حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راه موفقیت گلکسی نوت ۱۰ هموار به نظر نمی رسد

نوشته

4 سال قبل | 67 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ می تواند یک گلکسی نوت فوق العاده جذاب باشد. برای جذابیت باید گاهی مدرن‌تر شد و مدرن شدن گاهی به معنی تغییر ویژگی های کلیدی هم می تواند باشد. به همین دلیل گلکسی Note 10 هم تغییرهای قابل توجهی خواهد داشت، تغییراتی که شاید راه را برای گلکسی اس ۱۱ هموار کند اما فعلا می توان گفت که راه موفقیت گلکسی نوت ۱۰ هموار به نظر نمی رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۱۰

دوربین گلکسی نوت ۱۰

دوربین گلکسی نوت ۱۰

اگرچه اپل را می‌توان خالق گوشی هوشمند مدرن در نظر گرفت، اما این سامسونگ است که در سال ۲۰۱۱ با معرفی گلکسی نوت کاری را آغاز کرد که حالا در بین گوشی‌های غول‌پیکر می‌توانیم نتیجه‌ی آن را مشاهده کنیم. در آن دوران، شرکت‌های سازنده گوشی‌ها را کوچک‌تر و جمع‌وجورتر می‌کردند اما سامسونگ به لطف عرضه گلکسی نوت توانست محبوبیت گوشی‌های بزرگ‌تر را افزایش دهد.

با نمایشگر بزرگ‌تر، تعبیه قلم استایلوس و افزایش رم و حافظه داخلی، گلکسی نوت خیلی زود به‌خصوص میان کاربران حرفه‌ای به محبوبیت زیادی رسید. اما در سال ۲۰۱۹، سامسونگ برای اینکه بتواند شاخص بودن گلکسی نوت در مقایسه با گوشی‌های گلکسی اس را نشان دهد، کار سختی در پیش دارد؛ به‌خصوص حالا که گلکسی اس ۱۰ در ۴ مدل مختلف با اندازه و قیمت‌های گوناگون روانه‌ی بازار شده است. طبق اعلام سامسونگ، گوشی گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۷ آگوست (۱۷ مرداد) رسما رونمایی می‌شود.

روزی روزگاری، نمایشگر بسیار بزرگ گلکسی نوت منجر به تمایز این گوشی در برابر گوشی‌های گلکسی اس می‌شد. اما طی سال‌های گذشته، به‌مرور شاهد کم‌رنگ شدن این تمایز هستیم و مرتبا شباهت بین آن‌ها افزایش می‌یابد. به غیر از قلم S Pen، مهم‌ترین تفاوت بین گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹، نمایشگر و باتری کمی بزرگ‌تر گوشی نوت است و اینکه کاربران در رابطه با نوت ۹ می‌توانند مدل مبتنی بر حافظه داخلی و رم بسیار زیادی را خریداری کنند. نمایشگر نوت ۹ تنها ۰.۲ اینچ بزرگ‌تر از اس ۹ پلاس است و این دو گوشی از لحاظ ویژگی‌های مهمی مانند دوربین عملکرد یکسانی دارند.

تغییر در خانواده گلکسی نوت 

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰

اما سال‌ها قبل اوضاع این‌گونه نبود. گلکسی نوت ۲ که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، از نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که ۰.۷ اینچ از نمایشگر ۴.۸ اینچی گلکسی اس ۳ بزرگ‌تر بود. اما در آن زمان، سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس را در اندازه‌های مختلف عرضه نمی‌کرد و به همین خاطر گلکسی نوت یک انتخاب جذاب برای افرادی بود که به گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای بسیار بزرگ‌تر علاقه داشتند.

حالا، سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس را در چند مدل مختلف روانه‌ی بازار می‌کند. در کنار مدل‌های استاندارد، شاهد معرفی مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ هم هستیم که از این فناوری پیشرفته پشتیبانی می‌کند. این مدل ۵G مبتنی بر نمایشگر ۶.۷ اینچی است و برای مقایسه باید بگوییم که اس ۱۰ پلاس از نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد و در ضمن مدل ۵G مجهز به دوربین چهارگانه است. همین موارد منجر به تمایز مدل ۵G در برابر مدل‌های استاندارد شده است.

همچنین سامسونگ مدلی از اس ۱۰ پلاس را به فروش می‌رساند که دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است ولی مدل استاندارد و مدل ۵G اس ۱۰ حداکثر از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. با توجه به امکانات گسترده‌ای که گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ ارائه می‌دهند، معلوم نیست که گلکسی نوت ۱۰ به غیر از داشتن قلم استایلوس، چگونه می‌خواهد خود را متمایز کند. حتی طبق شایعات منتشر شده، نوت ۱۰ در کل شباهت زیادی به گلکسی اس ۱۰ دارد و از ویژگی‌های مشابه زیادی بهره می‌برد. اگرچه همواره بین گوشی‌های نوت و گلکسی اس تشابه وجود داشته است، اما وجود مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ و عرضه مدل بسیار قدرتمند گلکسی اس ۱۰ پلاس باعث می‌شود که نسل جدید گلکسی نوت حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد.

اگر قرار است قلم استایلوس تنها نقطه تمایز این گوشی در برابر خانواده گلکسی اس ۱۰ باشد، پس باید سامسونگ تلاش خود را تا حد زیادی افزایش دهد تا کاربران برای خریدن این گوشی ترغیب شوند.

نظر شما چیست؟ گلکسی نوت ۱۰ برای جذب مخاطب راه ساده ای در پیش دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
67 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

اره واقعا به جز قلم انگار تفاوت خیلی خاصی دیده نمیشه و خیلی ها همون s10 plus رو ترجیح میدن
حالا اگه هواوی امکانات گوشی میت ۳۰ رو کپی p30 بزنه باز یه فرقی تو چیپست دارن….
_____________________
باید چیپست رو ارتقاع بده و ناید مود و زوم و …رو به کار بگیره…هرچند که با اینا قیمتش میره اسمون😑🤦‍♂️

نیما عرفانی

همین ابهامات و اما و اگرها در خصوص نوت ۹ هم بود ولی طبق رویهٔ هرسال، سریِ نوت جزو ۳ گوشیِ برتر سال از نگاه وبسایت های معتبر و یوتیوبرهای معروف میشه و نوت ۱۰ هم از این قاعده مستثنی نیست.
(حالا اگه هواوی امکانات گوشی میت ۳۰ رو کپی p30 بزنه باز یه فرقی تو چیپست دارن….)
میت ۳۰ پرو حداقل در ۹۰ درصد موارد متمایز از پی ۳۰ پرو میشه و تغییراتش صرفاً محدود به چیپست نیست.

Amir galaxy

نه چیپست یه مثال کوچیکی بود که سری میت رو متمایز میکنه از سری پی

نیما عرفانی

البته که همون مثال کوچیک رو میشد به تفاوت دیزاین اشاره کرد تا چیپست.
soc جزو متعلقات سخت افزاری هست و در کنار تغییرات سنسورها و مکانیزم دوربین قرار میگیره و نمیشه به عنوان یک مثال کوچیک در نظر گرفت. (حالا تغییر در ورژن سیستم عامل و سایر مواردی که باعث تمایز این دو دستگاه میشه رو فاکتور میگیرم).

