیت بر ثانیه بوده و هم با نسل گذشته سازگار است.هواوی می‌گوید سرعت مودم Balong 5000 این شرکت نسبت به اسنپ‌دراگون X50 کوالکام هم بسیار بیشتر است.

میت ایکس هواوی یک درگاه دوسیم‌کارته هم دارد که می‌توانید در یکی از آن‌ها یک کارت حافظه نانو هم قرار دهید. میت ایکس همچنین دو باتری با ظرفیت مجموع ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با سرعتی ۶ برابر سریع‌تر از آیفون شارژ می‌شود چون شارژر سریع جدید هواوی یعنی شارژر ۵۵ واتی را دارد.

قیمت گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

هواوی با اعتماد به نفس بالا از محصول خود، قیمت ۲۳۰۰ یورو را برای گوشی تاشو میت ایکس در نظر گرفته است که به نظر من گران قیمت اما با ارزش است.

نظر شما درباره گوشی تاشو هواوی میت ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
61 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

قیمتو…
صد رحمت به سامسونگ.

m.b

عزیز من سامسونگ نه طراحی درست و حسابی داشت و نه 5g داشت…
اصلاً در مقابل این گوشی اون اسباب بازی بیش نبود…
6 سال تمام و بیشتر همتون رو بازی داد سامسونگ تا یه اسباب بازی معرفی کنه…
نه باتری درست و حسابی
نه طراحی درست و حسابی
نه 5g
نه قیمت درست و حسابی
شبیه تراژن ها میمونه…
نصفش پشته نصفشم جلو
گوشه صفحش هم که یه یوفو کاشتن که بیا و ببین…

✔ TVKade

هواوی در اولین گوشی تاشو براحتی سامسنگو شکست داد.

✔ TVKade

جالبه سامسونگ در گلکسی فولد فقط از اسنپدراگون 855 استفاده کرده یعنی خود سامسونگ داره میگه این چیپ نسبت به اگزینوس 9820 برتره.
قابل توجه اونایی که خودشون رو پاره میکردن برای اگزینوس 9820

Amin

آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابد الدهر بماند

✔ TVKade

جکی هستید شما دیگه، میگید هواوی این تکنولوژیو از سامسونگ دزدیده؟ هواوی مگه تولید کننده صفحه نمایشه تا همچین چیزی بدردش بخوره؟
هواوی صفحه نمایشو از BOE میخره، BOE از TopTech خریده, این وسط اگر دزدی شده چه ربطی به هواوی داره؟ کمتر دروغ ببافید.

Jahandar


شما و دوستانت عجیب روی سایز بزرگ (البته به زعم شما) این گوشی-تبلت در حالت تا شده دارید مانور میدید. شما رو ارجاع میدم به مقایسۀ سایزش با گلکسی S10 5G :
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9605&idPhone2=9588

میت ایکس در حالت تا شده از نظر طولی یک و سه دهم میلیمتر از گوشی سامسونگ کوتاهتره و در مقابل ، عرضش یک و دو دهم میلیمتر ازش بیشتره. یعنی میشه گفت این گوشی-تبلت تاشوی هواوی، سایزش با گوشی غیر تاشوی سامسونگ یکسانه. با این حساب معلوم نیست چرا وقتی سامسونگ اون گوشی رو معرفی کرد، پنکه های سامسونگ نه تنها شروع نکردند به تمسخرش، بلکه براش به به و چه چه هم راه انداختند؟! 🤔
البته حکایتش مثل ناچه که m.b بهش اشاره کرد که وقتی اپل استفاده کرد تا یک سال و اندی بعدش یه عده مسخرش کردند اما وقتی شرکت مورد علاقۀ خودشون استفاده کرد براش کف و سوت کشیدند!!

