حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون و آیپدهای آتی تغییرات اساسی خواهند داشت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

اپل یکی از بهترین تولیدکنندگان تبلت در سراسر دنیاست و محصولات آن همواره کیفیت و البته قیمت بسیار بالایی دارند. به تازگی گزارشات غیر رسمی از تأمین کنندگان محصولات این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در هر دو محصول آیپد و آیفون خود تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرده و آنها را ابعاد و نمایشگرهای جدید بسازد. آیفون و آیپدهای آتی تغییرات اساسی خواهند داشت و در ادامه با هم در ترنجی صحبت کنیم.

آیپد مینی ۵

آیپد مینی ۵

آیپد را باید همیشه در گروه گران‌قیمت‌های بازار جای داد. صرفنظر از کیفیت و ویژگی‌ها، آیپدها همواره محصولاتی هستند که برای بسیاری از کاربران دست نیافتنی جلوه می‌کنند.

این اتفاق زمانی ملموس‌تر خواهد بود که شما بخواهید آیپدهای بزرگتر را تهیه کنید. در این زمان با محصولاتی بسیار گران قیمت در بازار روبرو می‌شوید که شاید در بسیاری موارد نتوان آنها را با قیمت‌های زیر 1000 دلار تأمین کرد.

در این راستا به نظر اپل قصد دارد سری iPad خود را مشمول تغییراتی مناسب کرده و به نوعی آیپدهای میان‌رده خود را در گروه با نمایشگرهای بزرگ نیز تولید کند. محصولی که انتظار داریم حالا به ابعاد نمایشگر بزرگ 10.2 اینچی رسیده و بتوان آن را در پاییز سال آینده از سطح بازار تهیه کرد.

در حال حاضر اپل بزرگترین آیپدی که به فروش می‌رساند در سال گذشته و با اندازه 9.7 اینچ عرضه کرده که اگر بخواهید از قلم ویژه اپل نیز همراه با آن استفاده کنید باید مبلغ بسیار زیاد 329 دلار را نیز برای خرید آن بپردازید. نکته مهم این است که از سال 2017 تا به امروز شاهد تغییرات گسترده در سری آیپد نبوده‌ایم و به نظر امسال با معرفی آیپدهای جدید با نمایشگرهای بزرگتر 10.2 اینچی، یک بار دیگر اپل توجه بیشتر خود به نظرات کاربران و عرضه محصولی که بیشتر به مذاق آن‌ها خوش بیاید را در دستور کار خود قرار داده است.

آیفون ۲۰۱۹

آیفون ۲۰۱۹

همچنین گزارشات دیگری نیز از سوی منابع آسیای شرقی منتشر شده که نشان می‌دهد نشانه‌های قبلی ما مبنی بر حدس کنار گذاشتن قابلیت لمس سه بعدی در آیفون‌ها در حال پیوستن به حقیقت است و به همین دلیل سال آینده باید منتظر عرضه آیفون‌هایی باشیم که این قابلیت بسیار کم کاربرد دیگر روی آنها وجود ندارد.

البته اپل با معرفی آیفون XR و جایگزین کردن فیدبک لرزشی در آن به نوعی عباقه خود به این موضوع را نیز نشان داد. نکته مهم این است که بسیاری از منابع عدم پشتیبانی iOS 13 از لمس سه بعدی را به عنوان یک موضوع مهم مورد اشاره قرار داده‌اند که به نوعی می‌‎تواند کارایی آن در محصولات قبلی را نیز تحت شعاع قرار دهد. اپل بالاخره متوجه شده که این ایده تا چه حد بد و غیرکاربردی بوده و در حال تصحیح اشتباه گذشته خود است.

نظر شما درباره این تغییرات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

آره خب قراره لقب زشت ترین گوشی های 2019 رو بگیرن. این خودش یه تغییر چشم گیره

m.b

تنها شرکتی که با حذف آپشن ها هم سر کاربراش منت میذاره که تغییر ایجاد کردم فقط همین اپله… 😂👏
گرفته 3D touch رو حذف کرده و منت میذاره سر کاربرا که بهتون اهمیت دادم… 😅
آخه یره اگه تغییر اساسی و اهمیت دادن به کاربرات بود، لااقل یه فست شارژ رو میذاشتی داخل جعبه و یه حالی بهشون میدادی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)