_V_

به زبون دیگه من اینجوری میگم که انگار سامسونگ سری نوت رو میسازه و بعد کلی گذر زمان انگار عرضه میکنه
عملا باید سری نوت تاریخ معرفیش بره جای اس و اس هم بیاد حدود آبان و یا مهر ماه

نیما عرفانی

@واعظ
اصلی ترین تفاوت کنفرانس های سامسونگ با هواوی همین موضوع هست.
هواوی نوآوری ها و قابلیت ها و ترفندهای جدید رو اول به همراه سریِ میت رونمایی میکنه بعد زمان کنفرانس سریِ پی همون قابلیت هارو ارتقاء میده .
ولی در خصوص سامسونگ عکس همین موضوع صادق هست ، نوآوری ها و گجت های جدید رو درکنار سریِ إس معرفی میکنه و بعد همون ترندهارو بهبود و توسعه میده و به سریِ نوت اضافه میکنه.

Jason bourn

جز دوربین که همه‌چیش یا پسرفت بوده یا تفاوتی نداشته پی ۳۰ پرو با میت ۲۰ پرو

نیما عرفانی

دقیقاً همینطوره و برمنکرش لعنت!!! بدترین باتری لایف هم همین پی ۳۰ پرو داره👏⁦👏🏼⁩ . آهان اینم باید اضافه کنم که بدترین رابط کاربری هم متعلق به هواویه. 👌 خلاصه که هواوی یه برند چینی و به اصطلاح عامیانه “بنجل و بی کیفیت” هست و دلش به یه DXO خوش بود که اونم به باد رفت👍👌 بی جهت قیمت گذاری بالایی برای پی ۳۰ پرو و میت ۲۰ پرو انجام داد و به هیچ عنوان ارزش خرید ندارن پس هواوی داره از همه دزدی می‌کنه.
اینم یادم رفت بگم ؛ سیستم عاملش هم بیشتر جنبه ی تفریح و طنز داره و تا زمانی که گوگل بهش سرویس نده و اپ استور اختصاصی نداره یه شکست تمام عیار حساب میشه و سیستم عامل بومی که قراره رو GLX سوار بشه به مراتب از سرعت و امنیت و استقلال بهتری نسبت به هونگ منگ هواوی برخورداره. ⁦👏⁩⁦👏🏼⁩🙌

Jason bourn

دیگه‌رسما حرفی‌نداری بگی‌شروع میکنی‌به دری وری گفتن فقط تو لای دری وری هات یه چیزیو گفتق عین حقیقت 😂😂😂
اره پی ۳۰ پرو تو حالت پرفرومنس مود (‌که اینم بیش از ۲۰ درصد ضعیف تر از اسنپ ۸۵۵ هست ) رقابت تنگاتنگی‌با وانپلاس ۷ پرو تو رفرش ۹۰ هرتز و رزلوشن ۱080p داره 😂
https://youtu.be/HlrEpkukoJs
حالا اینکه‌تو حالت عادی نه پرفرومنس در حد اس ۱۰ پلاس اسنپ ( s10 5g اسنپ و اگزینوس به کنار ) باتریش نیست اینم به کنار 😂

Jason bourn

“پرفورمنس”

نیما عرفانی

من حرفی ندارم ؟!!! دری وری؟!!! اولاً این واژه ی خوبی نیست پروفصور( نه پروفسور!!) ، بهتر بود بگی حرف سخیف که اونم مربوط به خودت میشه،تو وقتی هنوز نمیدونی اصطلاحات عامیانه و کوچه بازاری جاش هرجایی نیست دیگه مشخصه چیکاره ای . ثانیاً حرف سخیف اون جایی معنا پیدا می‌کنه که مثلاً إس ۱۰ پلاس گرفتی دستت ولی نمیدونی که فیلم برداری ۹۶۰ فریم ۱۰۸۰p نداره و فقط سریع میای از سر اینکه اعلام حضور کنی اظهار فضل می‌کنی در جهت انحراف فکری دیگران. حرف سخیف اونجایی معنا پیدا می‌کنه که زمان میت ۷ و میت ۹ با EMUI5 , EMUI7 کار کردی بعد میای با ONEUI مقایسش می‌کنی و با قاطعیت هم نتیجه گیری می‌کنی که بدترین رابط کاربری رو هواوی داره 👏⁦👏🏼⁩ حرف سخیف اونجایی معنا پیدا می‌کنه که با وجود اینکه یکی از فن های خودِ سامسونگ، خودش ویدئوهای بررسی و مقایسه رو دیده و چندین بار هم گفته تشخیص چهره میت ۲۰ پرو بهترین در نوع خودش بوده و جالب ترش اینجاست غیر از شخص خودم، آقا وحید هم که خودشون میت ۲۰ پرو داره و بارها از تشخیص چهرش تعریف کرده بعد تو میای با قاطعیت تشخیص چهره این گوشی رو زیرسؤال می‌بری ⁦👏🏼⁩⁦👏⁦👏🏼⁩ حرف سخیف اونجایی معنا پیدا می‌کنه که میای میگی اسپیکر مونوی پی ۳۰ پرو از اسپیکر استریو میت ۲۰ پرو عملکرد بهتری داره و در نهایت با گفتن این خزعبلات خودتو با تجربه فرض می‌کنی و ادعای فهم و معلوماتت هم میشه.
اگه از من جایی کامنتی پیدا کردی که اومده باشم برندی رو الخصوص سامسونگ به سخره گرفته باشم جایزه داری. در مقابل، جنابعالی هردفعه که صحبت از سیستم عامل هواوی میشه با وجود اینکه اون شب اون همه برات مسئله رو کالبد شکافی کردیم و راجع به سناریو سیستم عامل هواوی توضیح دادیم بازم میای هواوی رو به سخره میگیری و با شکست دیگران مقایسش می‌کنی و هنوز نمیدونی وقتی یک قابلیت نرم افزاری یا سخت افزاری معرفی و عرضه نشده نباید از روی یقین و اطمینان دربارش اظهار نظرِ یک طرفه کرد. اینا همه نشونه ی ضعفته و اینقدر فشار روحی روانی روت زیاده که برای خالی کردن خودت میای به من و سایرین وصله میچسبونی . بوی سوزشت مقیاس وسیعی از سطح جغرافیایی رو پوشش داده به حدی که خودتم تو باتلاق عمق فاجعه ای که راه انداختی گیر کردی و هربار که جوابت رو می‌دیم خودتو میزنی به کوچه علی چپ, جوری وانمود میکنی که انگار برات اهمیتی نداره یا کامنت طرف مقابل رو ندیدی اما نوع فیدبکت گویای یه چیز دیگست .
سخت در اشتباهی اگه فکر کنی من حرفی ندارم . نه اتفاقاً برعکس, اینقدر حرف و سخن درمورد این مباحث زیاده که حتی در تصوراتت هم نمیگنجه اما دیگه در خصوص جنابعالی به یک نتیجه و استدلال محکمی رسیدم که تصمیم گرفتم از این به بعد در مقابل نظرات گوهربارت صحبت های تکراری انجام ندم و سکوت کنم بهتره چون وقت گذاشتن برای متقاعد کردن تو و امثال تو کاری بس بیهودست و همواره در مقابل پذیرفتن حقایق و منطق ممانعت به عمل میارین. تنها در زمانی عکس العمل نشون میدم که بیای مستقیماً زیر کامنتام مجدداً اظهار فضل کنی که در این صورت هم کار خاصی صورت نمیدم و فقط میام در حالت ایستاده برات دست میزنم 👏⁦👏🏼👏⁩. البته مدیونی اگه فکر کنی به خاطر این موضوع ، این کارو انجام میدم که حق باتوعه و داری حرف حق میزنی و فکر کنی که علامه ی دهری نه بلکه دلیلش اینه=» باید مقابل اشخاص “پفیوز” به همین منوال رفتار کرد.
چی؟ پفیوز کیه؟!!! الان برات توضیح میدم.
«پفیوز کسی است که فکر میکند خیلی باهوش است،هیچ وقت نمی‌تواند جلوی دهانش رو بگیرد.مهم نیست بقیه چه میگویند،او باید همواره مخالفتش را بکند.یک آدم پفیوز تمام سعی اش رو انجام میدهد که تو همیشه خیال کنی گند زده ای،مهم نیست تو از چی حرف میزنی،او بهتر از تو میداند».
حالا متوجه شدی پفیوز کیه؟؟؟
خوبه پس به همین رویه ای که در پیش گرفتی ادامه بده که چیزی نمونده جا پای بزرگان بذاری⁦(بزرگان پفیوز)👌🏼⁩👍.

