حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی می ای ۳ (Mi A3) احتمالا خیلی جذاب خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | شیائومی

اطلاعاتی از گوشی شیائومی می ای ۳ (Mi A3) منتشر شده که می‌تواند برای مشتریان گوشی‌های ارزان قیمت جذاب باشد. ظاهرا قیمت گوشی شیائومی می ای ۳ به قدری اقتصادی است که کار برای هر رقیبی را سخت می‌کند. قیمت شیائومی می ای ۳ (Mi A3) احتمالا خیلی جذاب خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قیمت شیائومی می ای ۳ (Mi A3)

قیمت شیائومی می ای ۳ (Mi A3)

قیمت شیائومی می ای ۳ (Mi A3)

شیائومی کمپین تبلیغاتی گوشی شیائومی Mi A3 را راه انداخته و اطلاعات اندکی از قیمت آن را ارائه کرده است. این در پاسخ به توییتی است که سال گذشته با عنوان «می ای 2، یک معامله خوب دیوانه‌وار» منتشر شد و حالا نشان می‌دهد که مدل جدیدتر چقدر از آن هم بهتر خواهد بود. گوشی می ای 2 در هنگام عرضه 250 یورو (4 گیگ رم/32 گیگ حافظه) قیمت داشت، در حالی که نسخه‌ی لایت آن را می‌توانستید با 180 یورو خریداری کنید.

بنابراین گوشی شیائومی Mi A3 یا ارائه کننده‌ی قیمت کمتری است، یا مشخصات فنی بالاتری را در همین محدوده قیمتی ارائه می‌کند. این گوشی از بر پایه‌ی گوشی‌های تازه معرفی شده‌یشیائومی Mi CC9 طراحی شده است، پس کمی با جزئیات آن آشنا هستیم. دو مدل می سی سی 9 و می سی سی 9 ای به ترتیب با قیمت 230 و 170 یورو به فروش می‌رسند.

شیائومی سی سی ۹

شیائومی سی سی ۹

سایت PowerPlanetOnline فهرستی از مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi A3 را منتشر کرده که به شباهت زیاد آن با گوشی Mi CC9e اشاره دارد. شماره مدل این دو گوشی نیز ظاهرا با یکدیگر در ارتباط هستند. اما می‌توانیم انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی دیگر از این گوشی همانند نسخه‌ی اصلی می سی سی 9 را داشته باشیم که قدرتمندتر از ای 3 است. این گوشی اندروید وان می‌تواند Mi A3 Pro نام داشته باشد. البته هنوز تایید نشده که تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی اسنپدراگون 730 یا 675 است.

هرچند این فهرست کامل نیست، اما خبر خوبیست که خود شیائومی در مورد محصولات آینده‌ی خود حرف می‌زند و کمپین‌های تبلیغاتی برای آن‌ها راه می‌اندازد. در انتها لازم به ذکر است، می ای ۲ به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه‌ی بی‌استفاده مجهز بود. در زمینه‌ی دوربین گوشی شیائومی می ای ۳ می‌تواند تغییرات زیادی داشته باشد. گوشی‌های خانواده می سی سی ۹ نیز به دوربین سه گانه 48 + 8 + 2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید می ای ۳ می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_
afsoon

ارتقای خوبی پیدا کرده مخصوصا باطری .اما واقعا بحث بخاطر خود اندورید وان هست .بشخصه که هرگز دیگه سمت اندورید وان نخواهم رفت .پر از باگ بدون هیچ امکانات نرم افزاری .واسه قابلیت تشخیص چهره واقعا خنده دار هست باید کلید پاور بزنی بعد حسگر تشخیص بده بعد با انگشت نمایشگر رو به بالا بکشی .تنها خوبی که داره آپدیت دهی هست هرچند بشخصه اندورید وان با نسخه ۸ رو خیلی زیباتر از نسخه ۹ می‌دونم .در کل سری ای شیائمی واسه من یکی جذاب نیست .اما این سری زود ارزان میشه و هفت تا هشت ماه دیگه قیمتش از نوت۷ هم ارزان تر میشه .الان ای ۲ نسخه ۳۲ گیگ حدود ۱۳۰ دلار هست و نسخه ۶۴ گیگ هم حدود ۱۵۰ دلار .توی ایران هم ۲۳۶۰ و ۲۷۵۰ .اینم میگم واسه کسایی که قصد دارن این سری رو بگیرن و فکر میکنن اندورید وان برتری حساب میشه خیر خیلی اشتباه میکنید .

m.b

قیمت یه پارامتره، ولی این طراحی نسخه آبیش اصلاً یه پارامتر دیگست واسه خودش…
http://uupload.ir/files/zcwm_68418ffbly1g4v6yr5i3hj21900u0tdq.jpg
http://uupload.ir/files/in8p_478d33ed06d747e097e90395c4ba01a7.jpeg
http://uupload.ir/files/4cip_img156208373657425.jpeg
حالا به این طراحی اضافه شود که اون xiaomi روشن میشه و نور میده👏😘
اونم با صفحه آمولد ساخت سامسونگ و حسگر زیر صفحه…
قیمتشم زدن 200 دلار…

Amir galaxy

ایا ردمی k20 رو بخرم یا منتظر بمونم🤔🤔

m.b

اندروید وان بیشتر دوست داری یا miui؟🤔

_V_

من فکر میکنم کی۲۰ بهتر باشه نمیدونم چرا ولی حس بهتری میده نسبت به این و در کنار اینکه من از اندروید وان و استوک هم خوشم نمیاد miui امکانات بیشتری داره و یخ پارامتر دیگه هم اینکه میتونی کادر همه اپارو یه شکل کنی😁😅

_V_

این گوشی هم جذبیت خاص خودشو داره ولی اون رنگ های می ۹تی هم به نظرم بهترن
هرچند همه اینا سلیقه من بود داش😑

_V_

کلا از لحاظ تجربه کاربری کی۲۰ بهتره هم به دلیل رابط کاربریش هم اینکه ناچ نداره و حاشیه هاش کمه و اینا تو کاربری تاثیر میذارن
هرچند ک گویا این گوشی ارزون تر از Mi 9t

m.b

جناب عطایی شیائومی در فنلاند یک مرکز تحقیق و توسعه برای کار ویژه بر روی دوربین هاش راه انداخته…
خود خبر:
https://www.gsmarena.com/xiaomi_launches_r_d_center_in_finland-news-38107.php

Ahmad9300

سلام جناب m.b
ظاهرا شما اطلاعات خوبی از شیائومی دارین. یه سری سوال و مشورت میخواستم بگیرم. اگه به ایدی تلگرامم پیام بدین ممنون میشم

m.b

سلام دوست عزیز…
اگه میشه تو همین پست های شیائومی بپرسید که بقیه هم از مکالمه ما نفعی داشته باشن…
از طرف دیگه اگر منم اشتباهی کنم، دوستان اینجا اصلاح میکنن و درست تر کار پیش میره…
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)