پ.ن : من نه از فرم فکتور تاشوی سامسونگ خوشم اومد، نه از فرم فکتور هواوی. هر دوشون ایراداتی دارند که برای من مصرف کننده قابل چشم پوشی نیستند. (بزرگترین ایرادشون قیمت گزافشونه.) اما در مقام مقایسه با همین اندک دانسته های فعلیمون از این محصولات، گوشی-تبلت هواوی رو بهتر میبینم. (دلیل اصلی : یکدست بودن و بدون ناچ بودن صفحش در حالت تبلت و نیز داشتن همین ویژگی ها در یک طرفش در حالت تا شده) اما در هر صورت حاضر نیستم اون حجم از پول بی زبونو خرج خرید چنین محصولاتی کنم. شاید در آینده با کاهش قیمت و بر طرف شدن برخی ایرادات اساسی چنین محصولاتی بشه بهشون فکر کرد. نهایتا اینکه این دو محصول تا وقتی با هم اساسی مقایسه نشن نمیشه قطعی گفت فرم فکتور کدوم برتری داره. شاید همین محصول هواوی رو وقتی بررسی کردند ازش ایراداتی بگیرند که در حال حاضر به چشم مای بیننده نمیاد. همینطور در مورد محصول سامسونگ.

پ.ن۲ : تا قبل از معرفی محصولات سامسونگ و هواوی فکر میکردم چنین فرم فکتورهایی اساسا بیهوده و به درد نخوره! اما بعد از معرفی اینها نظرم عوض شد. بخصوص با دیدن محصول هواوی. در حال حاضر هم از گوشی استفاده میکنم هم تبلت، اما میبینم چنین محصولاتی میتونه واقعا جایگزینی بجای داشتن دو محصول باشه! البته به شرطی که صفحه نمایششون عمر بالایی داشته باشند و پس از مدتی کن فیکون نشن!

پ.ن۳ : به این محصولات تاشو میشه بگیم موبلت یا تبمو! ترکیبی از موبایل بعلاوۀ تبلت!

Amin

TvKade

منم Boe رو گفتم. محصول هوآویو گفتم. که از پنل Boe استفاده می‌کنه.

@Jahandar
جواب من به شما اون پایین هست به m.b

ضمن اینکه ضخامت اس۱۰ ۵جی با این گوشی در حالت تا شده قابل قیاس نیست و تاشده بیشتر می‌شه.

و ضمن اینکه بحث قیاس بین دو گوشی منعطف سام و هوآوی بود.
سامسونگ اصلا خواسته اس۱۰ ۵ جی رو یه فبلت خیلی بزرگ بزنه.
بحثی روی اون نداشتم.
بحث من صرفا سر مقایسه‌ی دو محصول منعطف بود که اگر منصف باشیم، می‌بینم برتری‌های محصول سامسونگ بیشتره.

✔ TVKade

:لول این تکنولوژی رو خود کره ای ها یه چینیا فروختن، بقیه کمپانیا مثل هواوی، شیائومی و… حتی خود سامسونگ از BOE پنل گوشی تهیه میکنن. حتی از نظر شرعی و اسلامی همچین معامله ای صحیحه. اصلا فرض کنیم که BOE از سامسونگ دزدی کرده این قضیه هیچ ربطی به بقیه کمپانیا مثل هواوی که ازش پنل تهیه میکنن نداره. با توجه به منطق شما چون هواوی از پنل BOE استفاده کرده و شرکت این تکنولوژی رو از کره ای ها خریده پس هواوی دزده! خیلی ممنون که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم می کنید.

بد نیست یک نگاه به دزدی ثابت شده چند ماه پیش سامسونگ از اپل بندازید بعد در مورد اینکه کی دزد واقعی هست صحبت کنید: https://toranji.ir/2018/06/28/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF/

Amin

من در این مورد منعطف، Boe رو گفتم.
ولی هوآوی هم در کل دزده و اخبارشو اخیرا شنیدم.
بسه دیگه خستم کردید نمی‌دونم چرا قبول کردن یه چیز ساده اینقدر سخته براتون.
من خودم همیشه پیشرفت‌های هوآوی رو تحسین می‌کردم ولی از وقتی خبرش اومده دزدی می‌کرده از باقی برندها، دیدم بهش عوض شد.

