حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3) با مشخصات مناسب رونمایی خواهند شد

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی برنامه گسترده‌ای برای گروه میانی بازار دارد و معمولاً گوشی‌های خود را در چین و سایر کشورها با اسامی مختلف عرضه می‌کند. بعد از معرفی گوشی‌های هنرمندانه CC9 و CC9e این شرکت قصد دارد با تغییراتی کوچک نسخه اندروید وان آنها را نیز معرفی کند. خانواده شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3) با مشخصات مناسب رونمایی خواهند شد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می ای ۳

شیائومی سی سی ۹

در سال 2017 شاهد اولین دور از عرضه گوشی‌های شیائومی در دو گروه مختلف ولی با یک ظاهر و مشخصات بودیم. این شرکت ابتدا گوشی Mi 5X را در چین معرفی کرد و پس از آن همان گوشی را با اندروید وان و نام Mi A1 در سراسر دنیا عرضه کرد.

سال بعد شیائومی گوشی Mi 6X را با ساختاری بروز شده و طراحی زیبا معرفی کرد و نسخه اندروید وان آن را نیز با یک مدل ارتقا با نام Mi A2 روانه بازارهای جهانی کرد. البته در این سال با توجه به برنامه گسترده‌تر شرکت، نسخه ارزان‌تر و تعدیل شده گوشی با نام Mi A2 Lite نیز معرفی شد و پس از آن نسخه چینی و هندی آن نیز با نام Redmi 6 Pro به دیگر بازارها راه یافت.

امسال این روند کمی تغییر کرده ولی برنامه ثابت است. این شرکت ابتدا دو گوشی با ادبیات متفاوت CC9 و CC9e را به صورت رسمی و با پردازنده‌های SD710 و SD665 معرفی نموده و حالا قصد دارد نسخه مشابه آنها را با نام Mi A3 و Mi A3 Lite روانه بازار کند.

اطلاعات جدید ما از یک منبع معتبر و لیکستر معروف به نامIshan Agarwal بدست آمده که مدعیست شیائومی قصد دارد با یک پله ارتقا، Mi A3 و Mi A3 Lite را با چیپست‌های جدیدتر Snapdragon 730 و Snapdragon 675 روانه بازار کند.

نکته دیگر این است که هفته گذشته اطلاعات یک گوشی با سیستم عامل اندروید وان و شماره مدل M1906F9SH در FCCتأیید شده است که قرار است به صورت جهانی عرضه شود. این شماره مدل نه تنها با شماره مدل تعیین شده برای Mi CC9eهماهنگ است بلکه ابعاد و نمای پشت دستگاه نیز مشابه آن است و به نوعی می‌توان گفت مدل تغییر نام یافته گوشی مورد بحث ماست.

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

اگر بخواهیم در مشخصات آن ریزتر شویم باید بگوییم شیائومی یک نسخه اندروید وان از گوشی CC9e را در دست ساخت دارد که دوربین سه‌گانه بسیار جذابی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل مجهز به هوش مصنوعی و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است.

به عبارت دیگر می‌توان گفت Mi CC9e و Mi CC9 نسخه قدرتمندتری خواهند داشت که با اسامی Mi A3e و Mi A3 و چیپست‌های قدرتمندتر عرضه خواهند شد.

دو گوشی CC9 و CC9e به ترتیب نمایشگرهایی با ابعاد 6.01 و 6.39 اینچ و از فناوری Super AMOLED دارند که در پشت دستگاه دوربین‌های سه‌گانه 48+2+2 مگاپیکسل برای آنها در نظر گرفته شده است. هر دو دستگاه دوربین جلو 32 مگاپیکسلی نیز دارند و سنسور اثر انگشت آنها در زیر نمایشگر نهفته است.

تصور این ساختار قدرتمند با قیمتی در حدود 200 دلار بسیار جذاب است که به لطف فلسفه ارزانِ پرقدرت شیائومی می‌توان آن را در اختیار داشت.

