حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) رقیب جدی برای سرفیس مایکروسافت خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ

می دانیم سامسونگ تقریبا در همه دسته‌بندی‌ها حداقل یک محصول دارد که در با توجه به محبوبیت آن، در بازه‌های زمانی مختلف به روز می شود. گلکسی بوک سامسونگ یک هیبریدی جدی از این شرکت کره ای است. امروز درباره جدیدترین عضو این خانواده اطلاعاتی منتشر شده است و به ما می گوید که تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) رقیب جدی برای سرفیس مایکروسافت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S)

سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S)

سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S)

اینکه یک لپ‌تاپ هیبریدی بتواند در رده‌‎های بالای بازار قرار بگیرد نیازمند توجه به فاکتورهای بسیار متعددی از سوی شرکت سازنده است. بنابر اطلاعات و خبرهای جدید سامسونگ قصد دارد محصول جدیدی با نام Galaxy Book S را به زودی روانه بازار کند که خود می‌تواند تحولی در محصولات ویندوز شرکت باشد.

شاید وقتی نام سامسونگ برده می‌شود بسیاری از ما انتظار عرضه گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و یا تبلت را از این شرکت داشته باشیم ولی در حوزه ابزارهای همراه سامسونگ محصولات بسیار گسترده‌تری را در لیست خود دارد که می‌توانند با عرضه گسترده، رقبای مهمی برای شرکت‌های حاضر در حوزه‌های مختلف باشند.

به تازگی اطلاعاتی از یک محصول جدید از سامسونگ با شماره مدل SM-W767 جهت دریافت مجوزهای بلوتوث در پایگاه داده Bluetooth SIG Cert. منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال تدارک برای عرضه لپ‌تاپی حرفه‌ای از سری جدیدی به نام Galaxy Book S می‌باشد.

سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S)

سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S)

در بخش مشخصات این محصول آمده که سیستم عامل مورد استفاده دستگاه ویندوز 10 می‌باشد و این مورد می‌تواند مهر تأییدی بر شایعات اخیر در مورد برنامه‌های شرکت در خصوص معرفی لپ‌تاپی با نام Galaxy Space باشد که قرار است در سال جاری میلادی روانه بازار شود.

اما اگر به دیگر مشخصات این لپ‌تاپ رجوع کنیم مشاهده می‌شود که سامسونگ از یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.84 گیگاهرتز در هر هسته و 8 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد و تشابه اسمی بین دو عنوان Galaxy Book S و  Galaxy Space نیز می‌تواند عامل دیگری باشد که ما را بر تولید و معرفی هر چه سریعتر این محصول امیدوار کند.

اسنپدراگون 850

اسنپدراگون 850

نکته دیگر این است که شماره مدل این محصول شباهت زیادی به شماره مدل قبلی به Galaxy Book 2 که SM-W727 داشت دارد. همانطور که می‌دانید این محصول لپ‌تاپی از سامسونگ با سیستم عامل ویندوز 10 بود که در آن از چیپست پردازشی اسنپدراگون ۸۵۹ استفاده شده است. شاید بتوان اینطور نیز تصور کرد که Galaxy Book S محصول نسخه بعدی Galaxy Book 2 و البته با چیپست‌های پردازنده‌ای بر پایه ARM باشد.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در این مورد منتشر نشده و نمی‌توانیم با دقت بالاتری در مورد این محصول صحبت کنیم ولی تولید نسل دوم لپ‌تاپ‌های بر پایه پردازنده‌های ARM نشان‌دهنده این موضوع خواهد بود که مجموعه مایکروسافت و دیگر شرکت‌های توسعه دهنده و تولید کننده محصولات دنیای فناوری به شدت در حال توسعه طرح‌های خود در تولید دستگاه‌های ویندوز با این پردازنده‌ها هستند و با این روند مسلماً در آینده محصولات بسیار بیشتری را با این مشخصات خواهیم دید که توسط شرکت‌های مختلف معرفی و رونمایی می‌شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عشق است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)