وللش

علی شیخ زاده

غوغا کرد واقعا 😨😰😱
آدم نمیدونه از کجاش بگه😂

m.b

از کل کنفرانسش منو اون تکنولوژی اشتراک فایل خیلی سریع که با nfc کار میکرد و شارژ خیلی سریع 55 وات که حتی لپ تاپ رو هم شارژ میکرد خیلی جذب کرد…
ولی گوشی تاشو نه زیاد…
از لحاظ طراحی خیلی بهتر از نمونه سامسونگ بود و فرسنگ ها فاصله داشت ازش، ولی هنوز معلومه که هم از نظر قیمت و هم از نظر طراحی باید یکم این نوع گوشی ها بالغ بشن…
قیمتاشون فعلاً گران و طراحی هاشون هنوز ناکامل…

محمد شادکانی

هر چی بگم کمه 5g لولا بسیار باحال و خوب نسبت به نمونه سامسونگ صحفه بدون ناچ و بریدگی برای یک دست بودن تبلت و اسمارت فون شارژ سریع😍طراحی بسیار جذاب و هماهنگ و بسیار نازک دوربین عالی و این که دوربین سلفی هم همونه وااای😍صحفه با کیفیت اصن من دیکه صحبتی ندارم

محمد شادکانی

ببخشید صفحه 😃😃

amer

2300یورو عجب خوب این چه کاریه با این پول لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش لمسی1500دلاری بگیرم به اضافه یک گوشی در حد پرچمدار بخرم بهتره.هواوی با این قیمت خودکشی زودهنگامش زد

✔ TVKade

اینجاست که شیائومی وارد میشه و با یک طرح بهتر و قیمت هزار دلاری این دو تا شرکتو میشونه سرجاشون.

Milad7

قیمتش داخل ایران ۳۷ میلیون میشه 🤣🤣🤣

vahid abedi

من ندیدم دوستان به جز ایراد به قیمت از مشخصات صحبت کنند

نظر دوستان فارغ از قیمت رو دوست دارم بدونم

فکر نمیکردم اولین دستگاه تاشوی هواوی متفاوت تر سامسونگ باشه

علی شیخ زاده

تنها ایرادی که به این دستگاه وارده موج برداشتن نمایشگر در بخش لولا هست که انگار زیادی نرمه و امیدوارم در این چندماه هواوی بتونه برطرف کنه بجز این هیچ ایراد خاصی نمیشه ازش گرفت

کهکشان

تولید زباله های چینی با قیمت های نجومی !!! خخخخ
صفحه ای که نمیشه گلس روش انداخت رو به بیرون تا بشه !
رو هر سطحی که نمیشه گذاشت چون صفحش همون بدنشه ….
بی فکری و تقلید کورکورانه چینی های سوسک خورو ببین نتونسته صفحه رو از داخل خم کنه از بیرون خم کرده با استهلاک خیلی بالا که فقط بگه منم گوشی تاشو دارم
خطاب به اون مغز منجمدای فن حبابی که ۵جی بودن این گوشیو امتیازش میدونن باید گفت زمانی این قضیه ارزش داشت که قیمتش انقدر بالا نبود وگرنه قرار دادن یه مودم ۵ جی رو گوشی که کاری نداره

m.b

عجله نکنید، به نوبت تو صف وایستید…
پماد برای همتون هست…😂😂

m.b

من موندم
موقعی که s10 از ناچ استفاده نکرد و یه یوفو کاشت گوشه موبایل و حتی به حاشیه بالا نچسبوند که اون پیکسل های بالای سوراخ بی مصرف نشن، شما خودتون رو به آتیش میزدید که بگید اوج طراحیه و قشنگه و فلان…
بعد که سامسونگ تو گلکسی فولد اومد یه ناچ کاملا زشت و بد قیافه رو اونم گوشه موبایل منعطف انداخت شما کجا بودید ها؟
سوراخ موشی که مصیب میگفت دیگه لابد؟
به ما میگفت میریم تو سوراخ موش…
الان که در طراحی قشنگ هوآوی گلکسی فولد رو با خاک یکسان کرد، اون و رفقاش دارن از تو سوراخ موششون به تمامی نظرات منفی میدن…
بعد وقیحانه میگن که سایت پر از بی منطق و هوآوی پرسته…
طوری که شما و دوستاتون گند زدید به آبرو و شخصیتتون، احمدی نژاد تو دوره دوم نزد…😂😂

