حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی آیپدهای جدید تا آخر تابستان جاری

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

کم کم وقت آن است که شاهد معرفی آیپدهای جدید اپل باشیم. معمولا پس از معرفی آیفون اپل اقدام به معرفی آیپدهای جدید می کند و این یعنی شاید تا پیش از پایان تابستان باید منتظر آیپدهای جدید اپل بود. شایعات جدید هم درباره احتمال معرفی آیپدهای جدید تا آخر تابستان جاری خبر می دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

۷ مدل آیپد جدید

 

اوایل ماه جاری یکی از منابع قابل اعتماد اعلام کرد که ۵ مدل آیپد جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) گواهینامه دریافت کرده است. حالا به نظر می‌رسد که 2 مدل دیگر نیز به این لیست اضافه شده است. ۷ مدل مورد نظر داره شماره مدل‌های A2068، A2198، A2230، A2197، A2228، A2200 و A2232 می‌باشد و طبق اسناد تمامی آنها دارای سیستم عامل iPadOS 13 هستند و پاییز عرضه خواهند شد.

آیپد پرو ۲۰۱۸

آیپد پرو ۲۰۱۸

از آنجاییکه اپل همواره در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) گوشی‌های آیفون جدید خود را معرفی می‌کند، دور از انتظار نیست که در مراسم معرفی امسال، شاهد رونمایی از تبلت‌های جدید این شرکت نیز باشیم. در ماه اخیر شایعات درخصوص آیپدهای جدید اپل آغاز شده است و به‌نظر می‌رسد که حداقل یک نسخه از آنها جایگزین آیپد 9.7 اینچی خواهد شد که ماه مارچ 2018 معرفی شده بود. تبلت جدید احتمالاً 10.2 اینچی خواهد بود از حاشیه‌های کمتری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد.

درحالیکه تقاضا برای تبلت در بازار جهانی با کاهش همراه بوده، دو مدل جدید آیپد پرو که در سال 2018 معرفی شدند و آیپد جدید این کمپانی به اپل کمک کرد تا میزان درآمد بخش تبلت‌ها در سه ماهه دوم مالی سال تا 22 درصد افزایش دهد. این بیشترین میزان فروش در 6 سال اخیر اپل بوده که در مجموع 4.87 میلیارد دلار را در طول سه ماه به شرکت رسانده است. گزارش سه ماهه سوم اپل پس از 30 جولای، یعنی چند روز دیگر منتشر خواهد شد و باید دید که آیا روند رو به رشد فروش آیپدها ادامه دار بوده است یا خیر.

آیپد ایر ۱۰.۵

آیپد ایر ۱۰.۵

هنوز مشخص نیست که آیا اپل تصمیم دارد نسخه ارزان‌تری با مشخصات مشابه آیپد پرو ارائه دهد یا نه، اما احتمال این موضوع بالا است. گفته می‌شود که این آیپد “پایین‌رده” فاقد قابلیت‌هایی مانند دوربین TrueDepth یا Face ID بود و ممکن است تنها از نسل اول Apple Pencil پشتیبانی کند. دو دلیل برای این موضوع وجود دارد:

  • ۱- اپل می‌خواهد تنوع محصولات خود را حفظ کند.
  • ۲- Touch ID در دو تبلتی که امسال معرفی شدند هنوز وجود داشت و دور از انتظار نیست که تبلت‌های بعدی هم از آن بهره ببرند.

براساس روند استفاده از پردازنده‌های قدیمی‌تر در تبلت‌های جدید، انتظار می‌رود که مدل‌های جدید آیپد دارای چیپست سال 2018 این شرکت، یعنی A12 Bionic باشند.

اپل در حال ساخت آیپد تاشو با پشتیبانی از 5G است

در اوایل ماه جولای، Jeff Lin یکی از تحلیلگران IHSMarkit گفته بود که اپل مشغول کار برروی ساخت آیپد تاشوی 5G برای سال 2020 است. این یعنی کوپرتینویی‌ها در نیمه دوم سال 2020 محصول خود را به بازار ارائه خواهند کرد. اینکه اپل مشغول کار بر روی دستگاهی تاشو است، از هیچکس پنهان نیست، چرا که پتنت‌هایی نیز در همین راستا به ثبت رسانده است.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپدهای جدید سال ۲۰۱۹ هستید؟ فکر می کنید که آیپدهای جدید می توانند جذابتر ظاهر شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

“براساس روند استفاده از پردازنده‌های قدیمی‌تر در تبلت‌های جدید، انتظار می‌رود که مدل‌های جدید آیپد دارای چیپست سال 2018 این شرکت، یعنی A12 Bionic باشند.”
اتفاقا اپل چیپست جدیدشو تازه قویترشو میذاره رو ایپداش /-:
سامسونگه که تا الان تبلتای پرچمدارش چیپست نسل قبل بودن ک گویا ایندفعه قراره هم نسل شن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)