حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ پرو با AirGlass و Super-sensing Camera ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 62 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین هواوی میت ۳۰ پرو طراحی ماتریسی و ویژگی‌های خاص فیلم‌برداری دارد. این دو نام تجاری جدید هواوی بود که برای احتمالا استفاده در میت ۳۰ ثبت شده بود. حالا دو نام تجاری دیگر که یکی مربوط به نمایشگر و دیگری مربوط به دوربین است نیز ثبت شده است. بر این اساس گفته می شود هواوی میت ۳۰ پرو با AirGlass و Super-sensing Camera ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دو نام جدید برای استفاده در هواوی میت ۳۰ پرو

شرکت هواوی اخیرا دو نام جدید برای استفاده در گوشی جدید خود، هواوی میت ۳۰ پرو از جمله ایرگلس و دوربین سوپر سنسینگ ثبت کرده است. در نیمه دوم سال 2019 از گوشی های پرچمدار بسیاری مانند گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس و آیفون 11 رونمایی می شود. شرکت هواوی نیز قرار است از دو گوشی جدید، هواوی میت 30 و هواوی میت 30 پرو رونمایی کند.

هواوی اکنون حق اختراعات جدیدی را از آن خود کرده که تصویر بهتری از گوشی های جدید این شرکت ارائه می دهند. از جمله این ویژگی ها می توان به ایرگلس و دوربین سوپر سنسینگ اشاره کرد. گوشی های سری میت 30 قرار است به جای گوریلا گلس به محافظ صفحه ایرگلس مجهز شوند که حق اختراع آن متعلق به شرکت هواوی است.

علاوه بر این، گوشی های سری میت 30 به دوربین سوپر سنسینگ نیز مجهز خواهند شد. این دوربین برای اولین بار در پرچمداران سری P هواوی همچون هواوی P30 استفاده شده بود. پردازنده سیگنال تصویر (ISP) و چیپست کایرین 980 که در این گوشی ها وجود دارند نیز به نحوی با یکدیگر کار می کنند که 40 درصد نور بیشتری جذب کنند. این اتفاق می تواند تصاویر پرجزئیات تری را به ثبت برساند.

به استناد گزارش ها، این گوشی با ۴ سنسور دوربین در پشت عرضه خواهد شد که احتمالا دو یا سه عدد از آن ها 40 مگاپیکسلی هستند. دیافراگم دوربین اول بین 1.4 و 1.6 متغیر است. این دوربین همچنین به ویژگی جدیدی به نام Cine Lens مجهز است که هنگام ضبط فیلم کاربرد دارد. دوربین دوم نیز سنسوری 40 مگاپیکسلی است؛ با این تفاوت که زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f/1.7 دارد. این دوربین نیز به ویژگی Cine Lens مجهز است.

دوربین سوم دوربینی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابر است. هنوز جزئیاتی در رابطه با دوربین چهارم فاش نشده؛ با این حال به نظر می رسد این دوربین به سنسور ToF مجهز باشد.

به استناد گزارش ها، گوشی های سری هواوی میت 30 در ماه اکتبر رونمایی می شوند و کاربران می توانند آن ها را از نوامبر سال جاری میلادی خریداری کنند. در حالی که مدل های 4G این گوشی ها در اکتبر رونمایی می شوند، احتمال دارد که مدل 5G این محصولات در ماه دسامبر رونمایی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی میت ۳۰ پرو می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
62 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

چالتون مطمئنی این همون گوشیِ که با معرفی سریِ نوت ۱۰ می‌ره در خفا؟؟؟🙄😏

Dr.Nazer

با ویدیو‌هایی که از نوت ۱۰ دیدم شاید بره شاید نره😐😂 ولی رقیبایِ اصلی همدیگه‌ان. آیفون که به جز یه لنز اضافه انگار کار دیگه‌ای نمیخواد بکنه :/

نیما عرفانی

همون آیفون که میگی کار دیگه ای نمی‌خواد بکنه ، قرارِ جزو ۳ تا دوربین برتر موبایل ۲۰۱۹ بشه و باز هم طبق معمول ، آنتوتو و گیگ بنچ رو به خاک و خون می‌کشه.