Jason bourn

خوب البته خوبیش اینه من اشتباه کنم عذر خواهیم میکنم بابتش‌مثل‌فیلم‌برداری بری کامنتشو ببینی
راجب‌تشخیص چهره بگم قرار نیست اون شخصو که میدونیم کیه مرجع قرار بدیم وقتی کلی سا یت جهانی وجود داره که تو هیچکدوم از اینا اطلاعات واضحی از دقت این حسگر داده نشده اره زیر سوال میبرم چون نه شرکت سازندش معلومه نه اینکه چند نقطه از صورت اسکن میکنه مشکلیه ریپلای نکن بابت این موضوع مستقیم از شرکت هواوی سوال بپرس 😂
اره‌عملکرو بهتری داره اسپیکر مونو پی ۳۰ پرو جهت اطلاع میتونی بری ریویو هاشو بخونی 👍
البته میت ۲۰ پرو اینقدر مزخرف بود که وانپلاس 6t هم از روش رد میشد به لطف این ایده خارق العاده بردن اسپیکر تو سوراخ usb 😂 منبع: google.com 😂
با one ui? خوبه که بین ۵ تا ui‌گفتم بدترینه خوب البته قبلا هم گفتم یوتوبر سخت گیر یا اسونگیرو رابطش نتونسته نظرشونو جلب‌کنه باز سامسونگو اسونگیرا خوششون اومده 😂
میت ۹ الان emui7 هست؟ هعی… اصلا یه چیزی‌ما emui 7 داشتیم؟ 😂

در نهایت شما نمیخواد به من تریبت یاد بدین من دوست دارم کوچه بازاری صحبت کنم چون لیاقت یه عده همینه

Jason bourn

البته پفیوز اسنادش هست یه اسم یه فرمانده تاریخی هست ولی شما میتونی پفیوزو اینجور معنا کنی نظر یکیو مرجع قرار بدی که سوزشت از شنیدن حقیقت رو پنهان کنی‌😂
“همین مونده بود‌بیان از اسپیکر میت ۲۰ پرو تعریف‌کنن بگن از پی‌۳۰ پرو بهتره چون اسما استریوس” 😂

شماهم با همین منوال بری جلو که بیای نظر یه کاربرو مرجع قرار بدی جای گوش دادن به حقیقت یا دری وری بگی‌مث کامنت قبلت و بیای دست بزنی‌برای کامنتایی که میای به جا جواب دادن منطقی مغلطه کنی انشالله جای نیما باید نوب سگ صدات کنیم 😂
مراجعه شود به تعریف نوب سگ البته رفتارشونم باید بررسی کنی اونوقت میبینی چه قدر صفتی که بهت نسبت دادم به جا تره😂

Jason bourn

دیدی عزیزم مرجع‌اوردن چه اسونه کردن؟
حالا جدا از اینا اگر سخن تو مباحث زیاده با مرجع برامون یه چندتا بگو ببینم چی داری بگی

نیما عرفانی

👏⁦👏🏼⁩⁦👏

Jason bourn

میخوای تو کامنتان دست بزنی؟
شرمندت من ۱۰۰ آفرین ندارم بهت تقدیم کنم ولی اینو برات دارم :
http://uupload.ir/files/fx5c_burn-1.jpg

