حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو لبه های خمیده تری دارد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی میت ۳۰ پرو دستگاهی است که شایعات کمی درباره آن منتشر شده است. در بین شایعات منتشر شده هم بیشتر تمرکز روی قاب پشتی و دوربین‌های چندگانه آن بوده است. امروز شایعه ای درباره قاب جلویی میت ۳۰ پرو می شنویم که به ما می گوید نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو لبه های خمیده تری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

میزان خمیدگی نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

اولین موبایل با نمایشگر لبه خمیده را سامسونگ تولید و گلکسی نوت اج بود که همراه باشید گلکسی نوت ۴ و پیش از گلکسی اس ۶ اج با دولبه خمیده ارایه شد. لبه خمیده گلکسی نوت اج خیلی خمیده بود و سامسونگ از آن به بعد تا گلکسی اس ۱۰ هر ساله میزان خمیدگی و میزان نمایشگر خم‌شده را کمتر کرد تا جایی که این موضوع کمتر موجب لمس اتفاقی شود و تجربه کاربری را تحت تاثیر قرار دهد.

حالا به نظر می رسد که هواوی می خواهد میزان خمیدگی نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، خمیدگی گلس محافظ نمایشگر هواوی Mate 30 پرو به شکل قابل توجهی بیشتر از نسل قبل است.

پیش از این درباره یک پروژه کنسل شده توسط سامسونگ شنیدیم که تصویر زیر متعلق به آن بود:

پروژه کنسل شده سامسونگ

پروژه کنسل شده سامسونگ

نام این پروژه Full-Screen v2.0 بود و همانطور که در تصویر بالا می بینید میزان خمیدگی نمایشگر تقریبا مانند آن چیزی است که در گلس منتسب به هواوی میت ۳۰ پرو دیدیم. البته گفته می شود که سامسونگ این پروژه را کنسل کرده است و حداقل فعلا نمی توانیم شاهد چنین طراحی در محصولاتش باشیم.

نظر شما چیست؟ طرفدار نمایشگر لبه خمیده هستید؟ فکر می کنید خمیدگی این لبه چقدر باید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

اصولاً افزایش خمیدگیِ پنل نمایشگر به موازاتش و به منظور طراحیِ متقارن با افزایش خمیدگیِ قاب پشتی همراه هست و این تغییر در چگونگی نقطه اتصال نمای جلو و پشت گوشی با قاب فلزی دستگاه تأثیر مستقیم داره و باعث میشه ضخامت فریم فلزی دیگه به شدت کم بشه تا جایی که دیگه قاب پشتی و پنل جلو به هم متصل میشن چون هردو سمت خمیدگیِ ۹۰ درجه داره، مگر اینکه رویکرد دیگه ای مدنظر باشه یعنی به منظور افزایش فضای داخلی دیوایس و مانور دادن در جایگیری سخت افزار داخلی و اضافه شدن قابلیت های جدید ، اقدام به افزایش ضخامت فریم فلزی هم کنه که در این صورت ضخامت کلیِ دستگاه افزایش چشمگیری پیدا می‌کنه که خب خوشایند نیست.

afsoon

و گوشی که بخوره زمین باید هم قیمت خودش بدی نمایشگر تعویض کنی 😐تلفن همراه نباید بدنه پشتی شیشه باشه همون فلز بهتره حس بهتری هم میده .نمایشگر نباید اج باشه .طوری طراحی میکنن که فروش قطعات هم داشته باشن .

نیما عرفانی

اساس جایگزین شدن قاب پشتیِ شیشه ای با جنس فلز ؛ تنوع رنگیِ بیشتر با طراحی های سفارشی سازی مثل رنگ های گرادیانت و هولوگرافیک که باعث میشه دیوایس لوکس تر به نظر بیاد ، بهره بردن از فرآیند شارژ بیسیم و این اواخر هم شارژ بیسیم معکوس و همینطور کاهش وزن و مقاومت دربرابر خط و خش و کنترل و پخش بهتر دمای cpu و باتری هست.

_V_

درباره وزن فکر میکنم نسخه های شیشه ای از الومینیومی سنگین ترنا!

نیما عرفانی

خیر ، اون شاید در خصوص جنس های سرامیکی صادق باشه.

m.b

امیدوارم اینهمه خمیدگی باعث لمس ناخواسته نشه…

m.b

http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/006BlblIgy1g4wzm8al4lj30u0140myo.jpg
اینم از نمای بالا و به همراه ناچ…

نیما عرفانی

پس طبق این تصویر انتظار می‌ره نسبت به نسل قبل فضای اشغال شده توسط ناچ کاهش پیدا کنه و اینکه همچنان میشه امیدوار بود به حضور تشخیص چهره ۳ بعدی، با این تفاوت که به نظر میرسه اینبار یک دوربین اضافه هم داشته باشه که بی تأثیر در افزایش کیفیت و دقت خروجی نیست( حالا یا از نوع tof یا سلفیِ دوگانه با زاویه ی متفاوت در کنار سنسورها و حسگرهای اصلی که روزنه ی کوچیکتری دارن).

m.b

تو slashleaks دو تا عکس دیگه از خود گوشی هم هست…

نیما عرفانی

اونا چیزِ خاصی رو نشون ندادن و اصل کاری همینی بود که فرستادی به علاوه تصویر مطلب.

m.b

سومی چی بود دقیقا؟
انگار یه چیزی به قاب چسبیده بود… 🤔

نیما عرفانی

انگار داخل قاب پشتی رو داشت نشون میداد که چند قطعه ی کوچیک هم بهش متصل بود.

_V_

جالب بود

Amin B3DA

ای بابا 😐 کاش نکنن همچین. من از اج خوشم نمیاد حالا من خواسم میت30 بخرم برداشتن بیشترشم کردن 🤦‍♂️ همون صفحه تخت والا هزار تا مزیت داره. یکیش لمس ناخواسته یکیش مقاومتش و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)