Dr.Nazer

از نظر پردازنده که معلومه هیچوقت رقیبی نداشته و هر سال به خاک و خون کشیده :/ دوربین و مطمئن نیستم ولی حس خوبی بهش دارم – فقط طراحی دوربیناش شبیه اپل واچه😐😂

VB

اینا ب ی طرف سایت رو هوا زمینه

نیما عرفانی

دوست عزیز ما با همین وضعیت که به قول شما «سایت رو هواست» مدتیِ که عادت کردیم و داریم باهاش سر میکنیم و قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده بودیم ، حالا شما هرروز باید بیای این مسئله رو تکرار کنی؟
سخت نگیر از پیشرفت تکنولوژی لذت ببر هم وطن

VB

مخاطب سخن من شما نبودی پس دخالت نکن

نیما عرفانی

🙂
اوکی راحت باش دیگه حوصله ی بحث کردن با شمارو ندارم

Saeed mirzaei

حس میکنم تغییرات میت 30 نسبت به نسل قبلش ، بیشتر از نوت 10 به نوت 9 هست .

Amin B3DA

مشخصصات عاااالی هرروز یک خبر خوب و مثبت اما فک نکنم چیدمان دوربین عین عکس باشه چون خیلی نامنظمه

نیما عرفانی

درهرصورت مبارکت باشه امین جان ⁦☺️⁩

Amin B3DA

چاکرم داداش. بیصبرانه منتظرم بیاد. کاش هرچی تو چنته داره رو کنه و ارائه بده هرچند با این قضیه تحریم ها احتمالشم زیاده. و کاش ایرگلس فوق العاده باشه چون من گلس و گارد کلا رو گوشیم نمیندازم و این مسئله برام مهمه. الان گوشیم گوریلا گلس 3 داره و اصلا یک خش هم نیوفتاده روش بااین همه ضربه ای ک خورد خخخ این ک دیگ اج زیادی داره و باید خییییلی مقاوم باشه

نیما عرفانی

آقایی برادر
والا هرسال هواوی رو سریِ میت اکثر نوآوری ها و ترندهای جذاب رو اضافه می‌کنه بعد میاد رو سریِ پی همونارو ارتقاء میده اما قطعاً دست پر میاد .
دررابطه با ایرگلس خودم فکر میکنم اشاره ی ریزی به روش جدید تعامل با گوشی داره.

m.b

متن داره میگه ایرگلس یه نوع گلس مثل گوریلا گلس هست که…
شما بازم میگی تعامل جدید…

نیما عرفانی

آقا شما ایرگلس رو برای من معنا کن .
بعد به بقیه میگی شیش ماهه به دنیا اومدن ، خب کمی صبر کن در آینده ای نزدیک مشخص میشه دقیقاً چه ویژگی داره دیگه . من فقط نظر خودمو گفتم و حرفی از داشتن اطمینان و اعتماد به تفکرم نزدم.

m.b

“گوشی های سری میت 30 قرار است به جای گوریلا گلس به محافظ صفحه ایرگلس مجهز شوند که حق اختراع آن متعلق به شرکت هواوی است”
وقتی مشخصه که چی هست و همه سایتا همینو گفتن چرا باید به خودمون زحمت چیز دیگری گفتن بدیم… 😑

نیما عرفانی

یعنی الان شما با قاطعیت تأیید می‌کنی که این فقط کاراییش به همون گلس خلاصه میشه؟ و باز هم شما تأیید می‌کنی که اون واژه‌ی “ایر” در اینجا هیچ معنا و مفهومی نداره؟

m.b

من چرا باید تایید یا رد کنم؟ 🙄😑
مگه من متخصص تکنولوژی هستم؟ که با دیدن یه کلمه ایر بیانیه صادر کنم…
متخصص ها نظرشون رو گفتن و منم بازگو کردم…
اگر اشتباه باشه هم پای اونهاست…
وقتی سایتا فعلاً همشون میگن گلس محافظ هست من چی بگم؟ بگم نیست؟
جالب…

Amin B3DA

والا منم فک نمیکنم بجز کاربرد گلس ینی کاربرد گوریلا گلس ویژگی دیگه ای داشته باشه. اما اینو مطمئنم ویژگی های زیادی ارائه میده. بیشترین چیزی که دوست دارم اثر انگشت زیر تمام نمایشگره که خودش یک انقلاب بزرگ میشه. برای نمونه میتونن وقتی گالری را نشون کسی میدیم یک عکسی رو، اگر زد عکس بعدی چون اثر انگشتش حین ورق زدن متفاوت بود قفل بشه و مشکل ما ایرانیا حل بشه 😅