Arrow

بدجور سوختین ترولای سامسونگی 🤣🤣

Geralt 24

من به شخص از هواوی بدم میاد , ولی این گوشی واقعا نسبت نمونه سامسونگ خیلی برتری داره(بجز سخت افزار و البته قیمت دو برابر!) ولی هنوز خیلی زوده برای گوشی های تاشو , قیمت بالا + نبود لوازم جانبی و ریسک خیلی بالا برای خراب شدن(با توجه به صفحش) و قیمت نجومی و اینکه نسل اوله و مشکلات پیش بینی نشده زیادی داره, اصلا ارزش خرید نداره, مخصوصا نمونه هواوی که برای رقابت با سامسونگ کورکورانه بدون تست و تحقیق و ازمایش کافی گوشی رو ساخته.

m.b

قیمت دو برابر؟
روی ترول هارو دیگه شما سفید کردید…

Geralt 24

راجب قیمت مثال زدم, خودمم قبول دارم این گوشی از نمونه سامسونگ بهتره و نوشتم, خوبی بدی هارم نوشتم, اول کامنت رو کامل بخون بعد نظر بده;)

m.b

اولاً کامنت رو کامل خوندم…
دوما یعنی چی راجب قیمت مثال زدی؟
واضحه که این گوشی 300 یورو گرون تر از مال سامسونگ هست…
بعد چطوری میشه دو برابر قیمت سامسونگ؟

Geralt 24

درسته, اشتباه از من بود مثال اشتباهی زدم
ولی بهرحال تا نقد و بررسی های سایت ها و چنل های معتبر ازین گوشی نیاد نمیشه کامل راجبش نظر داد

m.b

ما هم کامل که نظر ندادیم…
به طور مثال بنده گفتم از لحاظ طراحی این گوشی از مال سامسونگ بهتره…
از باقی مشخصات به قول شما باید بررسی بشه…
از لحاظ قیمت هم که خب هر دو گرون هستند…

Geralt 24

درسته, منظور منم همین بود, موفق باشی;)

Pouya

از مال سامسونگ خیلی زیباتره

m.b

این کامنت شما رو باید زیر نظر آقا امین نوشت اونم چندین بار، تا بفهمه که طرفدار منطقی یعنی چی…
با اینکه خودم طرفدار هوآوی نیستم، اما واضحه که طراحی هواوی اصلاً چندین پله جلوتره…
اصلاً این رو میشه از تعداد منفی هایی که به نظرات دادن فهمید…
نمیتونن منطقی بگن طراحی سامسونگ بهتره و اونوقت منفی میدن…
برای بعضی ها پمادم کارساز نیست… باید یه دوره روانپزشکی گذاشت…

Amin

شما هر طور دوست داری فکر کن.

زیباتر هم باشه،
سرجمع بدتره
دلایلش هم مشخصه

Amin

خیلی جالبه واقعا تمام هزینه‌ها رو سامسونگ کرده ۶ سال وقت گذاشته، اونوقت با یه دزدی اونم یه محصول با این پرعیبی داده بیرون، بهش می‌گن چند پله جلوتر!
حالا خدا رو هزار مرتبه شکر که کاری هم کرده باشه، خودش نکرده و مال Boe هست

Amin B3DA

اها بدون مدرک و با استدلال های پوشالی هم که بگیم کپی کرده باشه 🙂
بازم تحسین برانگیزه که اینقدر از فولد جلوتره بااینکه کپیش کرده 😂
ناچ نداره، طراحیش زیباتره، دوربیناش که نگم برات و…
جالبیش اینه لولا را 3 ساله دارن روش کار میکنن یعنی دزدی درکار نبوده بعد چیزی که سامسونگ تو حسرتشه شما میگید دراختیار داشته و هوآوی کپی کرده… #التماس_تفکر

Arrow

چجور از سامسونگ دزدی کرده که بهتر از خودش زده به جای ترول بازی احترام بذارو سکوت کن

Amin

مدرک دزدی Boe از سامسونگ دیسپلی که اومد.
مدرک جاسوسی‌ها و دزدی‌های هوآوی هم اومده.
کافیه بری ببینی آمریکا با چه مدارک دقیقی تحریمش کرده خبرشم سایت همسایه گذاشت.
خبر دزدی‌های هوآوی از تمام برندهای رقیبش هم اومد.
شما چشات کوره نمی‌بینیش.
بعد به من می‌گی التماس تفکر.
مرسی واقعا!
آره این بهتره باید بذاری تو کیفت ببری
چون هیچ فرقی با تبلت نکرده و توی جیبت جا نمی‌شه.
آره این خوبه که به بیرون تا می‌شه و صفحه‌نمایش، بدنه‌ی گوشی هم محسوب می‌شه.

