حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب نوکیا ۷.۲ طراحی دایره ای دوربین سه گانه آن را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

تقریبا ۲ سالی هست که شرکت نوکیا تصمیم گرفت با HMD همکاری کرده تا این شرکت فنلاندی به تولید و توسعه محصولاتی نظیر تلفن هوشمند اندرویدی با برند نوکیا بپردازد. با گذشت نزدیک به سه سال عملکرد HMD قابل توجه بوده و تاکنون بیش از ۴۰ مدل گوشی هوشمند را در بازار معرفی و عرضه کرد. امروز قاب نوکیا ۷.۲ لو رفته که طراحی دایره ای دوربین سه گانه آن را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب نوکیا ۷.۲

قاب نوکیا ۷.۲

قاب نوکیا ۷.۲

به نظر می‌رسد بزودی قرار است شاهد رونمایی یک مدل میان رده برجسته با دوربین چندگانه توسط اچ ام دی باشیم. گوشی هوشمندی که نوکیا ۷.۲ نام دارد و به تازگی تصویر رندر شده آن با قاب شفاف به بیرون درز کرد.

تا به حال چند باری این گوشی هوشمند با شماره مدل TA-1198 آشکار شد اما این بار تصاویر رندر شده پروضوح و آشکارتری از نوکیا 7.2 به بیرون درز کرد. HMDمی‌خواهد از گوشی هوشمندی رونمایی کند که طراحی نسل جدیدی با حاشیه بسیار کمتر نمایشگر دارد.

صفحه نمایش نوکیا 7.2 از ناچ بسیار ریزی بهره می‌برد و یک دوربین سلفی در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر آن جای گرفته است. در قسمت کناری دستگاه علاوه بر کلیدهای کاهش یا افزایش صدا، کلید پاور یک کلید گوگل اسیستنت نیز به چشم می‌خورد.

قاب نوکیا ۷.۲

قاب نوکیا ۷.۲

سنسور اثرانگشت نوکیا 7.2 در عقب جای گرفته و خبری از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیست. در قسمت زیرین نوکیا 7.2 پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری به چشم می‌خورد و خروجی بلندگو هم وجود دارد. یکی از بخش‌های جالب توجه این دیوایس آرایش دایره‌ای دوربین عقب است و سه دوربین به صورت مربعی همراه با فلاش LED کنار یکدیگر جای گرفتند.

گزارش‌ها می‌گویند اچ ام دی در نوکیا 7.2 مشخصات میان رده قابل توجهی به کار می‌گیرد. مشخصه‌هایی که شامل صفحه نمایش FHD+، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660، دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپری همراه با سیستم عامل اندروید 9.0 پای می‌شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا نیمه دوم سال جاری و رونمایی از نوکیا 7.2 منتظر ماند. نظر شما درباره نوکیا ۷.۲ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

ب گمونم عکس واقعی تفاوت داره با این بخصوص حاشیه پایین
دقیقا این تبلیغ مثل چند برند ک سعی کردن حاشیه پایین رو کمتر جلوه بدن
ولی میشد پردازنده بهتری بزاره

smartiz

کاش نوکیاهم از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر توی تمام محصولاتش استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)