حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه صدور کارت سوخت المثنی چقدر است؟

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اگر کارت سوخت قبلی خود را گم کرده‌ و برای کارت سوخت المثنی اقدام کرده‌اید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم هزینه صدور کارت سوخت المثنی چقدر است؟

هزینه صدور کارت سوخت المثنی

 

درباره هزینه صدور کارت سوخت المثنی باید بدانید که در زمان تحویل کارت سوخت باید مبلغ ۱۰ هزار تومان بابت هزینه صدور کارت و پست آن، به مامور پست بپردازید تا به حساب شرکت ملی پالاش و پخش واریز شود.

تنها چند روز تا الزامی شدن استفاده از کارت سوخت باقی مانده اما هنوز افرادی هستند که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند. البته وزیر نفت در این زمینه اعلام کرده که همچنان کارت سوخت جایگاهداران فعال است و تا زمانی که همه کارت سوخت خود را دریافت کنند می‌توانند از کارت جایگاهداران استفاده کنند.

کارت سوخت

کارت سوخت

با این حال استفاده از کارت سوخت جایگاهداران نیز محدود خواهد بود و گزارش‌ها حاکی از آن است که در هر نوبت سوختگیری با کارت سوخت جایگاه‌داران تنها می‌توان 40 لیتر بنزین زد.

بنابراین لازم است تا برای سوختگیری بدون محدودیت، افراد هر چه سریعتر برای دریافت کارت سوختالمثنی خود اقدام کنند. البته افرادی که سال گذشته برای کارت سوخت ثبت نام کرده اند تنها باید به دنبال کارت سوخت خود در باجه های پست بگردد تا از سرنوشت کارت سوخت خود مطلع شوند.

درواقع کارت سوخت‌هایی که اکنون در باجه‌های پستی معطل مانده پیش از این دوبار به آدرس اعلام شده از سوی افراد فرستاده شده اما یا شخص پاسخگو نبوده و یا آدرس عوض شده است. قرار است این کارت‌ها در مدتی محدود در پست باقی بماند و در صورت عدم مراجعه مالک،‌ به شرکت ملی پخش بازگردد.

افراد می‌توانند با ردیابی کارت سوخت در سامانه پست و مشخص شدن محل کارت با در دست داشتن مدارک شناساسیی خودرو و مالک خودرو به پست مراجعه کرده و با پرداخت ۱۰ هزار تومان کارت سوخت خود را دریافت کنند.

استفاده الزامی از کارت سوخت از ۲۰ مرداد

این ۱۰ هزار تومان مربوط به هزینه‌های صدور کارت و پست آن است که بعد از دریافت توسط شرکت پست، به حساب شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی واریز می‌شود. بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ‌استفاده الزامی از کارت سوخت از ۲۰ مرداد سال جاری آغاز می‌شود و از آن زمان سوختگیری در جایگاه‌ها تنها با ارائه کارت سوخت امکان‌پذیر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)