Dr.Nazer

@نیما عرفانی
“متنو خوندی ؟ اصلاً در جریان بحث هستی؟”
استاد امروز اصلا اعصاب نداریا؛ به نظرم برو یه ریلکسیشن بفرما بعد تشریف‌ فرما شو درون سایت 🙂

نیما عرفانی

مصطفی یعنی چون اسم گلس روشه پس ماهم باید به حکم همون گلس عادی بهش نگاه کنیم؟خب چه کاریه بخواد اینو ثبت پتنت کنه؟؟؟ این حرفت مثل این میمونه که اونجایی که گفته شده دوتا سنسور ۴۰ مگاپیکسل داره و چون رزولوشنش ۴۰ مگاپیکسلِ پس تفاوتی در عملکرد با اون یکی سنسور اصلی نداره و هردو مشخصات یکسانی دارن.
اصلاً از کجا معلوم منظورش همون انحنای ۹۰ درجه نباشه که به نوعی خودش نقش فریم هم ایفا می‌کنه؟
Amin B3DA
(بیشترین چیزی که دوست دارم اثر انگشت زیر تمام نمایشگره که خودش یک انقلاب بزرگ میشه. برای نمونه میتونن وقتی گالری را نشون کسی میدیم یک عکسی رو، اگر زد عکس بعدی چون اثر انگشتش حین ورق زدن متفاوت بود قفل بشه و مشکل ما ایرانیا حل بشه 😅)
خب عزیزِ من این تعاریف خودش یجور تعامل محسوب میشه ،مگه غیر از اینه؟
من دارم میگم برای اثبات ماهیت اون اصطلاح به زمان نیازِ و دیگه این همه بحث و جنجال نیاز نیست.

نیما عرفانی

@دکتر ناظر
(استاد امروز اصلا اعصاب نداریا؛ به نظرم برو یه ریلکسیشن بفرما بعد تشریف‌ فرما شو درون سایت 🙂)
نه حله اوکیم 🙂

m.b

به قول مهندس انگار امروز اعصاب نداریا…
تو گفتی کنترل هوایی و منم گفتم همه سایتا گفتن گلس محافظ هست…
حالا کی این وسط گفت فقط یه گلس عادیه؟(حرف تو دهن گذاشتی)
من گفتم سایتا گفتن که یه چیزی مثل گوریلا گلس و برای محافظت از صفحه نمایش هست…
از خودم که مثل تو بیانیه صادر نکردم…
حرف خودمم وحی منزل ندونستم و گفتم اگه اشتباه باشه خب سایتا همشون اشتباه گفتن…

نیما عرفانی

اعصابِ چی؟آقا من امروز عالی تر از روزای دیگم ، الان خیالت راحت شد؟
من همچین اخلاقی ندارم که بخوام حرف تو دهن کسی بذارم شما مجدداً بد برداشت کردی و اسمشو گذاشتی بیانیه صادر کردن. من نظر خودمو تفکر خودمو گفتم و مهر تأییدی هم روش نزدم همش حدس و گمان و احتمالاتِ،مثل همون شایعات عجیب و غریبی که پیرامون میکس ۴ درز پیدا میکنه و هیچ کس از صحت و سقمش خبر نداره.
اصلاً این قضیه نیاز به گارد گرفتن و وصله چسبوندن نداشت برادر. شما یکم صبر پیشه کن تا کاملاً نمایان بشه هدف از انتخاب اون نام تجاری چی میتونه باشه.

