حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

 آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ آی رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، شیائومی

اجازه بدهید صبح روز یکشنبه را با یک خبر شیرین آغاز کنیم. اگر شما یکی از گوشی‌های اقتصادی شیائومی ردمی ۶ یا ردمی ۶ آی را از شیائومی خریده اید باید بگویم که بالاخره وعده ارایه آپدیت اندروید ۹ محقق شد. امروز آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ آی رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶

آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶

آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶

شیائومی از ساعاتی پیش انتشار آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ آی را آغاز کرده است. این آپدیت هم‌اکنون برای کاربران هندی قابل دریافت است و انتشار جهانی آن به‌زودی انجام می‌شود.

اواخر سال گذشته میلادی بود که شیائومی دو مدل ردمی ۶ و ردمی ۶ آی را در هند معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض به اندروید 8.1 و رابط کاربری MIUI 9 مجهز شده بودند، البته پس از مدت کوتاهی این شرکت انتشار رابط کاربری MIUI 10 را آغاز کرد. تقریبا یک ماه و نیم پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی 6A ارایه خواهد شد و حالا این آپدیت به صورت رسمی ارایه شده است.

چند ماه پیش نیز شیائومی انتشار آپدیت رابط کاربری MIUI 10 توسعه یافته بر پایه اندروید ۹ را در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار داد. با این حال مشخص نبود که در چه تاریخی برای شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ آی نسخه پایدار این آپدیت منتشر می‌شود، اگرچه بعدا شیائومی اعلام کرد که آپدیت اندروید ۹ ردمی ۶ و ردمی ۶ آی شیائومی در آینده انجام می‌شود.

آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶

آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶

مطابق پستی منتشر شده در Mi Community، کاربران هندی می‌توانند آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ آی شیائومی را هم‌اکنون دریافت کنند. این آپدیت شامل ورژن گلوبال رابط کاربری MIUI 10 می‌شود.

آپدیت منتشر شده برای ردمی ۶ نسخه IUI 10.4.1.0.PCBMIXM و در شیائومی ردمی 6i نسخه MIUI 10.4.1.0.PCGMIXM را به همراه دارد. هر دو بسته آپدیت 1.3 گیگابایت حجم دارد و شامل وصله امنیتی ماه جولای گوگل و اندروید ۹ می‌شوند.

از جمله تغییرات مهم این آپدیت می‌توان به افزوده شدن تم تاریک گسترده در تمام بخش‌های دستگاه استفاده از تشخیص چهره برای قفل کردن اپلیکیشن، انیمیشن شارژ جدید و سفارشی‌سازی بخش ساعت صفحه قفل اشاره داشت.

شیائومی پیش از این نیز آپدیت اندروید ۹ را برای مدل‌های ردمی نوت ۶ پرو، ردمی نوت ۵ پرو، ردمی ۶ پرو و ردمی Y2 منتشر کرده است. با انتشار آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی 6 و 6i ، شیائومی برنامه انتشار اندروید ۹ را طبق جدول خود به پایان رسانده است.

شما ردمی ۶ یا ردمی ۶ آی دارید؟ آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

جناب عطایی احتمال معرفی میت 30 و میت 30 پرو با کایرین 990 در سپتامبر وجود داره:
https://www.gizchina.com/2019/08/10/the-huawei-mate-30-and-mate-30-pro-would-arrive-on-september-19-with-the-new-kirin-990/
و همچنین یک گوشی از هواوی با صفحه LCD و اثر انگشت زیر صفحه دیده شده:
https://www.gizchina.com/2019/08/10/huawei-has-an-lcd-display-phone-with-an-on-screen-fingerprint-sensor/

نیما عرفانی

خب خوبه اینم باید مصطفی ببینه که کلی راجع به این موضوع باهاش بحث داشتم .
اما چیزی که نظر منو جلب کرد ، حاشیه های به شدت باریک گوشی بود 🤔🙇
فکر کنم میت ۳۰ لایت یا خودِ میت ۳۰ باشه .

m.b

بازم در نتیجه مهمتر که خود صفحه نمایشه تغییری ایجاد نشدا و فقط در خود حسگر تغییر ایجاد شده که اونم معلوم نیست به حسگر هایی مثل mi 9t یا mi 9 se برسه یا نه و یه چیزی شبیه حسگر میانرده سامسونگ ببینیم…
اتفاقا باید دعا دعا کرد که این حسگر زیر lcd، نشه بهانه‌ای که بازم به استفاده نکردن از آمولد در میانرده ها ادامه بده…

نیما عرفانی

سرعت و دقتش؛ چیزی که تو این گیف مشخصه بد نیست حالا باید دید نمونه ی نهایی چه عملکردی داره و رو چه موبایلی سوار میشه.
وقتی پنل های تلویزیون ال سی دی BOE و هایسنس تونسته در اکثر سناریوها عملکرد بهتری نسبت به LED , OLED های گرون قیمت داشته باشه پس پتانسیلش رو داره که در پنل های ساز کوچیک مورد استفاده در موبایل ، پنل های LCD رو ارتقاء بده که پا به پای پنل های اولد پیش بره. به هر حال هرچی که باشه BOE بزرگترین تولیدکننده ی پنل های LCD هستش.

