حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3) لو رفت، طراحی مشابه سی سی ۹ تایید شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

می دانیم که شیائومی به زودی می خواهد خانواده اندروید وان محبوب خود یعنی سری Mi A را به روز کند و دو موبایل جدید در آن ارایه نماید. شیائومی می ای ۳ و می ای ۳ لایت این دو دستگاه خواهند بود که درباره آن ها در ترنجی خبرهایی خواندیم. حالا جعبه شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3) لو رفته و طراحی مشابه سی سی ۹ بار دیگر تایید می شود.  در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جعبه شیائومی Mi A3 را ببینیم.

جعبه شیائومی Mi A3

جعبه شیائومی Mi A3

جعبه شیائومی Mi A3

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، جعبه شیائومی می ای ۳ طراحی شبیه به سی سی ۹ دارد هر چند که خود دستگاه رنگی متفاوت دارد و تا کنون در خانواده سی سی ۹ آن را ندیده ایم.

شیائومی کمپین تبلیغاتی گوشی شیائومی Mi A3 را راه انداخته و اطلاعات اندکی از قیمت آن را ارائه کرده است. این در پاسخ به توییتی است که سال گذشته با عنوان «می ای 2، یک معامله خوب دیوانه‌وار» منتشر شد و حالا نشان می‌دهد که مدل جدیدتر چقدر از آن هم بهتر خواهد بود. گوشی می ای 2 در هنگام عرضه 250 یورو (4 گیگ رم/32 گیگ حافظه) قیمت داشت، در حالی که نسخه‌ی لایت آن را می‌توانستید با 180 یورو خریداری کنید.

پیش از این در ترنجی خواندیم که سایت PowerPlanetOnline فهرستی از مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi A3 را منتشر کرده که به شباهت زیاد آن با گوشی Mi CC9e اشاره دارد. شماره مدل این دو گوشی نیز ظاهرا با یکدیگر در ارتباط هستند. اما می‌توانیم انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی دیگر از این گوشی همانند نسخه‌ی اصلی می سی سی 9 را داشته باشیم که قدرتمندتر از ای 3 است. این گوشی اندروید وان می‌تواند Mi A3 Pro نام داشته باشد. البته هنوز تایید نشده که تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی اسنپدراگون 730 یا 675 است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ای ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

خب دیگه بی نقص با قیمت رقابتی .هرچند اوایل احتمالا قیمتش به اندازه می ۹ اس ای و کی ۲۰ برسه اما خیلی زود ارزان میشه

نیما عرفانی

همون‌طور که قبلاً گفتم احتمالش زیاد هست این سری از گوشی های شیائومی که در واقع همون مدل های جهانیِ خانواده ی cc9 به حساب میان ، چندماه دیگه رکورد فروش رو بزنن حتی بهتر از آمار ردمی نوت ۷.
البته بازم میگم باید آنر ۹ ایکس هم معرفی و عرضه بشه و آمار فروش اون گوشی هم بیاد که مشخص بشه کدوم بهتر عمل میکنه, هرچند که تعداد اعضایی که مدل اصلی رو همراهی میکنن در کسب رتبه ی فروش تأثیر بسزایی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)