نیما عرفانی

👏👏🏼👏👏🏼

نیما عرفانی

bourn
اول از همه و قبل از اینکه پاسخ بدم و برم سر اصل مطلب، از دوستان جداً عذرخواهی میکنم بابت اینکه مجبور شدم اینقدر طولانی کامنت بفرستم و خوندنش برای بعضی اشخاص خارج از حوصله هست و متأسفم از اینکه گاهی اوقات از ادبیاتی استفاده میکنم که در خور و شایسته ی خوندن شما عزیزان و مناسب چنین مکان فرهنگی-علمی و عمومی نیست اما چه کنم که دیگه چاره ای نمونده و باید کامل و بدون اینکه نکته ای رو جا بندازم حرفام رو بزنم که بعداً متهم به سکوت و نداشتن حرف نشم.
شروع میکنم
(خوب البته خوبیش اینه من اشتباه کنم عذر خواهی میکنم بابتش‌مثل‌فیلم‌برداری بری کامنتشو ببینی)
اصلاً اون عذرخواهی برای من اهمیتی نداره که میخوای با یه عذرخواهی ساده سروتهِ ماجرارو هم بیاری‌. عذرخواهی زمانی قابل قبول و توجیه پذیره که یه حرفی رو از روی ناآگاهی زده باشی نه اینکه خودت تجربه ی استفاده طولانی مدت از یک دستگاه رو داری بعد بیای جوری وانمود کنی که همهٔ زیرو بمش رو میدونی و براساسش ادعای نادرستی صورت بدی که بعد خودت مجبور بشی با یه عذرخواهی زیرکانه, گافی که دادی رو جمعش کنی. البته که غیر از اینم انتظار نمیرفت جواب بدی ، اینو نگی چی بگی . بالاخره بار اولت نیست که چنین گاف هایی دادی و طولی نکشیده که گندش دراومده، مثلاً اوج کارت اونجایی بود که اومدی رابط کاربری oneui که تجربه ی استفاده ی چندماهه ازش داری رو با رابط های دیگه مقایسه می‌کنی و جالبم اونجاست که بحث دقیقاً از جایی داغ شد و شدت گرفت که حرف از رابط EMUI زمان میت ۷ و میت ۹ زدی که مثلاً تجربشو داشتی و حتی اونم با oneui مقایسه میکردی و در آخر برای اینکه مجدداً گافی که دادی یجور بخوای جمعش کنی, اسم رابط کاربریِ بقیه برندها هم اوردی که بگی تجربه ی استفاده از همشون رو داشتی و با این حرکت مثلاً خواستی کسی به حرفات شک نکنه ⁦👏🏼⁩⁦👏⁦👏🏼⁩👏. بعد اومدی به ما میگی ما بریم مدرک و لینک بیاریم که ثابت کنیم رابط کاربری هواوی بدترین نیست!!! انگار ما ادعای بدترین بودن یا بهترین بودن رو داشتیم!!!درصورتیکه حتی یک مورد هم مشاهده نشده که صراحتاً گفته باشن رابط کاربری هواوی اونم ورژن EMUI 9 , 9.1 بدترین باشه اما جنابعالی جوری با قاطعیت چنین ادعایی حتی مقابل کسی که خودش داره از میت ۲۰ پرو استفاده میکنه، کردی که اون شب از یه جایی به بعد دیگه بحث کلاً رفت به حاشیه و در آخر هم سخنان گوهربارت رو با مضمون تحقیر دیگران و اینجوری به بقیه تحمیل کردی که از همه بیشتر اطلاعات و معلومات داری 👏⁦👏🏼⁩👏⁦👏🏼⁩👏.
بعد میرسیم به باتری لایف و حالت پرفورمنس پی ۳۰ پرو . خداروشکر که هواوی این قابلیت پرفورمنس رو گذاشت که با تمسخرش یکم باعث تسکین خاطر تو و امثال تو بشه ، با این حال در ۹۹ درصد منابع خارجی و داخلی کلی از باتری لایف پی ۳۰ پرو تقدیر کردن و به عنوان یکی از نقاط قوتش تلقی کردن چه با پرفورمنس چه بدون پرفورمنس ، حالا شما بشین تا میتونی این مورد رو بکوب تو سر خودت و بقیه.
حالا میرسیم به تشخیص چهره میت ۲۰ پرو. من کسی رو که میشناسم مرجع قرارش میدم؟؟؟ خب اینم شد یکی دیگه از بهونه هات ، اوکی . اصلاً اون دونفرو بذار کنار. مرجع میخوای؟؟؟ مرجع خودمم ، می‌دونی چرا ؟ چون دارم سه ماه از این گوشی استفاده میکنم و ترجیح میدم به تجربیات شفاف و آشکار خودم رجوع کنم تا اینکه استناد کنم به سایت ها و منابعی که سرتاپاشون ضد و نقیضه(مثل این میمونه با وجود اینکه خودت مثلاً إس ۱۰ پلاس داری,من بیام بگم حسگر اثر انگشت اولتراسونیکش در مقابل نمونه های اپتیکال موجود در سایر برندها عملکرد مناسبی نداره و بقیه از روش رد میشن و اینم بیام بهونه کنم حسگر اولتراسونیک سامسونگ در زیر نور شدید مستقیم مشخص میشه و در عین حال فقط با گلس های مخصوص کار می‌کنه و در آخر برای اینکه خوشایندت باشه در همین خصوص ارجاعت میدم به بررسی و مقایسهٔ سایت همسایه ز.ومیت که مقایسه ی حسگر اثر انگشت پی ۳۰ پرو و إس ۱۰ پلاس رو در شرایط مختلف انجام داد و امیدوارم نتیجش برات قابل هضم باشه هرچند که شک ندارم قبلاً خودت دیدیش اما همون‌طور که گفتم اینقدر غرور و تکبر داری که همیشه میخوای در برابر پذیرفتن حقایق ممانعت کنی) . بعد تو اومدی برای من حرف از عدم ارائه ی اطلاعات و جزئیات و شفاف سازیِ قطعات سخت افزاری از طرف هواوی میزنی؟؟؟ از کی تا حالا خروجیِ کار برات اهمیتی نداره و میپردازی به جزئیات؟؟؟ چرا میخوای هرجوری شده به هر نحوی از هواوی ایراد و آتو بگیری که در اسرع وقت بیای به سخره بگیریش؟؟؟ اینم مرجع میخوای براش؟؟؟اوکی پس به شدت پیشنهاد میکنم بری کنفرانس معرفی میت ۲۰ پرو ببینی و اون پارتی که مدیر مارکتینگ و بازاریابی گوگل اومد رو صحنه راجع به تشخیص چهره این گوشی صحبت کرد با دقت ملاحظه کنی (البته بگرد زیرنویس شده یا دوبله شدش رو ببین چون همین فارسیِ زبان مادری هم به زور متوجه میشی دیگه چه برسه انگلیسیِ لاتین!!!) تا پی ببری شفاف سازی و پرداختن به جزئیات یعنی چی. اگه یک مورد فقط یک مورد ویدئو یا مطلبی از یک منبع موثق برام اوردی که گفته باشه تشخیص چهره ی میت ۲۰ پرو بعد از دریافت تمام آپدیت ها عملکرد ضعیفی داره به شرفم قسم عکس خودمو از پروفایل برمیدارم و آواتارِ سامسونگ رو جایگزینش میکنم. بازم تاکید میکنم رو حرفم چون داری تشخیص چهره گوشی رو زیر سؤال می‌بری که عملکردش حتی از فیس آیدی اپل هم بهتر بوده ( جا داره اینجا یادی کنیم از تشخیص چهره های سامسونگ که با چشم بسته هم باز میشن،فقط نگو اون یه قابلیتی هست که سامسونگ دراختیار کاربر قرار داده و بعداً سامسونگ برای برطرف کردنش آپدیت داد، که با گفتنش ماهیت کل حرفای خودت زیرسؤال میره و بیشتر مضحکه ی خاص و عام قرار میگیری👌👍) .
بازم جالبش اینجاست که همش اصرار داری من برای اثبات حرفام و تکذیب حرفای تو مرجع در اختیارت قرار بدم !!!⁦👏🏼⁩👏 اینم مثل همون موضوع اتهام جاسوسی آمریکا بدون هیچ مدرک محکمه پسندی علیه هواوی بود که اومدی گفتی اگه هواوی کاری نکرده پس چرا مدرک رو نمیکنه!!!😂🤣 انگار که هواوی ادعای اتهام زده حالا اگه همین داستانا درخصوص سامسونگ بود اولین نفری که براش کف و خون قاطی میکردی خودت بودی.
همین توضیحات درمورد اسپیکر میت ۲۰ پرو هم صادقه . بازم مرجع میخوای میگم خودم مرجعش هستم، چون بارها تجربه ی مالتی مدیا باهاش داشتم و به ضرس قاطع میگم عملکرد اسپیکرش از نمونه ی مونو در پی ۳۰ پرو طبق اون چیزی که در ویدئوهاش دیدم بهتره(آهان نکنه میخوای بگی در حین شارژ ، صداش خفه میشه چون از خروجی type-c داره صدا پخش میشه ، پس منم در جواب میگم به لطف شارژر ۴۰ واتی(۴۰۰ تومنی) درون جعبش که داره گوشی رو حداکثر ۱ ساعته شاژر کامل می‌کنه و نیم ساعته به ۷۰ درصد میرسه پس نیازی نیست بخوام در حین شارژ باهاش کار کنم یا نهایتاً اسپیکر بلوتوث بهش pair میکنم( اینجا هم جا داره یادی کنیم از شارژر ۲۵ واتی إس ۱۰ ۵ جی ۱۳۰۰ الی ۱۴۰۰ دلاری👌👍 ).
اینقدر هواوی روت فشار اورده که باز داری خزعبلاتت رو از روی منطقِ من دراوردیِ خودت به دیگران تحمیل می‌کنی و میگی میت ۲۰ پرو اینقدر مزخرف بود که اسپیکر وان پلاس ۶ تی هم از روش رد شده!!!⁦👏🏼⁩👏⁦👏🏼⁩👏⁦👏🏼⁩ ولت کنم میای خیلی راحت میگی تشخیص چهره ۲ بعدی همه گوشی ها اعم از میان رده و پایین رده از رو تشخیص چهره ۳ بعدی میت ۲۰ پرو رد میشن 😂🤣🤣.
درمورد اون (نوب سگی) هم که گفتی نظری ندارم هرجور راحتی صدا کن،به هر حال عاقلان میخوانند و عاقلان قضاوت میکنند  اما بدون با گفتن این یاوه گویی ها فشاری از روت کم نمیشه.
«دستمال چرب رو هرچقدر با آب بشوری پاک نمیشه وگرنه با راه های دیگه میشه جوری شست و گذاشتش یه گوشه که خشک شه اما هرچقدر هم که خوب و کامل بشوری بازم یسری لکه روش میمونه.بستگی داره که آدم بخواد از یک دستمال تمیز استفاده کنه یا اینکه وقت بذاره همون دستمال کثیف و چرب رو بشوره و به صورت مچاله مجدد ازش استفاده کنه.»
این حکایت حال یه عده ست که جای تأمل بسیاری داره.
 وسعت سوزشت به قدری گستردست که با هیچ پماد و دوا و درمونی درست نمیشه، تنها راه حلش همینه که ولت کنیم به حال خودت باشی.از نحوه ی رفتار و کردار و نوع گویش و بیان هر شخص؛ سطح تفکرات ، فرهنگ، تربیت و شخصیت هرفرد مشخصه و کاملاً واضح و هویداست که چه چیزی و رو چه کسی سنگینی می‌کنه و بهش فشار اورده؟؟؟!. آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟ من تو این مدت ۱ سالی که اینجا کامنت میذارم ثابت کردم که سامسونگ رو من فشاری نیاورده اما خیلی وقته تو ثابت کردی هواوی رو جنابعالی فشار سنگینی اورده.از خداوند برات به جهت تحمل این فشار طاقت فرسا صبر طولانی خواستارم و مصلحت میکنم.
**************
این توضیحات بخشی از اون حرف و حدیث هایی بود که گفتم حتی در تصوراتت هم نمیگنجه و دیگه لزومی نداره بخوام بیشتر از این برات وقت بذارم و از این بعد دیگه جداً در مقابلت به همون بازخورد اشاره ای همراه با تشویق کفایت میکنم.
خوش باشی

