حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0 عرضه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

طبق جدیدترین گزارش ها گفته می شود سامسونگ می‌ خواهد نسل بعدی رابط کاربری One UI یعنی One UI 2.0 را به‌همراه آپدیت اندروید ۱۰ یا اندروید کیو (Android Q) منتشر کند. همچنین گویا پرچمدار نسل بعد سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۱ قرار است با One UI 2.1 ارایه شود. در ادامه با ترنجی‌ همراه باید در درباره آن صحبت کنیم.

رابط کاربری One UI 2.0 برای آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ

به گزارش سم‌موبایل رابط کاربری One UI 2.0 قرار است به‌همراه نسخه‌ی جدید و بهبودیافته‌ی اپلیکیشن سلامت دیجیتال گوگل (Digital Wellbeing) که در مراسم I/O 2019 شاهد آن بودیم، منتشر شود. یکی از مهم‌ترین بهبودهای نسخه‌ی جدید اپلیکیشن سلامت دیجیتال، حالت Focus است. این حالت به کاربران امکان خواهد داد تا به‌راحتی اپلیکیشن‌هایی را که فکر می‌کنند ممکن است موقع انجام کار خاصی حواس‌شان را پرت کند، به حالت بی‌صدا در بیاورند و دیگر نوتیفیکیشن‌هایش را تا زمان غیرفعال‌سازی حالت Focus دریافت نکنند.

افزون بر بهبودهای اپلیکیشن سلامت دیجیتال،‌ آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ قرار است شامل اکثر قابلیت‌های مهم این سیستم‌عاملباشد. بااین‌حال گفته شده قابلیت‌هایی نظیر Live Captions قرار است تنها برای گوشی‌های سری گلکسی سال ۲۰۱۹ نظیر سری گلکسی اس ۱۰ در دسترس قرار گیرند.

همچنین Bixby Routines یکی از قابلیت‌هایی است که گفته می‌شود قرار است به‌همراه به‌روزرسانی اندروید Q برای پرچمداران قدیمی سامسونگ نظیر گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ در دسترس قرار گیرد. سامسونگ قابلیت بیکس‌بی روتینز را با رابط کاربری One UI 1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ معرفی کرده بود. بااین‌حال همان‌طور که می‌شد حدس زد، برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها ظاهرا قرار است حداقل به مدت چند هفته در انحصار گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰باشند.

متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار به‌روزرسانی اندروید کیو برای گوشی‌های سامسونگ در دسترس نیست. سامسونگ در زمانی نه‌چندان طولانی، اندروید ۹ را برای گوشی‌هایش منتشر کرد. با این اوصاف با دیدی خوش‌بینانه می‌توانیم امیدوار باشیم که سامسونگ نسخه‌ی جدید اندروید را حداقل برای گوشی‌های پرچمدارش تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر کند.

نظر شما چیست؟ منتظر One UI 2.0 هستید؟ اگر One UI نسل اول را تجربه کرده اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saye

😍🔥

Dr.Nazer

بهترین رابط‌کاربری دنیا بعد از اندروید بومیِ جی‌ال‌ایکس😐📿

✔ TVKade

سری نوت که بدجور مظلوم واقع شده، این موقع سال باید با اندروید 10 و رابط جدید بیاد نه نرم افزار سال قبل (کاری که هواوی روی سری میت میکنه) ولی اینجا میبینیم همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جدید با سری اس شروع میشه و با سری نوت به پایان میرسه.

علی شیخ زاده

این رابط کاربری روی میانرده ها خیلی کنده امیدوارم نسخه جدید سریع تر و سبک تر باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)