حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) با دوربین دوگانه و باتری بزرگتر ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه هفته پیش بود که در ترنجی‌ خواندیم سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری دیده شد. تازگی برخی منابع نزدیک به سامسونگ مشخصات گوشی جدیدی از عضو خانواده گلکسی A با نام گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) را فاش کرده‌اند که نشان می‌دهد. گفته می شود گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s) با دوربین دوگانه و باتری بزرگتر ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ اس (Galaxy A10s)

هرچند این روزها سامسونگ به یک الگو و برند برتر در بازار گوشی هوشمند تبدیل شده و همین امر موجب افزایش قیمت محصولات شرکت کره‌ای گشته‌اند، با این حال سامسونگ هیچ‌گاه از عرضه گوشی‌های میان رده غافل نشده است. پیرامون همین موضوع به تازگی شاهد انتشار مشخصات گوشی هوشمند میان رده‎ای تحت عنوان گلکسی A10s هستیم که احتمالاً تا پایان سال جاری با قیمت زیر ۴۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان FCC، گوشی هوشمند گلکسی A10s سامسونگ با شماره ساخت SM-A107F و ابعاد بدنه 157 در 75.8 در 174.3 میلی‎تری، دارای نمایشگری 6.86 اینچی است.

مدل ارتقا یافته گوشی‌های Galaxy A10 و A50 به تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز به همراه 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است.

گلکسی ای ۱۰ اس همچنین در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی نیز احتمالاً به سنسور 8 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی سامسونگ که تا پایان سال جاری در دو نسخه آبی و مشکی رنگ راهی بازار خواهد شد، می‌توان به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

نظر شما درباره گلکسی ای ۱۰ اس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

هرچند این روزها سامسونگ به یک الگو و برند برتر در بازار گوشی هوشمند تبدیل شده و همین امر موجب افزایش قیمت محصولات شرکت کره‌ای شده 🤣😂میانرده نیست ای ۱۰ اس پایین رده هست .زیر چهارصد دلار ؟ 🤣😂🤣😂

_V_

بگیم فهمیدیم ایموجی داری باور میکنی؟
🤔

Dr.Nazer

والا نمود مارو. اوناییَم ک منفی میدن احتمالا هنوز نفهمیدن ایموجی داره😐📿

علی شیخ زاده

میانرده های سامسونگ ارزش خرید ندارن باتوجه به کیفیت و قیمتی که دارن

Dr.Nazer

و میان‌رده‌های جی‌ال‌ایکس ارزش خرید دارن😐🙌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)