Dr.Nazer

@نیما عرفانی
“یعنی الان شما با قاطعیت تأیید می‌کنی که این فقط کاراییش به همون گلس خلاصه میشه؟ و باز هم شما تأیید می‌کنی که اون واژه‌ی “ایر” در اینجا هیچ معنا و مفهومی نداره؟”
آقای عرفانی مگه گوریلا گلس ‌گوریل توش بوده؟😐😂

نیما عرفانی

متنو خوندی ؟ اصلاً در جریان بحث هستی؟

Amin B3DA

😂😂😂😂😂😂😂😂

The Destroyer

🤣🤣🤣

_V_

کچل لعنتی😂
گوریل

mTAAHAAm

سلام
عذر می خوام این عکس تزیینیه یا واقعی؟
کسی از رنگ بندی گوشی خبر داره؟
آیا قیمت گذاری مثل سال قبله؟
آیا سیستم عامل گوشی اندرویده یا سیستم عامل اختصاصی هواوی؟

نیما عرفانی

سلام دوست عزیز
نه والا عکس مطلب تزیینی هستش و تاکنون هیچ عکس رسمی یا حقیقی از نمای واضح رویت نشده و بیشتر خبرها حول دوربین ، خمیدگی اسکرین و گلس و تشخیص چهره و دوربین های اصلی بوده. وضعیت رنگ بندی و قیمت گذاری و کانفیگ ها هنوز مشخص نیست و طی روزهای آتی خبرهای بیشتری ازش درز می‌کنه .
سیستم عامل هم گفته شده در کنفرانس توسعه دهندگانش که هواوی همین ماه قرار شده برگزار کنه ، جزئیات کاملی از سیستم عامل اختصاصیِ خودش رو ارائه میده و طبق شایعات سریِ میت ۳۰ در دونسخه عرضه میشن ، مدلی که از سیستم عامل هواوی بهره می‌بره مخصوص بازار چین و برای عرضه ی جهانی از سیستم عامل اندروید Q استفاده می‌کنه.

_V_

باید ایندفعه باتری رو اساسی بهینه کنه
پنل سامسونگ استفاده کنه
ی تحول تو اموشن بده
اسپیکر با کیفیت
یه فکریم برا دقت رنگ و لرزش و فوکوس دوربین بکنه
و البته اون پنلو اگر از داینامیک امولد سامسونگ استفاده کنه(که من شک دارم ب خاطر قیمت بکنه!) ضخامت و وزن هم بهبود داره

_V_

در خصوص باتری هم چون میدونم ممکنه کسانی بیان بگن که بالاترین عمر باتریه باید بگم عزیزم
چرا اگر خوب بهینه شده باید با چیپست ۷ نانومتری و ۱۰۰ میلی آمپر باتری بیشتر با فاصله کم بهتر از چیپست ۱۰ نانو پلاس(اینجا یه بار گویا اون تروله راست میگفت) و باتری ۱۰۰ میلی امپر کمتر،باشه،،،؟!در خصوص نسخه اسنپم که قبلا دادم ویدیوشو و دیدیم چقدر بهتر بود از هم اکسینوس هم هواوی،صد میلی هم روش میرفتم ک دیگه تامام…الان سامسونگ تو نسخه اکسینوسم همون صد میلی امپر رو افزایش بده اختلاف ناچیزی به دست میاد چه برسه تغییر لیتوگرافی و بهینه سازی…
لطفا اگر کسی حرف مخالف داره به جای تهاجم و خود نمایی با ایموجیای کیبورد خوشگلش درست حرفشو بگه /-:

Amin B3DA

اره بهینه سازی بیشتر لازمه و فک کنم روی سیستم عامل خودش بهینه سازی زیادی شاهد باشیم (اینجوری میتونه اندروید هم تخریب کنه توی افکار)
پنل هم قرارداد بستن یکماه قبل از رونمایی پی30 و احتماالش برای میت30 زیاده
اسپیکر هم وقتی ناچ میزاره پس استریوعه اما هرچی بیشتر ارتقا بده بهتره
پنل هم مجدد بگم احتمال استفادش زیاده و برای قیمتم سود را پایین میاره چون اگر افزایش قیمت داشته باشه یا از کیفیت و انتظارات چیزی کم بزاره با این وضع تحریم و شوکی که بهش وارد شد شکست میخوره پس فک نکنم اتاق فکرشون به این مسائل فکر نکنند

_V_

خداکنه این یه دفعرو همین به خاطر شمام ک شده یه چیز نابی بده😅☺
منتظر رنگ های جذاب هم باید باشیم
ا
ولی سیستم عانل خودشو گلوبال نمیده اگرم بده که باز اونم ممکنه نده فقط برا بازار چینه(خودشون اعلام کردن هونگ منگ برای گوشی و اینا نیست،،البته شایدم چنتا سیستم عامل در دست ساخت باشه)

