حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سفید ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

ردمی با انتشار تصویری از نسخه سفید رنگ نوت ۷ از مدل جدید این تلفن هوشمند رونمایی کرد. البته هنوز تاریخی برای عرضه این نسخه اعلام نشده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ سفید ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) را ببینید.

رنگ سفید ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7)

رنگ سفید ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7)

رنگ سفید ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7)

اخیرا در خبری اعلام شد که قرار است رنگ جدیدی به ویترین سری ردمی نوت ۷ اضافه شود. حالا امروز اکانت رسمی ردمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری از این دستگاه سفید رنگ را منتشر کرده اما هنوز توضیحاتی پیرامون آن ارائه نکرده است.

این رنگ جدید هنوز نام مشخصی ندارد، اما از کاربران خواسته شده تا نامی برای این مدل پیشنهاد کنند تا در نهایت یکی از این اسامی به طور رسمی توسط شرکت ردمی انتخاب و اعلام شود.

نوت ۷ جدید ردمی طیفی از رنگ سفید دارد که در این رندر بسیار زیبا به نظر می‌رسد. البته تصاویر زنده ممکن است کمی با این رندر متفاوت باشد، اما زیبایی این دستگاه قابل چشم‌پوشی نیست. بدنه ردمی نوت ۷ با گوریلا گلس ۵ پوشانده شده تا مقاومت خوبی در برابر خط و خش داشته باشد.

رنگ های قبلی ردمی نوت ۷ را می توانید در تصویر زیر ببینید:

در حال حاضر اطلاعاتی درباره زمان عرضه این نسخه در دسترس نیست، اما احتمالا به‌زودی خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. نظر شما درباره رنگ جدید ردمی نوت ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)