حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم ال جی IFA 2019 تاریخ ۱۵ شهریور احتمالا میزبان ال جی جی ۸ (LG G8X) خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA 2019، ال‌جی

نمایشگاه IFA 2019 برلین نزدیک است و کم کم شرکت‌های برجسته که در آن شرکت می کنند برنامه خود را ارایه می دهند. پس از این که مشخص شد مراسم نوکیا IFA 2019 تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ خواهد بود، حالا خبر می رسد که مراسم ال جی IFA 2019 تاریخ ۱۵ شهریور است و احتمالا میزبان ال جی جی ۸ (LG G8X) خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم ال جی IFA 2019

ال جی جی ۸ ایکس

ال جی جی ۸ ایکس

در زمستان گذشته، شاهد معرفی گوشی ال جی جی ۸ همراه با مدل دیگری به نام جی ۸ اس تینکیو بودیم. حالا ظاهرا سومین مدل هم با نام ال جی G8X تینکیو در راه است.

شرکت LG برنامه شلوغی برای عرضه‌ی محصولات جدید خود دارد. انتظار می‌رود در نمایشگاه IFA 2019 که اوسط شهریور ماه برگزار خواهد شد، گوشی ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G را به عنوان جانشین ال جی وی ۵۰ ملاقات کنیم؛ محصولی که خود در پاییز پارسال، جانشین وی 40 شده بود. به تازگی هم یک وب‌سایت هلندی مدعی شده که در دعوتنامه ارسالی ال جی برای این نمایشگاه، نام گوشی ال جی G8X تینکیو قید شده است.

تاریخ معرفی گوشی تاشو ال جی وی ۶۰ (LG V60) مشخص شد: ۱۵ شهریور

ظاهرا کمپانی کره‌ای، آن را دستگاه جدید G8X نامیده و به عرضه‌ی پاییزه آن در بنلوکس اشاره کرده؛ بنلوکس (Benelux) یک اتحادیه سیاسی-تجاری است که شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ می‌شود. بنابراین ال جی جی ۸ ایکس حداقل در سه کشور اروپایی عرضه خواهد شد و چه بسا بازارهای دیگری نیز به این لیست اضافه شوند. این در حالی است که ال جی G8s تینکیو با تاخیری طولانی وارد بازارهای جهانی شد.

در حال حاضر از مشخصات و امکانات جی ۸ ایکس ThinQ بی‌خبریم؛ اما اخیرا وب‌سایت LetsGoDigital هم از ثبت نام تجاری این دستگاه خبر داد. ظاهرا ال جی در تاریخ 2 آگوست برای این کار اقدام کرد و با توجه به ارائه درخواست در کره جنوبی، این کشور را هم باید جزو بازارهای هدف گوشی جدید بدانیم.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی جی ۸ ایکس هستید؟ خانواده LG G را بیشتر می پسندید یا LG V؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

الجی G8 دیگه باید یه گوشیِ انقلابی و طراحی مدرن و امکاناتِ گسترده باشه تا بتونه دوباره الجی رو به دورانِ قدیمِش برگردونه؛ واقعا شرکت به این قدرتمندی حیفه از یادها بره؛ به‌نظرِ من رابط‌کاربری الجی – GUI هم یکی از بهترین رابط‌کاربری‌هاس.

The Destroyer

به نظرم g8 واقعا انقلابی بود برای lg، امکانات جالبی داشت که تو بقیه نبود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)