نهایتا باز تکرار می‌کنم، تحسینی هم باشه متعلق به هوآوی نیست چون مهمترین بخش این گوشی‌های منعطف صفحه‌نمایششونه که اونم Boe براش زده پس خودتونو جر ندید بازیاب‌های هوآوی و متعصبین گرامی

Arrow

اون چیزی که سایت همسایه گذاشت هیچ ربطی به جاسوسی نداشت جریان هم برای 7 سال پیش بوده پرونده هم بسته شده بجای دروغ گفتن میرفتی مطلبو میخوندی 🤣🤣🤣
مدارکی هم که میگی برای دزدی boe از سامسونگ هست و هیچکس غیر از ترولای سامسونگ ندیدن و همش در حد خبر وشایعس
و در اخر اقای ترول جواب منو ندادی چطور هواوی از سامسونگ دزدی کرده ولی گوشی تاشوش خیلی بهتر از سامسونگه مکانیسمشونم باهم فرق داره؟

Amin

آره تو راس می‌گی
الان آمریکا بی‌دلیل و سر جنگ تجاری هوآویو تحریم کرده🤗
ولی باقی کمپانیای چینی مال باباش بوده آزاد گذاشتتشون (غیر مخابراتیا)

اینم آره تو راست می‌گی از نمونه‌ی سامسونگ خیلی خیلی بهتره.

BOE هم از سامسونگ دزدی نکرده خودش ۶ سال که هیچ ۵۰ ساله داره سر همچین پنلی تحقیق و توسعه می‌کنه

Arrow

کامنت های قبلیتو دیدم وقتی حرفی برای گفتن نداری اینطوری نظر میدی 🤣🤣
امریکا هیچ مدرکی از جاسوسی هواوی رو نکرده پس وقتتو تلف نکن
اینکه میت ایکس برتر از فولد هستش واضحه توی تمام فاکتور ها برتر غیر قیمت حالا میخوای قبول کن میخوای نکن قرار نیست حرف یه ترول سامسونگ که خودشو زده به خواب نظر همه باشه

Amin

ای کاش می دونستم چند سالته بدبخت

Arrow

ولی قشنگ معلومه تو چند سالته بچه طبق معمول حرفی برای گفتن نداری توهین میکنی زمان مشخص میکن امثال شما چقدر دروغ به خورد ملت دادین

Pouya

بنده کامنتای ایشون و شما رو خوندم تو دو پست قبل تر حرف امین جان این بود که به خاطر بزرگیش به راحتی قابل حمل نیست و کلا باید یه تبلت باشه که راحت حمل شه و در عین حال یه گوشی هم داشته باشیم که خب منطقی میگن اگر قابل حمل بودن رو بخوایم در نظر بگیریم خب مال سامسونگ از این نظر بهتره و اینکه میگفتن خودش در صفحه نمایش دستی نداره و کارِ boe عه هم خب درست گفتند

من حرفم رو زیبایی دستگاه بود که بار ها و بار ها قدیم ترا هر وقت میخواستم در مورد طراحی نظر بدم میگفتم طراحی بخشیه که چون به سلیقه فرد بستگی داره برتری مطلق وجود نداره یکی x رو از y زیباتر میدونه یکی y رو از x زیباتر میدونه درسته معیارهایی هست مثل ضخامت حاشیه جنس بدنه و … ولی در نهایت به سلیقه فرد برمیگرده که کدوم رو دوست داره دیگه انقدر اینو گفتم یه مدتیه دیگه نمیگم چون بیش از حد تکراری میشد ، الانم اگر یکی بیاد بگه مال سامسونگ زیباتره اعتراضی بهش نمیکنم سلیقشه موقع اس ۸ خیلی از فن های سونی xzp رو زیباتر میدونستن و نظرشون از نظر من قابل احترامه هر چند از دید من اس ۸ با اختلاف خیلیی زیاد بهتره از این نظر

