حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۱ با پورت لایتنینگ و ویژگی Smart Frame ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

درباره آیفون ۱۱ خبرهای زیادی شنیده ایم. شایعات اخیر مبنی بر آن هستند که آیفون ۱۱ با پورت لایتنینگ و ویژگی Smart Frame ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۱۱ با پورت لایتنینگ

شرکت اپل به زودی جدیدترین محصول خود به نام آیفون ۱۱ را روانه بازار خواهد کرد. طبق گزارش های 9to5Mac، این اسمارت فون به پورت Lightning و تراشه جدید A13 مجهز می شود. همچنین قرار است که در ساخت این گوشی از جدیدترین مدل موتور Taptic یعنی leap haptics استفاده شود. هنوز اطلاعات دقیقی از قابلیت های این موتور جدید در دسترس نیست اما leap haptics به طور قطع ویژگی تاچ سه بعدی در گوشی های اپل را از رده خارج خواهد کرد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون دوربین آیفون ۱۱ منتشر شده است. ظاهرا شرکت اپل قصد دارد تا برای گوشی های OLED خود از یک دوربین سه گانه قوی استفاده کند. 9to5Mac ضمن تایید این خبر، اعلام کرده که فضای خالی موجود در بین لنزها، جای خود را به یک لنز واید با زاویه دید بالا می دهد.

این لنز جدید امکان استفاده از ویژگی Smart Frame را برای کاربران فراهم می کند. گفتنی است؛ با استفاده از این ویژگی می توان از فضای اطراف کادر نیز عکس گرفت و به این ترتیب، کادربندی و پرسپکتیو سوژه را به سادگی تنظیم کرد. دوربین ثانویه iPhone XI  نیز در مدل های جدید بروزرسانی شده و نرخ تصویر برداری آن به ۱۲۰ فریم در ثانیه می رسد.

مدل های جدید آیفون ۱۱ از همان نمایشگرهای به کار رفته در آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر بهره می برند. با توجه به اینکه زمان زیادی به عرضه iPhone XI نمانده، انتظار می رود در هفته های آتی شایعات بیشتری پیرامون ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این محصول منتشر شود.

نظر شما درباره آیفون ۱۱ احتمالی با این شرایط چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)