حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ به اچ تی سی یو ۱۱ (HTC U11) رسید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، اچ‌تی‌سی

بالاخره نسخه جهانی‌تر از آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ (HTC U11) ارایه شد. اچ تی سی یو ۱۱ آخرین پرچمدار تایوانی‌هاست که رسما واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید ۹ است و بالاخره این آپدیت را دریافت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ به اچ تی سی یو ۱۱

آپدیت اندروید ۹ به اچ تی سی یو ۱۱

آپدیت اندروید ۹ به اچ تی سی یو ۱۱

همانطور که می‌دانید اچ تی سی زمانی جزو اولین شرکت‌هایی بود که آپدیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید را با فاصله کوتاهیی از انتشار آنها از طرف گوگل، بر روی دستگاه‌های خود ارایه می‌کرد. اما متاسفانه این‌روزها اوضاع برای این شرکت تایوانی به‌کلی تغییر کرده است؛ بطوریکه نه تنها پرچمدار آن با مشکل آپدیت مواجه هستند بلکه میان‌رده‌های شرکت هم از این موضوع مستثنی نبوده‌اند.‌

برای مثال، گوشی اچ تی سی U11 که دو سال پیش روانه بازار گردید، هنوز به سیستم عامل اندروید ۹ آپدیت نشده است. گرچه اچ‌تی‌سی تلاش کرد تا این کار را در ماه May گذشته امسال انجام دهد، اما متاسفانه با شکست مواجه شد. گویا کاربران تایوانی، گزارش‌هایی مبنی بر بریک شدن و بالا نیامدن گوشی‌های خود بعد از نصب آپدیت مذکور داده بودند.

البته اچ‌تی‌سی ماه گذشته با حل مشکل فوق، ارایه اندروید ۹ را مجددا در تایوان از سر گرفت، اما درباره امکان در دسترس بودن آن برای کاربران سایر کشورها چیزی اعلام نکرد. حالا امروز چندین منبع از جمله Reddit تایید کرده‌اند که کشورهای اروپایی، بعد از یک انتظار طولانی، اندروید ۹.۰ پای را برای اچ‌تی‌سی U11 دریافت خواهند نمود.

گزارش‌ها، ارایه این سیستم عامل برای گوشی اچ‌تی‌سی U11 را در کشورهای بلژیک، ایتالیا و سوئیس تایید کرده‌اند و احتمال زیاد می‌رود که این اتفاق به همه مناطق اروپا گسترش یابد. البته هنوز درباره امکان دسترسی کاربران آمریکایی به آپدیت مذکور اطلاعی در دست نیست، اما امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیافتد.

اچ تی سی یو ۱۱ دستگاهی است که در ایران فروش بدی نداشته است. شما اچ تی سی یو ۱۱ دارید؟ آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرده اید؟ اگر بله چه تغییراتی را احساس کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

حیف واقعاً حیفِ این برند دوست داشتنی که از عرصه ی رقابت جا بمونه و امیدوارم زودتر به دوران اوجش برگرده .
درخصوص آپدیت ، تا به حال آپدیتی رو ندیدم که مثل آپدیت رابط کاربری EMUI9.1 حجیم بوده باشه (حجم ۴.۱۴ گیگ)که با پچ امنیتیش به ۴.۳۳۰ گیگ میرسه اونم با اینکه اندروید ۹ رو از قبل داشت.

REZA

برای من حدود یک ماه پیش اومده بود این اپدیت.مناطق مختلف فرق دارن ولی خوب بازم خیلی دیر داد

Milad7

یه تکونی به خودت بده باو 😕

Milad7

یه ت ک و ن ی به خودت بده باو 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)