Amin

ممنون پو‌یا جان؛
اتفاقا به نظر من نمونه‌ی هوآوی هم زیباست! و باهات کاملا موافقم. زیبا طراحی کرده.
ولی نمونه‌ی سامسونگ هم زیبا می‌دونم.

m.b

آخه پویا جان یه طوری میگی سلیقه انگار همینا نبودن که وقتی اپل ناچ متقارن و قابل تحمل رو زد، یکسال داشتن مسخره میکردن…
الان که گلکسی فولد بد تر از اپل ناچ زده میگن به به چه چه…
بماند که موقعی که خبر سوراخ نمایشگر s10 اومد، وقتی دوستان میگفتن زشته خیلیاشون در جواب میگفتن همین که اون ناچ زشت و بدقواره رو اون بالا نداره خیلی عالیه…
حاله که سامسونگ یه ناچ زده خیلی بد تر از اپل، دهناشون بسته هست و میگن گوشی‌ای بهتره که تو جیب جا بشه…
اگه گوشی میخوان که راحت تو جیب جا بشه نوکیا 0011 رو پیشنهاد میدم…

Amin

شوت گرامی، مستر m.b؛
کسی از ناچ فولد تعریف نکرد!
حتی چالتون!

شما فلسفه‌ی گوشی منعطف رو هنوز درک نکردی!
نمونه‌ی هوآوی دقیقا ۲ تا تبلته که به هم چسبیده!
خب تو به من بگو منعطف کردن این به چه درد می‌خوره؟
نمونه‌ی سامسونگ یه گوشی و یه تبلته که به هم چسبیده!
اینجا انعطاف به درد می‌خوره چون تو می‌تونی یه گوشی قابل حمل داشته باشی که در عین حال تبلت هم هست!
آیا هوآوی همچین چیزی زده؟
نه!
هوآوی یه تبلت زده که میشه منعطفش کرد!
همین!
اون ناچ هم برای اینه که سلفی گذاشته برای تبلت، خب هوآوی هم اگر میخواست سلفی بذاره اینکارو مجبور بود بکنه.
اصلا نمونه‌ی هوآوی سلفی نداره!!!!!!

کجای این حرفم غیرمنطقیه؟

m.b

اندازه تا شده mate x:
161*78
اندازه s10 5g:
162*77
خب چطور موقعی که سامسونگ آینده موبایل که s10 5g هست رو معرفی کرد شما سامسونگی ها حتی یکیتون نگفت گوشیش تو جیب جا نمیشه…
الان اومدید دیگه بهونه ندارید که بیارید و میگید واسه هوآوی تو جیب جا نمیشه؟ 😂😂😂
بیشتر از این آبروی خودت رو نبر امین…
تعصب شما برای همه روشنه…
دیگه به ترول بودن نرسون تعصب رو…
منتهی دیگه خجالت و شرمساری هست که مثل اینکه تو و دوستات خجالت و شرمساریتون رو به سامسونگ فروختید…
شب خوش هموطن

Amin

وای خدایا!
آقا اصن کسی از اس۱۰ ۵جی حرف زد؟

ما داریم مقایسه می‌کنیم بین منعطف سام و منعطف هوآوی.
انگار تو بری یه تبلت از سامسونگ بیاری بگی آه! بیا! دیدی اینم جا نمی‌شه؟!
گودرز چه ربطی به شقایق داره جناب هموطن؟!

صفحه نمایش میت ایکس که میگی در حالت بسته برابر ۶.۶ اینچ هست
پس من کاربر چه نیازی به صفحه نمایش اندازه ۸ اینچ دارم؟

برو سس نگو بچه

Arrow

کامنت های قبلیتو دیدم وقتی حرفی برای گفتن نداری اینطوری نظر میدی 🤣🤣
امریکا هیچ مدرکی از جاسوسی هواوی رو نکرده پس وقتتو تلف نکن
اینکه میت ایکس برتر از فولد هستش واضحه توی تمام فاکتور ها برتر غیر قیمت حالا میخوای قبول کن میخوای نکن قرار نیست حرف یه ترول سامسونگ که خودشو زده به خواب نظر همه باشه

