حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت سوخت خود را گم کرده اید؟

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید

احتمالا می دانید که استفاده از کارت سوخت از ۲۰ مرداد الزامی خواهد شد. همچنین پس از ان اعلام شد که تا پایان تیر ماه حتما یکبار از کارت سوخت شخصی استفاده کنید. خیلی از کاربران هستند که کارت سوخت خود را گم کرده اند. اگر شما کارت سوخت خود را گم کرده اید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گم کردن کارت سوخت

 

طبق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آن‌ها بر اساس ثبت‌نام انجام شده قبلی، صادر می‌شود و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

ثبت نام کارت سوخت

ثبت نام کارت سوخت

این هموطنان، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب، هنگام دریافت کارت به مأموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد. هم‌چنین اگر عده‌ای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

 

حداقل یک بار با کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنید

باتوجه به این‌که وزارت نفت در اجرای این طرح مصمم است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی توضیحاتی به دارندگان کارت هوشمند سوخت توصیه کرد به منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت، مالکان تمامی خودروها و موتورسیکلت‌ها تا قبل شروع طرح حداقل یک بار از کارت سوخت شخصی خود استفاده و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، به آدرس سایت wwww.niopdc.ir مراجعه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

یعنی چی
من کارت بانکی ثبت کردم
حالا برام کارت سوخت صادر میشه
درسته دیگه نرم پلیس 10+

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)