نیما عرفانی

اینم گذاشتم جدا از بقیه حرفام بگم
اگه روزی قرار باشه گوشیِ جدید بگیرم ، مطمئن باش میت ۲۰ پرو نگه میدارم چون اینقدری ازش رضایت دارم که وادارم کنه حفظش کنم در عین حال وجودش جلو چشمم باعث میشه خاطرات سوزشِ یه عده رو برام تداعی کنه.
Do you understand?
حالا خوش باشی

نیما عرفانی

یه کامنت ریزی هم فرستادم که رفته برا تأیید.

_V_

چه نبرد سهمگینی شده🤔😐

The Destroyer


😂

Jason bourn

خوب در جواب شما برای بار اول خوب من حقیقتش بین تاچویز پر از لگ و باگ و کندی ترجیحم ۱۰۰ درصد emui بود که نوت ۴ نخریدم
البته حسگر انگشت خیلی بهترشم به کنار یا حتی بدنه فلزیش
کدوم حرفم گندش در اومده؟ اره خوب هرکسی گاهی اوقات سوتی میده مثلا من بیام همین جرف شمارو که میگی چون یه کاربر فن سامسونگ گفته خوبه اسکنر چهره میت ۲۰ پرو بیام یا اینکه منابع رو زیرسوال ببرین که میگن عملکرد اسپیکر میت ۲۰ پرو رو بهتر از پی ۳۰ پرو بهتره میتونم اونم به عنوان اهرم فشار استفاده کنم 😉
سخن گوهر بار من؟ اره من بودم حتما میگفتم هرکی کامنت شمارو تایید کنه کم عقله😂 بحثی راجب اون نداریم خودتون شروع کردین به این حرفا
خوب من گفتم هرگز ادعای دانش ندارم به عنوان کسی که بیش از ۷ ساله از پلتفرم اندروید استفاده میکنه تجربمو گفتم بین تمام رابط کاربری هایی که داشتم دلیلاشم گفتم
البته من هیچوقت نگفتم one ui بهترینه و معتقدم نیستم بهش خود من یکی‌از فن های اندروید خالص و ios هستم
من خودم تجربه کار کردن با میت ۲۰ پرو رو داشتم هرکی طبیعتا اون گوشی ای که داره ازش تعریف میکنه پس‌تو این جور موارد باید رفت منابع دیگه رو دید اینو همه میدونیم مگر چیزایی که نرم افزاری باشه 😉 امنیت و سرعتو باهم دیگه قاطی نکن اینجوری باشه بهترین اسکنر چهره ها مال وانپلاس ۷ پرو هست و پی ۳۰ پرو!
اتفاقا همه برندا حسگراشون زیر نور خورشید مشخص میشه حتی وانپلاس عکسشم هست
اره خوب من خودم کاملا واقفم و قبول دارم حرفتو راجب حسگر انگشتش که اصلا در حد عادیا و اپتیکال های پی ۳۰ پرو و وانپلاس ۷ پرو نیست هرچند سرعت و دقتش خیلی خوبه ولی اجرا انیمیشن ها کند
نتیجش از اولش برام قابل هضم بود بزرگوار نیازی نبود ویدیو رو ببینم هرکی به ویژگی های التراسونیک و اپتیکال اگاه باشه میفهمه اینارو
خوب البته اینم بگم هیچوقت ادعایی راجب حسگر گوشیم نداشتم برخلاف شما که مینازید به اسکنر چهره ای که هیچ هویتی نداره نه سازندش نه تعداد نقاطی که اسکن میکنه 😂
کجا گفته از اسکنر 3d اپل بهتره؟‌نکنه‌تبلیغات رو میگی‌ مگه‌ماست فروش میگه‌ماست من ترشه؟
یادی کنیم از روزایی که با عکس فریب میخورد میت ۲۰ پرو 😂
البته که سامسونگ هیچ اپدتی مبنی بر اینکه چشم باز گوشیو انلاک کنه نداده جهت اطلاع
البته! گفتم که هیچ ادعایی راجبش ندارم نه سرعتش نه دقتش
کدوم ویدیو رو ویدی از نمونه مونو پی ۳۰ پرو بهتر باشه میتونی برای منم بیاریش؟ چون هم ویدیو هایی که دیدم هم بررسی کیفیت صدا از نظر اعداد وضعیت پی ۳۰ پرو بهتر بود

