حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی نوت ۱۰ تفاوتی با قیمت گلکسی نوت ۹ نخواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پرچمدارهای نیمه دوم سال ۲۰۱۹ سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس از جمله گوشی‌هایی هستند که کاربران زیادی در انتظار معرفی آن‌ها به سر می‌برند. اگرچه از تقریبا تمام مشخصات این گوشی‌ها خبر داریم، ولی در مورد قیمت آن‌ها گزارش موثقی منتشر نشده بود که خوشبختانه حالا با اطمینان زیادی می‌توانیم در مورد این موضوع اظهارنظر کنیم. به صورت کلی باید گفت که قیمت گلکسی نوت ۱۰ تفاوتی با قیمت گلکسی نوت ۹ نخواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گلکسی نوت ۱۰

دوربین گلکسی نوت ۱۰

به گزارش سایت معتبر WinFuture، در اروپا مدل پایه گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس همراه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. مدل استاندارد این گوشی با قیمت ۹۹۹ یورو (۱۱۲۶ دلار) و مدل پلاس هم با قیمت ۱۱۴۹ یورو (۱۲۴۹ دلار) روانه‌ی بازار خواهند شد.

البته قیمت نهایی سامسونگ شاید فرق داشته باشد و در ضمن در این میان برخی از خرده‌فروشی‌ها می‌توانند قیمت موردنظر خود را برای این گوشی‌ها مشخص کنند. در هر صورت، با توجه به این خبر حالا به‌خوبی می‌توانیم در مورد قیمت‌گذاری گلکسی نوت ۱۰ در اروپا صحبت کنیم. لازم به ذکر است که قیمت این گوشی در دیگر مناطق با توجه به مالیات و دیگر عوامل می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر باشد.

نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ با ۱ ترابایت حافظه داخلی ارایه می شود

طبق گزارش سایت WinFuture، گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۹۹۹ یورو در بازار اروپا عرضه شد؛ این یعنی با پرداخت مبلغ مشابه، کاربران می‌توانند مدل استاندارد گلکسی نوت ۱۰ مبتنی بر دوبرابر حافظه داخلی این گوشی را خریداری کنند.

گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ از حفره نمایشگر مرکزی، تراشه اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و قلم S Pen مبتنی بر بلوتوث بهره می‌برند. بر اساس تصاویر و گزارش‌های منتشر شده، این دو گوشی فاقد جک هدفون و دکمه بیکسبی هستند. مدل استاندارد از نمایشگر ۶.۴ اینچی و مدل پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. از دیگر تفاوت بین آن‌ها می‌توانیم به تفاوت ظرفیت باتری و چهارگانه بودن دوربین در مدل پلاس اشاره کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سیاست قیمت گذاری برای فروش بهتر گلکسی نوت ۱۰ پاسخگو باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

سلام مگه چیپست گلکسی نوت ده مشخص شد 9820 هست ؟ اخه شایعات میگفتن ۹۸۲۵ هستش

_V_

خوب شد

Naranj

نوت ۱۰ شبیه همین رندر هست ولی ضخامتش فکر نکنم اینقدر باشه

MohammadFarhaadi

سامسونگ بد پیش میره.یعنی چی هر سال به قیمت پرچمداراش اضافه میکنه؟!البته فعلا که خوشبختانه ترمزش کشیده شده اونم بخاطر برندایی مثل شیائومی و اوپو و ویوو.امیدوارم مجبور شه قیمت رو حتی پایین بیاره.

_V_

مگه سوپره قیمتو بیاره پایین
الان این نوت۱۰ این پیشرفتارو داشته در برابر نوت۹ اونوقت قیمتش با قیمت نوت۹ یکیه

MohammadFarhaadi

جالبه!آدم باید سواد چیزی رو داشته باشه که در رابطه باهاش بتونه نظر بده!آیفونهای اپل با وجود پیشرفت زیاد سالها با قیمت پایه ۶۵۰ دلار معرفی میشدن!اونوقت سامسونگ سالی ده تا بیست درصد میکشه رو گوشیاش!بعد دوستومون کلا اقتصاد رو با یک جمله تعریف کرد!مگه سامسونگ سوپریه!!!

MohammadFarhaadi

البته وقتی سامی شونزده میلیارد دلار!هزینه تبلیغات میکنه باید هم گوشیاش رو گرونتر بکنه تو پاچه فن هاش.حتی پول تبلیغات بیخودی که با پلاکارد توی صفهای خرید آیفون میکنه رو میکشه روی گوشی!و این رو باید در نظر بگیریم درسته از سخت افزار جدیدتر استفاده میکنه ولی با این وجود هزینه تمام شده مثل سال قبله چون برای امسال تولید انبوه شده.اصلا هم صحبتی از کم کردن قیمت نکردم فقط میگم پرچمدار قیمتش باید ثابت باشه تو قیمت پایه.تازه یه چیزایی که چند سال یک بار پیشرفت میکنن مثل بلوتوث و وای فای و حافظه و … قیمتشون پایین میاد و در اصل با همون قیمت ثابت هم داره نسبت به پرچمدار سال قبل بیشتر سود میکنه.واقعا فکر میکنید اختلاف قیمت می نه و اس ده واقعا ششصد دلاره!!!؟؟؟اونم با وجود اینکه قیمت خام سخت افزارشون تقریبا یکیه!؟

MohammadFarhaadi

در ضمن طبق آخرین اخبار نوت ده خیلی گرونتر از نوت نهه!!!

_V_

چرا چرت میگی اخرین اخبار میگه هم قیمتع

chalton

سری نوت سامسونگ آخرين مرحله غول های موبایل هست،دنیای موبایل بالاتر از سری نوت های سامسونگ به خودش ندیده👑👏❤️👍

سید محسن حسینی

گوشی های سری نوت واقعا دوست داشتنی هستن…

Amin B3DA

حالا ایران که باشه میگن چیزای بیشتری داره جدیدتره پس گرون تره تازه همونم میگفتن به قیمت کارخونه فلانه و گرون ترر میدادن تو بازار

_V_

اخ راس میگی حاجی
اصن وضعیه
خودشون قیمت گذارن

afsoon

چهار ماه صبر آدم می‌کنه با ۴۵۰ دلار می۱۰ میخره .سامسونگ فازش مشخص نیست .هزینه تولید سیصد دلار قیمت گذاری هزار و دویست دلار .کل برتری اش یه قلم هست اینم یک هفته ای از یاد می‌ره .

Amir galaxy

یه هفته ای از یاد میره؟؟؟؟!!!!
مطمئنم ارزوی لمس کردن قلم نوت ۹ به دلت مونده

_V_

همچین میگه با ۴۵۰ دلار می۱۰ میخره…..
حال ندارم باز بت بگم فقط تو خوش باش😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)