Amin B3DA

واقعااااااااا عالی بود. فکرشو میکردم همچین چیزی اما عملی شدنش رو ن. و خندم میگیره از منفی هایی که نظرات موافق این گوشی خورده. از دوستانی که برای سامسونگ جون میدادن و میخندیدیم هم خبری نیست. این لایک های منفی و سکوت دوستان رو به هوآوی تبریک میگم. ینی راه رو درست داره میره

پ.ن: اگر هوآوی نبود سامسونگ همینطور که از s6 تا s8 کاری نکرد رو دوربین و ظاهر و… الان s10 هم همینطور بود. این هوآوی بود که شرکت ها را به رقابت واداشت. پس خوب یا بد باید تحسین گفت

Babak

به نظر من هر دو گوشي هاي تا شو سامسونگ و هواوي امكانات و كاربرد هاي خاص خودشونو دارن. اينكه نمايشگر رو به داخل يا به بيرون تا بشه هركدوم مزايا و معايب خودشونو دارن. ولي اينكه براي يه نمايشگر تاشو فقط و فقط اين مقدار پول پرداخت بشه اصلا منطقي نيست

Mahdi.L

واقعا امروز هواوی ثابت کرد میتونه تمام رقبا رو در قیمت گذاری روی محصولاتش به چالش بکشه 🙂

m.b

روی اپل رو سفید کرد…😂😂

Naranj

این از اون تولیداتی هست که پنج سال دیگه هممون پوزخند میزنیم بهش
خیلی جای اصلاح داره
اصلا کاربرد به عنوان اسمارت فون رو نداره، و بیشتر برای موزه در سالهای اینده هست!

Amin B3DA

دوست عزیز ما الانم به گوشی های آلکاتل قدیم میخندیم اما یه روزی خوب بودن. اینم به عنوان اولین گوشی تاشو توسط هوآوی عاااااالیه

درضمن 5 سال دیگ خوبه، همه جهان به فولد از الان دارن میخندنو واقعا طراحی بچگانه ای داشت. مخصوصا ناچش

mostafa67

گوشیهایه منعطف هنوز کار دارن تا یه محصول ایده آل بشن ولی نمونه هواوی قطعا از سامسونگ بهتره..

Amin

صدالبته همینطوره 😊

Soheylz

الان اگر دقت کنید هواوی در مدل های جدید بدجوری قیمتاش رفته بالا و اصلا دیگه نسبت به سامسونگ ارزش خرید نداره.اینم راهشو یادگرفته فکر کنم

.Alireza.

هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری

شما ها که میگین میت ایکس چقدر بهتر از گلکسی فولد هست به قیمتاشونم دقت کنین

گلکسی فولد که منم قبول دارم میت ایکس ازش بهتره ۱۹۰۰ دلار قیمتش هست
اما میت ایکس که میگین نمونه بهتری هست قیمتش ۳۲۰۰ دلار هست که یه قیمت فضایی داره

با اینکه گلکسی فولد در کل از میت ایکس پایینتر هست ولی چون قیمتش ۱۹۰۰ دلار هست شاید فروشش بیشتر باشه ۳۲۰۰ دلار خیلی چیزای دیگه میشه خرید!

و در اخر باید بگم خودم به شخصه دلیل وجود این گوشی ها برای افرادی هست که هم تبلت میخوان هم گوشی. پس باید از این نوع گوشی ها در حد پایینرده هم باشه شاید خریدار پرچمدار نخواد!

.Alireza.

با ۲۹۰۰ دلار میشه یه ماشین خوب خرید یه ۳۰۰ دلار هم گوشی میخری میشه ۳۲۰۰ دلار
فوقش یه ماشین مدل پایینتر و یه گوشی مدل پایینتر میخری یه مقدار پول میمونه میشه یه تبلت هم خرید اینجوری علاوه بر میت ایکس یه ماشین هم دارین(چی گفتم!):|

MohammadFarhaadi

۳۲۰۰ دلار؟؟؟!!!اصلا متن رو خوندی؟یا فقط قصد داری از عمد نشون بدی قیمت گوشی هواوی خیلی گرونه؟اونم با برعکس کردن دو عدد اول غز سمت چپ.دوست عزیز قیمت ۲۳۰۰ یعنی گلکسی فولد+۳۰۰ دلار که با توجه به امکانات و طراحی بیشتر و بهتر گوشی هواوی منطقیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)