حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ یک هندزفری USB C نویزکنسلینگ را همراه با گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که سامسونگ پروسه حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا را گلکسی نوت ۱۰ آغاز خواهد کرد و این احتمالا برای طرفداران این پورت آنالوگ دوست داشتنی خبر خوبی نیست، چرا که تاثیرگذارترین گزینه از معدود شرکت‌هایی که هنوز به این پورت صدا اعتقاد داشتند دیگر اعتقادی نخواهد داشت! به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد کاربران را از این تصمیم راضی نگلاه دارد و خبر می رسد که سامسونگ یک هندزفری USB C نویزکنسلینگ را همراه با گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هندزفری USB C نویزکنسلینگ سامسونگ

طبق اطلاعات منتشر شده از یکی از منابع معتبر باید گفت که سامسونگ یک هندزفری USB C نویزکنسلینگ را همراه با گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد کرد. می دانیم که یکی از برتری های پورت USB C توانایی انتقال انرژی (برق) است و به لطف آن تولیدکننده های هندزفری نویزکنسلینگ دیگر نگران حجیم شدن طراحی این نوع هندزفری ها و نیازمند به باتری بودن آن ها نمی شوند. همچنین کیفیت خروجی صدا نیز می تواند بهتر باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره مشخصات هندزفری مربوطه ارایه نشده اما پرواضح است که یک هندزفری سیمی خواهد بود. همچنین اصلا بعید نیست که همکاری AKG و سامسونگ در این هندزفری هم ادامه داشته باشد. البته اصلا بعید هم نیست که این محصول زیر مجموعه برند “level” سامسونگ که برای تجهیزات جانبی صوتی‌اش است، باشد.

هندزفری نویز کنسلینگ سامسونگ که پورت USB C دارد همراه با گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد شد اما این لزوما به آن معنی نیست که درون جعبه این دستگاه ارایه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری نویزکنسلینگ سامسونگ که مجهز به پورت USB C است، هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اینم شد نو آوری
چارتون نظرتو بگو

Peiman

امیدوارم این هندزفری داخل جعبه همراه با گوشی باشه

Mohammad 13759

حرکت رو به جلو برای ارتقا هندزفری و حرکت رو به عقب برای حذف جک ۳.۵ و انگاری نوت باتری کم تری نسبت به a90داره که به نظرم اصلا جالب نمیشه به شخصه امسال منتظر mi mix4 هستم.

m.b

میت 30 پرو و وانپلاس 7تی هم فکر کنم عالی باشن👌
خود وانپلاس 7 پرو هم عالیه…

ronin

والا باید با این قیمتی که میفروشه باید داخل جعبه بزاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)