حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حال ساخت آیپد تاشو با پشتیبانی از 5G است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

شنیده شده اپل در حال کار روی یک آیپد جدید است که دارای نمایشگر تاشو خواهد بود و گفته می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه این محصول خواهیم بود. به صورت خلاصه اپل در حال ساخت آیپد تاشو با پشتیبانی از 5G است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 

این خبر را تحلیلگر IHD Markit، آقای Jeff Lin، اعلام کرده و می‌گوید منبع خود او نیز از زنجیره تامین اپل است. تا به امروز گزارش‌های زیادی داشته‌ایم که می‌گویند اپل به ساخت دستگاه‌هایی با نمایشگر تاشو علاقه دارد و این اولین باری نیست که چنین خبری را در رابطه با آیپد می‌شنویم.

به گفته Lin، آیپد سال ۲۰۲۰، نمایشگری به اندازه مک بوک‌های کنونی خواهد داشت که این یعنی شاهد آیپد جدیدی با نمایشگری تقریبا ۱۲ اینچی خواهیم بود. همچنین گفته شده این تبلت ۱۲ اینچی، نه تنها دارای نمایشگر تاشو است بلکه اولین آیپد اپل با پشتیبانی از ۵G خواهد بود.

تا به امروز، درباره آیپد پرو جدید تنها شنیده‌ایم که قرار است اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شود و احتمالا به دوربین سه بعدی ToF مجهز می‌شود. این دوربین می‌تواند اشیای مختلف را اسکن کند و سپس کاربر می‌تواند با استفاده از اپل پنسل، با اشیای اسکن شده کار کند. اگرچه در گذشته هم شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد از نمایشگرهای تاشو استفاده کند اما اینکه آیپد پرو بعدی قرار است چنین نمایشگری داشته باشد، چیز جدیدی است و البته بعید به نظر می‌رسد که به واقعیت بپیوندد.

همچنین در گزارش‌ها نیز داشتیم که قرار است آیفون ۲۰۲۰ از شبکه ۵G پشتیبانی کند و احتمال اینکه آیفون ۵G را زودتر از آیپد ۵G ببینیم، بیشتر است. در حال حاضر هستند شرکت‌هایی که گوشی‌های اندرویدی ۵G عرضه کرده‌اند اما اپل مثل همیشه فعلا در این کارزار شرکت نمی‌کند تا شاهد پیشرفت بیشتر و گسترش آنتن‌های ۵G باشیم.

در مجموع هنوز محصولاتی که نمایشگر تاشو دارند به بازار عرضه نشده‌اند و گلکسی فولد که قرار بود در این میدان به عنوان اولین محصول به بازار عرضه شود، به دلیل مشکلات نمایشگر تاشو، با تاخیر در عرضه مواجه شده است. فعلا خیلی زود است که بخواهیم عرضه آیپدی با نمایشگر تاشو را متصور شویم اما شما درباره چنین محصولی چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

پایان ۲۰۲۰!!!
یعنی میشه رقیب فولد ۳ و ایکس۳😂

The Destroyer

امیدوارم این صبر کردن تا 2020 ارزشش رو داشته باشه و یه محصول بی نقص بده بیرون و قیمتش هم فضایی نباشه

Dr.Nazer

وقتی قیمت فولد سامسونگ ۲۰۰۰ دلاره خدا آیپد تاشو رو بخیر کنه😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)