نیما عرفانی

اصلاح
(در پنل های ساز کوچیک مورد استفاده در موبایل)
در پنل های سایز کوچیک مورد استفاده در موبایل

m.b

اون پنل تلویزیونه و تکنولوژی ها و فرآیند ساختش متفاوته و در سایز کوچک گوشی که نمیشه هر کاری انجام داد اونم پنل دو لایه سیاه سفید و رنگی…🤦‍♂️
تازه بحث مدیریت هزینه هم هست…
تازه تا دو سال آینده میکرو ال‌ای‌دی داره میاد…
اصلاً حرفت از پایه دچار اشکال بود که پنل تلوزیون با اون ضخامت و تکنولوژی رو با پنل موبایل مقایسه کردی…
بعدشم تجربه نشون داده هوآوی برای مدیریت هزینه و در عین حال کسب سود کافی، سراغ هر کاری که به نفع کاربرا باشه نمیره…
نومنش همین استفاده نکردن از پنل آمولد در میانرده ها که فعلاً خیلی بهتر از ips هستن…
نمونه دیگرش هم استفاده نکردن از حسگر زیر صفحه تا همین الان…
نمونه دیگرش استفاده نکردن از نسخه های گوریلا گلس 5 برای پشت و جلو در میانرده های زیر 350 دلار…
و…
به هر حال نمیشه هم سود 25 درصدیتو داشته باشی و هم با امکانات ترین باشی که…
یکی از سود خودش در بخش سخت‌افزار فروشی میزنه و با ابتکار در بخش نرم‌افزار سود کمش رو جبران میکنه و اینطور امکانات بهتری ارائه میده و یکی مستقیماً سود 20-25 درصدی خودش رو میکشه رو سخت‌افزار گوشی و از نرم‌افزار و رابط و خدمات اینترنتی، درآمد چشمگیری نداره و مجبوره از یه سری امکانات بزنه…
این یه واقعیت انکار ناپذیره…

نیما عرفانی

آقا اوکی ولی این اوکی معنیش این نیست که جوابی نداشته باشم بلکه چون نمیخوام بحث بی جهت ادامه دار بشه ترجیح میدم “زمان” همه چیو مشخص کنه اما در خصوص اون تیکه ی اول ، میدونم فرآیند و تکنولوژی ساخت پنل های تی وی با موبایل زمین تا زیرزمین تفاوت داره ، منظورم تکنولوژی بود که بتونه روش کار کنه و در آینده منجر بشه خروجی که رو LCD میگیره بهتر از اولدهای در سطح میان رده باشه نه پرچمدار .

m.b

آقا در اینکه کمپانی های چینی پیشرفت میکنن و کیفیتشون سال به سال بهتر میشه شکی نیست…
اما اینکه من بتونم بگم با مرور زمان boe یه پنل lcd بسازه که از آمولد شرکت بزرگی مثل سامسونگ بهتر باشه، فعلاً نه تنها مبنای علمی در دنیای صفحه های موبایل نداره بلکه یه جورایی رویا محسوب میشه که بشه ماهیت یک پدیده رو عوض کرد اونم در دنیای تکنولوژی ای که تا دو سال دیگش میکرو ال ای دی ها دارن میرسن و اونم تازه باید مچ سامسونگ با اونهمه تجربه و ترفند رو بزنه…
بله بهتره رو چیزی بحث نکنیم که اصلاً مبنای دفاع در دنیای موبایل نداره(اما در دنیای تلویزیون ها که شرایط و موارد و تکنولوژی ها و ترفند ها و محدودیت های خودش رو داره بله)…

نیما عرفانی

(اما اینکه من بتونم بگم با مرور زمان boe یه پنل lcd بسازه که از آمولد شرکت بزرگی مثل سامسونگ بهتر باشه، فعلاً نه تنها مبنای علمی در دنیای صفحه های موبایل نداره بلکه یه جورایی رویا محسوب میشه که بشه ماهیت یک پدیده رو عوض کرد )
بخش عمده ای از جواب این قسمت رو میذارم بعد از معرفیِ سری میت ۳۰ و چگونگی ارتقاء نمایشگر های میت ۳۰ لایت ، میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو نسبت به نسل قبلشون که مشخص بشه BOE تونسته تغییر و تحول بده یا نه. ( میت ۳۰ پرو که پنل اولد داره و میت ۳۰ و میت ۳۰ لایت به احتمال زیاد LCD باشه).
اون میکرو ال ای دی هم کلاً بحثش جداست و من دارم راجع به اولد و ال ای دی اونم در سطح میان رده صحبت میکنم نه میکرو ال ای دی که حالا حالاها رو میان رده اجرا نمیشه چون تکنولوژیِ بسیار پیچیده و گرونیِ.

afsoon

تا الان که ردمی ۶ ای نسخه گلوبال آپدیت ۹ نیامده براش .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)