Jason bourn

البته واعظ جان یه چیزیو یادت رفت اونم اینه که تمامی تستایی که گرفتن از هواوی که از اکزینوسش بهتر بود رو حالت عادی بود
رو حالت پرفورمنس قشنگ تر‌میزنه جلو سامسونگ ( دنبال ویدیو هاش باشی شانسی یکی دوتا هست که‌تو اونا سامسونگ راحت شکستش داده )
حالا حالت پرفورمنس روشن باشه با اسنپ قیاس شه اختلاف خیلی بیشتر از اینم میشه

_V_

اینم هست
ولی بیشتر حرف من روی حالت برابر بود(رزولوشن،برایتنس و…)

البته این کامنت بیشتر برای اون ترولاس ک میگفتن پرفورمنس هواوی عادیشه و عدالته و وقتی اون خاموشه پاور سیوینگه😑😐

نیما عرفانی

منظورت همون تستیِ که از بین ۶ تا گوشی به محض اینکه درصد باتری هر کدوم می‌رسید به ۲ ، به ۵ دقیقه نمی‌کشید همه آف میشدن و إس ۱۰ پلاس نزدیک به نیم ساعت رو همون ۲ درصد موند و بعد با کلی خواهش و تمنا راضی شد خاموش شه …؟😂😂👌
بعد اگه ما از این تستا بفرستیم بی رودربایستی میگین دلتون رو به این تستای دوزاریِ یوتیوب خوش کردین.

Amin B3DA

اره همه چیز خوبارو بده تو میت30 بعد اصن بره جز other 😂 والا شوخی نیست تو ایران پرچمدار خریدن. باید 15 تومن حدودا پیاده شیم

سیستم عاملم رام چین با هونگ منگ و نسخه گلوبال با اندرویده که احتمالا Q . بعد از یکی دوسال هم نسخه گلوبالش رو میده با سیستم عامل خودش (آرک)

نیما عرفانی

درخصوص رابط کاربریِ جدید لینکش رو برای آقای ع.طایی فرستادم اگه پوشش بدن ؛ مثل اینکه تغییرات زیادی داشته .
صفحه نمایش هم اونجور که شایعه شده تغییرات زیادی نسبت به گذشته داره ، خمیدگی به ۹۰ درجه رسیده و رفرش ریت ۹۰ هرتزی هم داره .
درمورد باتری و چیپست و بهینه سازی و غیره فعلاً ترجیح میدم نظری ندم.

_V_

صفحه نمایش با کیفیت با دقت رنگ عالی و مقتامت در برابر گرما رو در کنار بهبود فیزیکی خود پنل رو الان در حال حاضر فقط میتونه از سامسونگ بخره که البته گرونتره و اون اج ۹۰ درجه* یا پنل ۹۰ هرتزی* چیز های مهمی برای اون حرف من نیستن

*=البته که تو زیبایی(برای افرادی که اج رو میپسندن) تاثیر داره

*= قبلا هم گفته بودم ک تنها حسنی که این مود داره روون تر شدن اسکرول کردن تو خود محیط گوشی و سایت ها میتونه باشه و فعلا جز این ها و البته خوردن باتری کار دیگه ای نمیکنه،،اگر چیز خاصی براش در نظر نگیره نتیجه باتریش مثل وان پلاس ۷ پرو میشه(البته اگر یوتیوبرا بلایی ک سر وان پلاس تو تست اوردن رو سر اینم بیارن!)
و اگر من همچین گوشیی بخرم رو مود ۶۰ هرتز میذارم خودم!

نیما عرفانی

پاراگراف اول اثباتش به زمان نیاز داره و پاراگراف دوم به هرحال وجودش بهتر از نبودشِ و مشابه کیفیت رزولوشن، رفرش ریت هم قابل تنظیمِ.