در‌نهایتم قشنگ معلومه‌که فشار روشه که سا یتای معتبرو زیر سوال میبره
کنتور که نمیندازه چرت و پرت گفتن معزز و فراستم معتقد بودن اولدای سامسونگ فیکه از lcd هم عمق مشکی کمتری داره هرچیم براشون منبع میوردی در نهایت میگفتن یخ بزار اونجات 😂

Jason bourn

در نهایت اینو بگم هواوی خیلی اسکنر چهرش خوب بود رو پی ۳۰ پروم میزاشتش
حالا ببینیم تو میت ۳۰ چیکار میکنع شاید بزاره شایدم نزاره!
انچه که عیان است چه حاجت به بیان است
اره خوب سامسونگ روت فشار نیورده مگه‌گفتم روت فشار اورده؟ حرف حقیقت روت فشار اورده عزیزم‌نمیخوای حقیقتو بپذیری مشکل‌خودته گوشی خریدی هر روز یه ایرادشو میگم شما بیا ایرادای گوشی منو بگو
مشکل امثال شما اینه که فک میکنین هرچی خریدین بی نقصه ولی نیست 😂 الان من میخوای برات مشکلای گوشیمو بگم؟ نه جدی تو فقط بگو برای اینکه بهت بفهمونم به پولم ارزش قائلم هرچی خریدم نمیگم بهش بی نقص و خدا و … منابعم زیر سوال ببرم
خودت یه دقیقه فک کن برای چی ۱.۵ میلیون پول بیشتر دادم نسخه اسنپشو خریدم
پفیوز گفتی منم گفتم نوب سگ این به اون در!

_V_

آقا صلوات ختم کن📿🕋🕌

نیما عرفانی

خوبه که خودتم می‌دونی تاچ ویز سامسونگ از اولین زمان عرضه تا قبل از عرضه ی رابط اکسپرینس سرطان بود و خیلی رابط سنگینی بود،هرچند که خودم تجربه‌ی ۵ ساله ی نوت ۴ رو داشتم و قلم و صفحه نمایش جذاب و دوربین مناسبش البته در اون زمان باعث شد نقاط ضعفش آنچنان به چشم نیاد برام. اما اگه معیار انتخابت درخصوص نوت ۴ به حسگر اثر انگشت خیلی بهترش و فریم فلزیش محدود میشه پس اینجا هم جا داره بگم اون زمان رقبای دیگه یعنی آیفون ۶ و میت ۷ (البته با یک مقدار تأخیر در معرفی و عرضه نسبت به نوت ۴) ، هم از بدنه ی کاملاً فلزی بهره مند بودن و اسکنر اثر انگشت بسیار بهتری هم داشتن و دیگه نیاز به مکانیزم سوایپی حسگر نوت ۴ نبود که بعد از انجام ۵-۶ بار تکرار، عملیات احراز هویت رو انجام بده.
باز گفتی نظر فن سامسونگ؟؟؟ دارم میگم اصلاً اون دونفر رو بذار کنار . تجربه خواستی گفتم خودم و نگران نباش ، من عادت ندارم چیزی رو بزرگ جلوه بدم و ظاهرسازی کنم .هرجا نیاز باشه واقعیت رو میگم چه مثبت باشه چه منفی اما درمورد اون دوتا گزینه که کیفیتشون رو بردی زیرسؤال من حقیقت رو گفتم و نیازی هم به تست و بررسی مراجع مختلف نیست هرچند که در زمان معرفی و عرضه ی این گوشی ، هرسایت داخلی و خارجی که دیدم اکثراً از اون دو بخش گوشی رضایت داشتن اما فقط درمورد اسپیکرش گفته بودن بلندی صداش کمتر از نمونه ی استریو موجود در محصولات رقیب هست اما کیفیت صدا مشکلی نداره و کاملاً ایده آله. درخصوص بلندگوی مکالمه پی ۳۰ پرو که سیستم جدید آکوستیک مبتنی بر لرزش و ارتعاش بخشی از نمایشگر به منظور تولید صدا داره آره قبول دارم برای مکالمه عملکردش حتی از بلندگوی مکالمه موجود در اکثر گوشی ها بهتره اما در مورد پخش محتوای مالتی مدیا اوضاع متفاوته و عملکرد میت ۲۰ پرو بهتره.
درمورد گول خوردن تشخیص چهره میت ۲۰ پرو با عکس هم خب این حرف خیلی ناشیانه بود و هنوز تو همون دوران گیر کردی . هر محصول سخت افزاری که جدید معرفی میشه اوایل برای کانفیگ درست نرم افزار و سخت افزارش خلل و باگ هایی ایجاد میشه و به مرور با آپدیت های سیستمی مشکلات برطرف میشه به ویژه درمورد روش احراز هویت از طریق تشخیص چهره ۳ بعدی که نیاز به سخت افزار قوی و الگوریتم های پردازشی و کدنویسی پیچیده داره ، این قضیه در مورد تشخیص چهره آیفون X و بعضاً XS هم اوایل عرضشون رخ داد و انتقادهای زیادی به عملکردشون وارد شد اما دیگه با گذشت زمان شاهد چنین نواقصی نبودیم.
باز متوجه نشدی چی گفتم ، گفتم برای میت ۲۰ پرو از زمان عرضه تا همین تیرماه ۵-۶ تا آپدیت ریز و درشت ارائه شد که همگی حداقل یک تأثیر مهم در بهبود عملکرد روش های احراز هویتش داشتن و دیگه نقصی وجود نداره.
بازم حرف خودتو زدی بدون اینکه دقت کنی و چی گفتم و بری دنبال جوابش
( خوب البته اینم بگم هیچوقت ادعایی راجب حسگر گوشیم نداشتم برخلاف شما که مینازید به اسکنر چهره ای که هیچ هویتی نداره نه سازندش نه تعداد نقاطی که اسکن میکنه 😂
کجا گفته از اسکنر 3d اپل بهتره؟‌)
برای اینکه جوابت رو در خصوص جزئیات تشخیص چهرش بگیری گفتم برو داخل یوتیوب، ویدئو معرفی میت ۲۰ پرو زمانی که مدیر مارکتینگ و بازاریابی گوگل میاد رو صحنه و درباره ی تشخیص چهره میت ۲۰ پرو و متعلقاتش توضیح میده و همینطور مراجعه کنی به مطالب سایت های داخلی و خارجی دربحث معرفی میت ۲۰ پرو و خوندن قسمتی که راجع به همین موضوع صحبت شده ، اون موقع شاید شاید اگه باز در مقابل پذیرفتن حقایق ممانعت نکنی، کمی از ابهاماتت برطرف بشه.
من سرعت و دقت رو باهم نه مقایسه کردم نه ترکیب وگرنه خودم درجریان برآیند کار هستم که سرعت عمل تشخیص چهره ۲ بعدی به مراتب بالاتر از تشخیص چهره ۳ بعدی هست و در مقابل امنیت و دقت نمونه های ۳ بعدی بسیار بیشتر از نمونه های ۲ بعدیه.
اونجا هم که اسم دونفرو اوردی، من واقعاً متوجه نمیشم حرفای من چه دخلی به سایرین الخصوص فن های سونی داره که من رو به نظرات دیگران بسط میدی؟؟؟ اینم یکی دیگه از اون ترفندهایی بود که در جهت منافع خودت و پایین اوردن طرف مقابل استفاده می‌کنی‌‌ با این تفاوت که قبلاً تو دهن طرف مقابل حرف میذاشتی و الان با روش های مختلف بهش وصله میچسبونی.
اینم یکی دیگه از وصله چسبوندن ها و حرف تو دهن گذاشتنات(اره من بودم حتما میگفتم هرکی کامنت شمارو تایید کنه کم عقله😂 بحثی راجب اون نداریم خودتون شروع کردین به این حرفا)
عین همین حرفی که زدی اگه از طرف من جایی صورت گرفته که درش اشاره ای به شخص جنابعالی کرده باشم ،نشون بده.
در انتها من مشکلی از باب پذیرفتن عیب و ایرادهای دیوایس شخصیم و مطرح کردن نواقصش ندارم اما عادت هم ندارم که بخوام همیشه علیه برند مورد علاقهٔ دیگران و دستگاهی که با هزینه ی بالا و بودجه شخصیشون تهیه کردن جبهه بگیرم و فقط به ذکر موارد منفیشون بپردازم . دوستان میتونن چگونگی رفتار من و شخص جنابعالی رو مورد قضاوت قرار بدن و بگن رفتار بنده مثبت و عقلانی ارزیابی میشه یا راهبرد شما.

