حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گوگل کروم ۷۶ ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اینترنت

به تازگی نسخه ۷۶ مرورگر گوگل کروم را با تغییراتی کاربردی در اختیار کاربران قرار گرفته است. اولین تغییر مهم در این نسخه از کروم پشتیبانی از حالت Dark Mode بوده که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوگل کروم ۷۶

گوگل کروم ۷۶

گوگل کروم ۷۶

همچنین در این نسخه امکان تشخیص حالت تاریک مرورگر وجود دارد و سایت ها بر اساس حالت مرورگر با پویایی کامل تغییر حالت خواهد داد. در نتیجه توسعه دهندگان وب می توانند سایت های خود را برنامه ریزی کنند تا وقتی مرورگر در حالت Dark Mode است، به صورت خودکار با اضافه کردن تعدادی کد بپردازد و نسخه ای تیره از وب سایت خود را ارائه دهند. در ادامه جزییات بیشتر این نسخه را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

Google همچنین نحوه عملکرد حالت ناشناس را تغییر می دهد و از این پس سایت ها دیگر قادر به شناسایی کاربرانی که در حالت ناشناس هستند نخواهند بود.

در نتیجه در این حالت اصلا امکان ردیابی کاربران وجود ندارد. از سوی دیگر همانطور که می دانید Adobe Flash تا سال 2020 ادامه خواهد داشت اما مدت هاست که همه مرورگرها سرویس های Adobe Flash را مسدود ساخته اند. با این حال مرورگر کروم در این نسخه همچنان این قابلیت را ارائه کرده اما تمامی امکانات Adobe Flash را به صورت پیش فرض خاموش کرده است. در نتیجه برای دسترسی به این قابلیت باید از قسمت Setting قابلیت های آن را فعال نمایید.

به طور کلی قابلیت های و بهینه سازی گسترده ای در این نسخه ارائه شده که می توانید با بروزرسانی مرورگر خود این جزییات را بشناسید. باید اشاره کنیم که این نسخه فعلا در حالت بتا ارائه شده اما به زودی از حالت بتا خارج خواهد شد و در یک نسخه کامل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شما برای وبگردی روی دسکتاپ از چه مرورگری استفاده می کنید؟ آپدیت گوگل کروم ۷۶ را دریافت کرده اید؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)