حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو خبر از حضور سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی و ناچ عریض دارد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، هواوی

هواوی برای اولین بار در میت ۲۰ پرو از سیستم تشخیص چهره سه بعدی استفاده کرد. تجربه کاربری من از این سیستم احراز هویت کاملا مثبت‌تر از حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است و در میت ۲۰ پرو هواوی نیز عملکرد خوبی مشاهده کردم. هر چند هواوی در پی ۳۰ پرو این ویژگی را حذف کرد و ناچ قطره ای را برای دوربین سلفی تکی به کار برد اما به نظر می رسد که میت ۳۰ شخصیت خانواده میت را دارد و پا جای‌پای هواوی میت ۲۰ پرو خواهد گذاشت. امروز شایعه لو رفته و پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو خبر از حضور سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی و ناچ عریض دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، بریدگی نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو عریض‌تر بوده و جای سه سوراخ در آن دیده می شود. اگر سوراخ میانی را برای بلندگوی مکالمه در نظر بگیریم (که البته هواوی نشان داده در پی ۳۰ پرو از بلندگوی یکپارچه با نمایشگر هم می تواند استفاده کند)، به صورت کلی سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی هواوی میت ۳۰ پرو همانند میت ۲۰ پرو خواهد بود.

ناچ هواوی میت ۳۰ پرو کم عرض‌تر و باریک تر بوده و حاشیه بالای نمایشگر نیز کمتر شده است. این پیشرفت خوبی است و همانطور که قبلا هم خواندیم احتمالا آیفون های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ ناچ کوچکتری داشته باشند.

پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

اما علاوه بر موضوع ناچ، شایعه ای که چند روز پیش در ترنجی خواندیم و می گفت نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو لبه های خمیده تری دارد، اینجا نیز تایید می شود. همانطور که در تصویر بالا می بینید نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو مقدار زیادی به داخل خم می شود و باید دید که هواوی چه کاربردی برای آن در نظر دارد.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

در میت ۲۰ پرو علاوه بر حضور سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی شاهد حضور حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هم بودیم. به نظر می رسد میت ۳۰ پرو هم این سخاوت بی‌جا (!) را دارد و می خواهد به همه صورت ممکن کاربر را راضی نگاه دارد. شما فکر می کنید که نیازی هست چندین راه احراز هویت بیومتریک روی دستگاه باشد؟

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

به این صورت می بینیم که هواوی میت ۳۰ پرو در بخش نمایشگر می تواند یک دستگاه جذاب باشد و تقریبا حالا می دانیم که جلوی دستگاه به چه شکل است. نظر شما چیست؟ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کاش یکیشو استفاده می کرد یا فیس آی دی یا اثر انگشت. ولی بنظرم قطعا بهترین گوشی زمان خودش خواهد بود شک ندارم

علی شیخ زاده

چرا تو عکس دوم هیچ اثری از ناچ بالای گوشی نیست؟

Soheil Rezayiha

ناچ الجی G8 کوچیک ترین ناچی هست که برای تشخیص چهره 3D استفاده شده و هواوی هم باید راهکار الجیو ادامه بده ( دوربین Z )

Saeed mirzaei

وجود تشخیص چهره سه بعدی خبر خوبی هست ، ولی به نظر من وجود دو راه احراز هویت قیمت رو بالاتر میبره

MohammadFarhaadi

فکر نمیکنم.پارسال می هشت شیائومی با هردوی این راهکارها ۴۵۰ دلار قیمتش بود تازه اونموقع تکنولوژی خیلی گرونتری حساب میشدن.

Dr.Nazer

“بدون تعصب” : سامسونگ تنها شرکتی بود که به کاربراش اهمیت داد و از ناچ استفاده نکرد و دوربین Punch Hole مخصوص خودش و تولید کرد. (سونی که کلا حساب نمیشه :/) ولی وقتی اپل با آیفون X اولین ناچ بلند دنیا رو زد، تمام شرکتا حتی گوگل که خودش سازنده اندرویده رفت سراغ ناچ و راحتی رو به خلاقیت و اهمیت به کاربرا ترجیح دادن.

Taktaz

خوب نیست
ناچ که دیگه یواش یواش داره منسوخ میشه،خمیدگی زیاد هم تو لبه ها جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)