vahid

سلام آقای عرفانی،هنوزآپدیت نشده گوشی من😔

نیما عرفانی

سلام آقا وحید شبتون بخیر
گفتین رام گلوبال هست دیگه؟
اون کارارو انجام دادین؟

vahid

بله آقای عرفانی،از طریق جیمیل وارد هواوی آیدی و Region رو عراق گذاشتم،البته بگم بعد اینکه این کارو کردم دوباره میتونم تم دانلود کنم از خود تمهای هواوی و آپ گالری هواوی خیلی پرو پیمون تر شده ولی آپدیت رو نداده هنوز متاسفانه

نیما عرفانی

بله دقیقاً همین‌طور هست و من هم به عنوان راه حل دوم که حداقل بتونه بخشی از محدودیت های شما درمورد تغییر تم ها و لود شدن اپ گالری رو برطرف کنه گفتم که با اکانت هواویتون لاگین کنید و منطقه رو ، روی عراق قرار بدین . (اینم باید اضافه کنم که ورژن جدید اپ تم ها اومده و اگه نمیتونید مستقیم از خودِ قسمت تم ها ورژن جدید رو آپدیت کنید ، به پلی استور مراجعه کنید و اپ تم های هواوی رو از اون جا آپدیت کنید).
درمورد آپدیت نشدن نرم افزار دستگاه و رابط کاربری و دریافت پچ امنیتی ، میشه لطف کنید شماره بیلدی که درحال حاظر دستگاهتون دریافت کرده بگین ؟
داخل تنظیمات ، منطقه ی دستگاه رو به بریتانیا تغییر دادین؟ بعدش باید یکبار دستگاه رو ریست کنیدا.زبان دستگاه هم رو لاتین باشه بهتره.

vahid

9.0.0278
C185e10r2p1
اینه آقای عرفانی،در مورد دانلود تم مشکلی ندارم،تنها مشکل همین آپدیت 9.1هستش
شرمنده مزاحم شمام میشم هی

vahid

در ضمن آقای عرفانی تمام این کارایی که فرمودید کردم متاسفانه جواب نداده،
روز اول یعنی 6تیر که آپدیت منتشر شده بود یادمه اومده بود آپدیت 9.1 و با رنگ قرمز هم بود یعنی آپدیت جدید ولی حواسم نبود ی دفعه روی چک کردن زدم بعد سرچی که کرد نوشت نرم افرارم به روزه

نیما عرفانی

نه خواهش میکنم این چه حرفیه
والا بیلد آپدیت آخری که من دریافت کردم ۹.۱.۰.۳۰۰ هست که به همراه ۳۱۶ مگ آپدیت پچ امنیتی ماه ژوئن و ۴.۱۴ گیگ آپدیت جامع رابط EMUI 9.1 ارائه شد.
شما این کار هم انجام بدین دیگه ببینیم چی پیش میاد. قسمت تنظیمات – وارد آپدیت سیستم بشین و در اون تب کناری بالا سمت راست آپدیت رو روحالت خودکار قرار بدین سپس موقعیت مکانی رو فعال کنید. بعد مجدداً دستگاه رو ریست کنید.
بعد که دستگاه بوت شد ، از یکی از این قسمت ها اقدام به آپدیت کنید.
اولی اپ تم ها -تنظیمات -آپدیت
دومی اپ Hicare قسمت آپدیت
سومی تنظیمات-آپدیت سیستم
اگه آپدیت نداد احتمال داره مدتی بگذره و آپدیت ارائه بشه براش .
از اونجایی که اکانت هواویتون رو دستخوش تغییر کردین و مشکل تعویض تم ها و اپ گالری حل شد پس همین می‌تونه نکته ی مثبتی تلقی بشه که إن شاء اللّه مشکل آپدیت سیستم عامل هم برطرف میشه .
البته اینم بگم که تنظیمات تاریخ و ساعت بی تأثیر نیست و اونم رو حالت خودکار قرار بدین شاید توفیقی کنه.

