حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزیر ارتباط از امکان تبدیل ADSL به VDSL و چهاربرابر شدن سرعت اینترنت از فردا خبر داد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

آذری جهرمی با انتشار پستی در توییتری که فیلتر است، از تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL از فردا خبر داد. وزیر ارتباط از امکان تبدیل ADSL به VDSL و چهاربرابر شدن سرعت اینترنت از فردا خبر داد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبدیل ADSL به VDSL

تبدیل ADSL به VDSL

تبدیل ADSL به VDSL

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود، از تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL خبر داد. همانطور که در تصویر بالا می بینید آذری جهرمی نوشت:

از فردا امکان تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL فراهم میشه، ۴ برابر سرعت فعلی! خوبه بنظرتون؟

نکته ای که وجود دارد این است که توییت وزیر به صورت رسمی در تاریخ امروز ۱۸ جولای یا ۲۷ تیر ۹۸ منتشر شده و گفته می شود که از فردا می توانید ADSL را به VDSL تبدیل کنید. خب فردا که می شود جمعه! اگر هم بخواهیم بر این اساس صحبت کنیم که منظور وزیر از فردا، همین پنج شنبه امروز باشد باز هم هنوز خبری از طرح های تبدیل و شرایط انجام تبدیل ADSL به VDSL نیست.

آموزش تنظیمات مودم برای تبدیل ADSL به VDSL

دو هفته پیش بود که در ترنجی خوانده بودیم طبق نظرسنجی وزارت ارتباطات مردم با افزایش قیمت اینترنت در ازای ارتقا از ADSL به VDSL موافقند. نظر شما درباره وی دی اس ال چیست؟ شما در صورت افزایش سرعت اینترنت حاضر به پرداخت هزینه بیشتر هستید؟ در روزهای آتی باید منتظر باشیم تا ببینیم جه طرح‌هایی ارایه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

یعنی تو این کشور هیچ کاریو مفت انجام نمیدن فقط خون ملتو میمکن چرا باید افزایش قیمت؟ مگه کم پول اینترنت میگیرید؟

Mohammadsoly

همین که مودم عوض میکنیم خودش هزینس

afsoon

چی میگی لازم نیست مودم عوض بشه

dele_tanha

دوست عزیز vdsl مودم مخصوص داره چون تا 50 مگابیت سرعت ساپورت میکنه برای دانلود و برای اپلود هم تا 16 مگابیت درضمن vdsl2 هم تا 100 مگابیت سرعت دانلود ساپورت میکنه وهمچنین مودم های adsl حداکثر تا 24 مگابیت ساپورت میکنن در ضمن حتما باید از مرکز مخابراتی بوسیله فیبر نوری به کافوی نوری وصل بشه و از کافو تا منزل با سیم مسی و کافو باید نزدیکتون باشه. من خودم کافوی نوری 70 متری خونمونه خطم هم تا 24 راحت میکشه.

afsoon

من از سرعت راضیم از قیمت راضیم .سرعت بیشتر هم نمیخام قیمت بیشتر هم نمیخام .

Ebinem

دوستان این ISP ها و وزارت ارتباطات پول کم آوردن می خوان به یه بهانه ای گرون کنند .
چرت ترین ISP هم مخابرات تشریف داره. اونسری هم همین جهرمی گفت مخابرات باید وضعیتشو بهتر کنه هیچ فرقی نکرده. زنگ میزنه پشتیبانی مخابرات 2020 باید 25 دقیقه پشت خط تو صف وایسی اونم تهش معلوم نیست به اپراتور وصل بشی یا نه.
یه سری ISP هم دانلود شبانه دارند که وقتی ببینند زیاد دانلود می کنی سرعت را پایین میارن. هیچ کسی هم نیست پیگیری کنه.

mega08

اولا مودم مخصوص میخواد که حداقل 600 باید پیاده شد.
دوم اینکه باید بسترش باشه ینی کابل نوری نیازه.
سوم اینکه برا vdsl فاصله محل نصب تا مخابرات خیلی مهمه . که باید در نظر گرفته بشه
تقریبا 2 سال پیش که واسه شرکتا این سرویسو ارائه میدادن کشیدن کابل نوری تا دم شرکت رایگان بود . ولی مودمش 570تومن بود که با هزینه ی اشتراک 1 ساله حدودا 1250 در میومد. حالا الان نمیدونم چجوریاس.
انقدم مخابرات آشغاله که دوستم رییس مخابرات تربت جام بود ،خودش از آسیاتک استفاده میکرد.

afsoon

مودم مخصوص چیه 😑لازم نیست .کلا بحث افزایش قیمت هست این مشکل هست .

pedram_01

afsoon
عزیزم برای اینترنت vdsl باید مودم عوض بشه به مودی نیاز هست که vdsl رو پشتیبانی کنه 95 درصد کسانی که الان تو خونه هاشون مودم دارن مودم adsl هست و vdsl رو پشتیبانی نمیکنن

mega08

مودم باید تعویض بشه ، ی سری مودم د لینک بود که قابلیت ساپورت هر دو رو داشت ، قیمتش 350 تومن بود البته اون موقع مودم های وایرلس د لینک 65 تومن بودن. از اونا می شد استفاده کرد ، ولی مطمئنن خیلیا ندارن از اون مودما . و باید مودم جدید تهیه کنن. که خود مخابرات مودم adslو میگیره یه مبلغی هم ازت میگیره یه مودم مخصوص vdsl میده حالا برندی که میده رو نمیدونم . قبلا g-net میداد.

pedram_01

سلام . دوستانی که میگن ما نمی‌خواهیم و پول نمی‌خواهیم بدهیم خوب نگیرند و ندهند زور که نکردن!! کسانی هم که دوس دارن پینگ پایین و سرعت ثابت و خیلی بالا داشته باشن مثل من میرن میگیرن هزینش هم می‌پردازند. اگ بیاد من جز اولین نفراتی هستم که درخواست میدم .

dele_tanha

دوست عزیز پینگ vdsl و adsl مثله من دقیقا فرقی ندارن اون فیبر نوری یا تانوما هست که پینگش پایینه و تا یک گیگابیت بر ثانیه ساپورت میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)