Amin B3DA

دقیقا. منم میزارم روی 60 اما بودنش بهتر از نبودشه. عین 5G که میخوام بخرم. میدونم فعلا زیر ساختش نیست اما باشه بهتره لااقل دوسال دیگه ک اومد دارمش ن ک غزا بگیرمش برای خرید گوشی 5G

_V_

اه پس نسخه ۵جی میگیری😀
پس دعا میکنم مثل سری ۲۰ نشه که ایکسو ۵جی کرد
ایندفعه پرو ۵جی داشته باشه

نیما عرفانی

(اه پس نسخه ۵جی میگیری😀
پس دعا میکنم مثل سری ۲۰ نشه که ایکسو ۵جی کرد
ایندفعه پرو ۵جی داشته باشه)
پردازنده های جدید جز اپل به صورت پیش فرض از ۵جی پشتیبانی میکنن منظورم پردازنده هایی هست که میخواد نیمه ی دوم سال و سال ۲۰۲۰ معرفی بشه

chalton

اس 10 5G قبل از p30 pro معرفی شد و دیدید که هوآوی حرفی واسه گفتن نداشت تو دوربین در مقابل سامسونگ،تازه هوآوی خیلی به دگزو حال داد تا نمره 112 رو گرفت،حالا این ماموریت به نوت 10 واگذار شده تا میت 30 رو قهوه‌ای کنه،
s10 5G امتیاز 112 و سلفی 97 فوریه
p30 pro امتیاز 112 و سلفی 89 مارچ
تازه p30 pro دیرتر از اس 10 معرفی شد و اومد بازار باز زیر اس 10 5G بود پس نتیجه میگیریم که همین روال در نوت 10 و میت 30 تکرار میشه،هرسال همین بوده همیشه پرچمدارای هوآوی زیر سامسونگ بودن پس دل خوش نباشید،الان میت 30 که معرفی شد با شیائومی یا الجی یا موتورولا مقایسه کنید تا خوشحالی در چهره هاتون دیده شه.
نمایشگر های هوآوی هم که همیشه جزو سه تای اول نبوده و در رده های پنجم انتخاب میشه.
در ضمن هیچ وقت سری نوت های سامسونگ رو با هیچ برندی مقایسه نکنید،سری اس همیشه برای رقابت با پرچمداران برندهای دیگه معرفی میشه،سری نوت حکم پادشاه سرزمین موبایل ها رو داره که ففط به تماشا نشسته.

chalton

رابط کاربری کسل‌کننده و ناقص،سرعت گوشی بعد از 6 ماه حدود 30 درصد افت میکنه،صفحه نمایش گوشی که سایه مینداره و سوختگی پیکسل ها،البته من به شخصه در p30 دیدم، سری میت رو ندیدم دروغ چرا،کیفیت صدای معمولی،کیفیت بدنه پایین نسبت به سامسونگ و اپل،نسبت به پولی که میدی واقعاً نمیارزه،اینارم اضافه کنید به کامنت بالا.

Amin B3DA

اصلا سامسونگ پادشاه و هواوی برده
فقط اینو میتونم از منطق شما بگم که نمره 112 برای سامسونگ واقعیه و برای هوآوی پولیه و حال داده به دگزو که قبل از 5G اس10 میدونسه 112 میگیره و بهش گفته به منم این نمره را بده (ولی تصاویر مقایسه که دگزو گذاشته گویای برتری پی30 و ناحقی نمره یکسان هست)

Amin B3DA

5دقیقه بعد از ارسال 6 رای مثبت 😐❤😂

نیما عرفانی

نه داداش قابل پیش بینی بود
(عرفانی جان ایشالا از فردا دوباره پر قدرت و با نشاط شروع میکنم،ولی انرژی رو گذاشتم واسه معرفی نوت 10)

chalton

وقتی حرف حساب جواب نداره شروع میکنید به اراجیف بافتن.
دقیقا خودتونم با کامنت اولم موافقید،اول میاد هوآوی رو تست میکنه با اینکه دیرتر معرفی شده چرا؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟دلایل تبلیغاتی!!!!در اِزای این کار دگزو پول هنگفتی گرفته که زودتر از اس 10 5G تستش کنه و امتیاز بده و یه کوچولو هم هواوی p30 pro رو داشته باشه وگرنه تو تست های یوتیوب کاملاً مشخصه برتری با تس 10 5G هست.
از واقعیت فرار نکنید،بهونه های الکی نیارید،عصبانیت خود را کنترل کنید،با خشم وارد سایت تر.نجی نشوید،واقعیت ها از آنچه تصور میکنید به شما نزدیک تر هستن.

