حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۷ کمتر از ۶ ماه ۱۵ میلیون دستگاه فروش داشته است

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | ردمی

احتمال می دانید که تا سال گذشته “ردمی” نام یک سری از گوشی‌های میان‌رده شیائومی بود تا اینکه امسال به عنوان شرکتی مستقل و زیر مجموعه شیائومی، شروع به فعالیت کرد. این شرکت کار خود را با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه و عالی ردمی نوت ۷ آغاز کرد و سپس چند نسخه دیگر از این گوشی نیز عرضه شد. حالا طی اعلام شرکت شیائومی، این شرکت توانسته در کمتر از ۶ ماه، بیش از ۱۵ میلیون گوشی از خانواده ردمی نوت ۷ به فروش برساند که رکورد فوق‌العاده‌ای برای یک شرکت تازه کار به حساب می‌آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی در فروش ردمی نوت ۷ فروش مناسبی داشته و رکوردهای خوبی را ثبت می کند. پیش از این در ترنجی خواندیم که رکورد فروش ۱۰ میلیون ردمی نوت ۷ در ۱۲۹ روز ثبت شد.

این میزان فروش شامل گوشی ردمی نوت ۷، ردمی نوت ۷ پرو و ردمی نوت ۷ با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (که فقط مخصوص بازار هند طراحی شد) می‌شود. البته Redmi Note 7 با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، پس از مدت کوتاهی با نام دیگر و همان دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در بازار هند عرضه شد و آن را با نام Redmi Note 7S می‌شناسیم.

روز گذشته شرکت آنر که آن هم زیر مجموعه هواوی است نیز اعلام کرد که توانسته ۱۵ میلیون گوشی آنر ۸X بفروشد و از این حیث، این گوشی توانسته لقب پرفروش‌ترین محصول آنر را به خود اختصاص دهد. اما نکته جالب توجه اینجاست که گوشی آنر در ۹ ماه به این رکورد رسید و از همین جهت، کاری که شیائومی و ردمی توانسته در کمتر از شش ماه انجام دهند، قابل تحسین است.

گوشی‌های ردمی نوت ۷ به واسطه طراحی خوب، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶۷۵، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، طراحی جذاب و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، توانسته‌اند به محبوبیت زیادی برسند.

نظر شما درباره این موبایل شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

واقعا حقشه با این قیمت بی رقیبه

afsoon

یکی از این ده ملیون خریدار منم 😑با این که خیلی گران تر از قیمت واقعی خریدم اما بازم بی رقیب هست و بهترین انتخاب

mostafa3

منم احتمالا پرچمدار بعدی شیاهومی بخرم
البته پرچمدار سال آینده 2020
Mi 10

m.b

اگر طرفدار سلفی هستی و mi 10 اولین گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر بود، فکر کنم همین میکس 4 رو بگیری بهتر باشه…

afsoon

خب توانا بود هر که دارا بود😅من که هشت ملیون ندارم داشتم هم به تلفن همراه نمی‌دادم

نیما عرفانی

چند ماه دیگه همین خبر میتونه راجع به خانواده ی cc9 باشه.

The Destroyer

یا ردمی k20

نیما عرفانی

ردمی k20 چون یه عضو دیگه هم تحت عنوان پرچمدار داره اونو درنظر نگرفتم ولی cc9 همگی میان رده و میان رده ی لوکس دررنج قیمتی کمتر حساب میشن.

m.b

cc9 فعلاً فقط مال چین هست…
فکر کنم جای cc9 باید بگیم mi a3 و mi a3 لایت که میگن نسخه جهانی cc9 و cc9e هستن…

نیما عرفانی

اسامی نسخه های جهانی تأیید شدن؟

m.b

افشا کننده هایی مثل xiaomishka همچین چیزی گفتن و بنچمارک ها و طراحی پشتی هم همچین چیزی رو نشون میداد…
رسماً شیائومی نمیگه که cc9 همون mi a3 هست چون مونده تا بیاد…
اتفاقاً cc9e با اندروید خام دیده شده بود مثل اینکه…
حالا نا گفته نماند(هرچند به بحث مربوط نمیشه) ردمی هم کار بر روی یک گوشی با 3 دوربین پشتی و اینفرارد و اسپیکر دوتایی هست که از خانواده نوت خواهد بود…

نیما عرفانی

درهرصورت مدل های جهانی تنها در تغییر اسامی متفاوت هستن و قاعدتاً طبق روال گذشته نباید در مشخصات فنی تفاوتی حاصل بشه مگر در نوع و مدل سنسور دوربین و رابط کاربری(رام) ولی کلیت و ماهیت محصولات یکسان هست . و اینکه آمار فروش مطرحی که داریم ازش صحبت میکنیم منوط هست به فروش جهانی محصولات که شامل نسخه های با رام چین و رام گلوبال میشه. شخصاً پیش بینی میکنم خانواده ی cc9 حالا با هر اسمی که قراره وارد بازار جهانی هم عرضه بشن می‌تونه حتی در مدت زمان کمتر رکورد فروش رو بزنه . البته که از اون طرف هم هنوز آنر ۹ ایکس معرفی و عرضه نشده که بشه گفت کی بهتر عمل می‌کنه هرچند که تعداد اعضای وابسته به مدل اصلی هم در مقدار فروش دخیلِ.

نیما عرفانی
amirox

سلام بدون شک این برند جایه بعضی از برندارو بزودی خواهد گرفت و شکیم توش‌ نمیمونه و ادمینا و نویسنده هایه سایته زومیتم فقط بشینن ببینن‌ چه دلایلی بیخودی میتونن بیارن که کسی نره سراغه محصولاته این برند و فقط بشینن در مورده مدلایع این برند عیب بیخودی بگن و استدلاله بیخودی بیارن که مردم نرن بخرن حالا جالب اینکه دسته خودشونم همین مدلا شاید باشع ومیشینن فقط از سامسونگ خوب گفتن و وقتیم بهشون میگی میگن اینا حرفا ما نیست مردم گفتن خودشونو میزنن کوچه علی این مشکل ماست که جز سامسونگ هیچ برندیو نمیشناسیم تو این کشور.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)