نظر شما درباره شیائومی می ای ۳ و مدل لایت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

باطری چهار هزار باشه فوق العاده هست .هرچند تجربه چند ماه استفاده از ای ۲ رو دارم اما به نظر من اندورید وان انتخاب خوبی نیست

The Destroyer

اسنپ 730 ، اندروید وان.کاش صبر میکردم به جای پوکوفون ، می ای 3 می خریدم

Mostoul

پوکو که خیلی خوبه من گرفتم راضیم ⁦🤷‍♂️⁩

The Destroyer

بله منم خیلی راضیم ولی اگر شایعات راجع به mi a3 درست باشه واقعا برتری هاش نسبت به پوکو بیشتره

Mostoul

واسه من سخت افزار خیلی مهمه که پوکو یه پرچمدار اقتصادیه. فکر نکنم A3 به پای پوکو برسه
تنها بدیش اینه که خیلی بزرگه⁦:-|⁩
من عادت نکردم هنوز
آگه به جای میان رده زدن اندروید خام یه پرچمدار اندروید وانی میزد خیلی بهتر بود ⁦:-|⁩

m.b

شیائومی تیزر زده بود دوباره داریم پرفروش ترین گوشی اندروید وان جهان رو بر می‌گردونیم…
مثل اینکه دوربین خیلی خوبی هم خواهد داشت(واسه اینم تیزر زده بود)
خوب باشه شاید اندروید وان هم یه امتحانی کردیم که ببینیم به سلیقه‌مون بیشتر میخوره یا همین miui بهتره برامون…

The Destroyer

پارسال با 250 یورو شیائومی یه mi a2 داشت با نمایشگر ips ، دو دوربین ، اثر انگشت پشت گوشی ، اسنپ 660.
امسال با همین قیمت یه mi a3 میخواد به بازار عرضه کنه با نمایشگر oled ، سه دوربین ، اثر انگشت زیر صفحه نمایش و اسنپ 730.
و این فقط مربوط به شیائومی نیست. بقیه هم کم و بیش همین جورن. یعنی تو فاصله یه سال امکاناتی که لوکس تلقی میشدن دیگه رو همه میانرده ها هم اومده. واقعا چه قدر سرعت پیشرفت تکنولوژی زیاد شده.

afsoon

نچ سامسونگ داره یه اس میچسوبه به میانرده سال قبلش معرفی می‌کنه🤣🤣🤣😂😅🤣😂😂😂😂🤣

_V_

چقدر تو شیرین و نمکیی دخترم
بیا پارک شطرنج بازی کنیم

Dr.Nazer

😂😂😂

afsoon

آقای واعظ حقیقت تلخه 🤫😜🤣😂

_V_

اره حقیقت تلخه ولی بیا من یه چیز با طعم وایتکس بدم بخوری بفهمی کدوم بدتره😂

The Destroyer


فک کنم تا به حال 10 بار توضیح دادیم که پسوند s در سامسونگ یعنی اون مدل مخصوص بازار چینه. درکش انقد سخته؟
در ضمن حتی همین میانرده های سامسونگ هم نسبت به پارسال کمی بهترن. مثلا شما پارسال باید 600 یورو پول a9 میدادی که تنها برتریش نسبت به a70 جنسش بود. الان با 400 یورو میتونی a70 بخری پس یعنی تقریبا با امکانات بهتر 200 یورو ارزون شده. هرچند هنوز به اندازه برندهای چینی به صرفه نیست. که اونم دلیلش رو بار ها دوستان مطرح کردن. نیازی به توضیح دوباره نیست.

_V_

به قول داداش امیر نرود میخ آهنی در سنگ

این تازه ایموجیای کیبوردشو پیدا کرده بذار استفادشو ببره
خیلیم شیرینه
حس میکنم میخوام بیارمش خونمون اون گوشی سامسونگه که روپایی میزنه نشونش بدم

The Destroyer

جالبه به همه هم میگه ترول نباشید

afsoon

کدوم احمقی توی چین ای ۵۰ اس رو میخره؟ مگه ملت چین دیوانه هستن که سیصد دلار بدن همچنین اشغال پلاستیکی ؟ 🤣🤣🤣😂با این پول پرچمدار میخرن .چی میگییی.ای ۵۰ خیلی وقته توی چین داره به فروش میرسه که دلیلی داره که اس بزارن و بدن چین دوباره 🤣🤣😂🤣😂

MohammadFarhaadi

واقعا سری اندروید وان شیائومی بینظیرن و بهترین جایگزین برای گوشیای نکسوز گوگلن که با بیلیاقتی جاشون رو با پیکسلهای بیخود گرون عوض کرده.یه زمانی گوگل با نکسوزهاش بهترین سخت افزار رو با قیمت پایین میداد الان برا خودش سامسونگی شده!حالا خوبه سامسونگ امکانات زیادی تو گوشیاش داره و طراحی عالی پیکسل هیچکدوم رو نداره و قیمتش هم فضاییه!نشون میده گوگل دچتر اعتماد به سقف کاذب شده و همین روزا هم باید گند پیکسلا رو جمع کنه!

afsoon

اسنپ۶۶۵ هست می ای ۳ و نسخه لایت هم اسنپ۶۴۵ 😐گفتم که ۷۳۰ نمیزاره بده ۲۰۰ دلار چون نمیشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)