نیما عرفانی

پس با این اوصاف و از اونجایی که إس ۱۰ ۵جی با اینکه همزمان با سایر اعضای سری إس ۱۰ رونمایی شد اما به دلایل من دراوردی یه عده از جمله خودت ۳ points بالاتر از إس ۱۰ پلاس اورد ، پس با همین استدلال و منطقِ زیبا سامسونگ برای دوربین نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس به ترتیب امتیاز ۱۱۴ و ۱۲۰ رو رزرو کرده…‌‌ .

_V_

البته جناب عرفانی من دکسو رو کاری ندارم ولی گویا اونموقع ک این بحث نمره هاشون مطرح بود نسخه ۵جی از لحاظ نرم افزاری و فیلمبرداری سرتر از پلاس بوده (و البته tof هرچند میشه به عنوان یه جور آپشن حسابش کرد)

نیما عرفانی

من راجع به این موضوع اون شب با رفیق شما جناب Jason bourn زیاد حرف زدم و آخرشم بحث کشید به حاشیه. پس دیگه تمایلی ندارم وقت بیشتری صرف کنم چون می‌دونم متقاعد نمیشین و فقط اینو میگم ، (سخت افزار دوربین که تغییری نکرده جز اضافه شدن سنسور TOF که همون رفیق جنابعالی اعتقاد داشت هیچ تأثیری در کسب اون ۳ نمره اضافی نداشته و با گفتن این حرف دوربین TOF پی ۳۰ پرو هم برد زیرسؤال ) پس اگه سامسونگ رو إس ۱۰ ۵جی صرفاً به خاطر بهبود نرم افزاری اونم باوجود هم زمانی در معرفیِ تمام اعضای سری إس ۱۰ و فقط با تأخیر ۲ هفته ای بعد از بررسی دوربین إس ۱۰ پلاس، تونسته ۳ امتیاز بالاتر بیاره پس دوربین نوت ۱۰ پلاس با بهبود های ریز و درشت سخت افزاری و نرم افزاری که نزدیک به ۶ ماه وقت داشته روش کار کنه ، امتیاز ۱۲۰ باید رو شاخش باشه , نه؟؟

_V_

من آخه دکسو مارک رو چیکار دارم😕
از همون اول کار از لحاظ نرم افزاری گویا اس۱۰ ۵جی بالاتر بوده،،،حالا دقیق یادم نیست
ولی گویا طبق گفته همین دوستان با اپدیت اس۱۰ پلاس هم ارتقا پیدا کرده

نیما عرفانی

اوکی

Amin B3DA

مقصر گوشیه که دیر به دگزو دادن. برخی برند ها گوشی را زودتر به دست دگزو میرسونند و فردای معرفی نمره هم میاد. برخی هم زمان معرفی تازه میدن بهش. به هرحال من حرفم اینه یا از همه پولیه یا از همه رو انصاف

Taskin

آقا من یه چیزی میگم شاید بعضیا ماراحت شن
اما من چند روز پیش یکی از دوستانم p30 lite خریده بود
صفحه نمایش حس میکردم به صورتی رنگ میزنه و خیلی داغونه
حالا واقعا همه میانرده هاش اینطورین یا p30 lite یا همون یدونه خراب بوده؟؟؟؟

Amin B3DA

من همچین موردی ندیدم
توی اس10 من قرمزی مشاهده کردم بغل هواوی ک بود اما خب به پای همه گوشیا ثبت نکردم
عین ماجرای سبز شدن حاشیه های پنل BOE
به هرحال من پی30لایت دیدم این مورد نبوده، حتی میانرده های دیگه شو

Dr.Nazer

ولی من قرمزی‌ای مشاهده نمیکنم :/

Dr.Nazer

P30 Lite اون استادم احتمالا مشکل داشته وگرنه من همچین موردی تا حالا ندیدم‌. ببرینش نمایندگی ببینین چی میگه

MohammadFarhaadi

احتمالا یه سری چیزا رو هم گذاشته برای روز معرفی و مثل سالای قبل همه چیز رو یه دفه لو نمیده.برخلاف سامسونگ که روز معرفی فقط میاد شایعات قبلی رو میزاره کف دست حضار اونم خشک و خالی!باز اپل یه چیزای جدیدی نگه میداره برای روز معرفی مثل زمان فایو اس با چیپست ۶۴ بیتی یا زمان معرفی فینگرپرینت و فیس آیدی و ….هواوی هم باید دید تو آستینش چی داره وگرنه شایعات که اساسا اشتیاق رو صفر میکنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)