نیما عرفانی

بله حدوداً همون اول تیر ماه ، من هم آپدیت کردم و مشکلی نداشت . اما در خصوص صحبت شما ،آپدیت سیستم رو چک کنید ببینید چی نوشته اون بالا ، زده EMUI 9 یا EMUI ۹.۱؟

vahid

منطقه زمانی رو خودکار هستش،چشم این کارایی که فرمودین هم انجام میدم،اگه شد که شد اگه نشد هم فدای سرتون صبر میکنم واسه اندروید10یا هونگ منگ😉 واسه گوشی البته اگه سری میت 30 اولین گوشی با سیستم هونگ منگ یا اندروید 10باشه این دیگه به آپدیت نمیرسه البته خدا کنه میت30با اندروید 10باشه که با رقبت 100درصد تهیه بشه 😉در کل ازتون ممنونم که وقت گذاشتین برام خیلی سپاسگذارم امیدوارم بتونم جبران کنم شبتون راحت و آروم

vahid

نوشته9آقای عرفانی

نیما عرفانی

چشمتون بی بلا
بزرگوارین .
نه خب برام جای تعجب و مباهاته که چرا برای شما آپدیت نیومده؟!!! هرچی فکر میکنم میبینم وقتی رام گلوبال هست اصلاً با عقل جور درنمیاد که آپدیت نده، نمی‌دونم شاید چون کانفیگ دستگاه شما با بنده متفاوت هست همچین مشکلی پیش اومده . دستگاه رو اینترنتی تهیه کردین یا فروشگاه فیزیکی و یا از خودِ نمایندگی هواوی؟
درمورد میت ۳۰ و سیستم عاملش؛شخصاً فکر میکنم نسخه ی گلوبال سریِ میت ۳۰ سیستم عامل اندروید ۱۰ داره و مدل های رام چین سیستم عامل اختصاصی هواوی دارن .
هواوی مدتی هست که روند و برنامه ی آپدیت و پشتیبانی نرم افزاریش رو تسریع کرده و قرار شده برای دستگاه های بیشتری آپدیت ارائه بشه و در خصوص آپدیت سریِ میت ۲۰ و سریِ پی ۳۰ ، خبرها حاکی از این هست که در قالب نسخه ی بتای اندروید ۱۰ و قبل از عرضه ی نسخه‌ی نهایی ، سیستم عامل جدید رو زودتر دریافت کنن و به مرور آپدیت کامل همراه با پچ امنیتی هم به این دستگاه ها اضافه میشه.
امیدوارم توضیحاتی که گفتم مفید و مثمر ثمر واقع بشه و زودتر آپدیت رو دریافت کنید.
در پناه خدا شاد و پیروز باشید.

vahid

آقای عرفانی تمام اونایی که گفتین از قبل آپدیت بود ولی الان از طریق hicareو قسمتی که واسه آپدیتها نوشته کلیک کردم و بالاخره آپدیت رو داد یعنی به اندازه خرید گوشی جدید ذوق دارم چون تا حالا ی آپدیت انقد اسیر خودش نکرده بود منو گفتم قبل اینکه آپدیت کنم به شما بگم با اینکه خوابم میاد آپدیتش میزنم دوباره به فنا نره اسیرمون کنه،فردام اون تغییراتی که خواستین ازم بهتون میگم الان راحت بخوابین،ممنون از راهنماییتون این آپدیت رو از شما دارم،شبتون به خیر و شادی آقای عرفانی عزیز

vahid

حالا که آپدیت اومده سرعت نت امشب فاجعس و به ی مگ بر ثانیم نمیرسه رو 3gگیر کرده و سرعتش تا173کیلوبایت بیشتر نرسیده حالا تا دیشب این موقع ها تا20مگابایت بر ثانیم می‌رسید امشب اذیت کن شده،،کلا این آپدیت پیرم کرد🤣🤣🤣
با این سرعت دانلود و نصبش تا 2 ظهر فردا طول میکشه خخخخخ بازم شبتون به خیر خیلی اذیتتون کردم

_V_

😂😂
یه خدایا بسه دیگه خاصی تو کامنتای جناب وحید بود😂

vahid

سلام واعظ جان آره والا باورت نمیشه واسه اینکه سرعت بره بالا اومدم تهه حیاط خونمون اینجا شد 1.5 مگابایت بخدا تا دیرو فیلمای ی گیگی رو تو ی دیقه دان میکردم الان این آپدیت 4گیگه یعنی 4 برابر ی فیلم سرعت نتم 1بیستمه بخدا تو این مدت روزی 3هزار بار آپدیت رو چک میکردم کلا اس10پلاسمو گذاشته بودم کنار با اینکه خط اصلیم تو اونه همه رفیقامو همکارام شاکی بودن چرا اون خطمو جواب نمیدم دوتاشم که نمیشد حمل کرد چون اگه آقا دزده آشغال خدایی نکرده بهم میزد خیلی دیگه کاسب بود البته خدا واسه هیچ کس نخواد چون من ی بار طعمه سه نفرشون با قمه و قداره شدم ساعت 3 شب البته دیگه خیلی رعایت میکنم اون روز ی اکسپریا وان که 3 ماه بود خریده بودم سال84 ازم رفت البته خدایی نکرده دوباره. پیش بیاد مقاومت نمیکنم اون روز یکم درگیر شدم که بعدش که فک کردم دیدم چه اشتباهی کردم جونم خیلی عزیز تره تازه شانس آوردم خودمو نبردن🤣🤣اون موقع اگه عقل الانم رو داشتم هیچ وقت با ی مشت بی همه چیز درگیر نمی‌شدم،خلاصه که این آپدیت باعث شد دوباره این گوشی یکم استراحت کنه از فردا،

vahid

سال 93

vahid

از ساعت 2 میخواستم بخوابم الان 5صبه هنو نخوابیدمو گوشی اسیرمون کرد صبم ساعت8:30باید واسه ی کار مهم انقلاب باشم خلاصه که فردا دهنم صافه از کم خوابی یا بهتره بگم ببخوابی🤣🤣🤣شب به خیر واعظ جان

نیما عرفانی

خب خداروشکر که آپدیت شد 🙂
امیدوارم ازش لذت ببرین و لطفاً تجربه ی کاربریِ خودتون بعد از آپدیت رو به اشتراک بذارین آقا وحید.
با تشکر

✔ TVKade

با توجه به اطلاعات لو رفته نوت 10، اپگرید ناچیز با یه قلم اضافه نسبت به سری اس10 با طراحی پست تره، شاید برای خیلیا پسرفتم باشه (حذف جک هدفون و دوربین سلفی)
نوت 10 چیز جدید و هیجان انگیزی نداره ولی میت 30 پرو عوض کننده بازیه.

_V_

بنده امیدوارم در عوض این افزایش قیمت و صبر ارزش خرید در برابر اس۱۰ پلاس داشته باشه😐😑
وگرنه میره تا اس۱۱😀

Jason bourn

یه سیاست جالب‌هواوی همینه میاد تو سری پی‌یه سری امکانات میتو میزنه یه سری چیزا رو ارتقا میده بعد میت بعدیو به اسم کامل تر بودن میده
مثلا میت ۲۰ پرو اسکنر چهره سه بعدی داشت صفحه نمایشش نسبت به پی ۳۰ پرو بهتر بود اسپیکر استریو داشت
حالا اینارو پی ۳۰ پرو نداره عوضش دوربینش بهتره
حالا هواوی میاد تو میت ۳۰ همین اسپیکر استریو و رز qhd به همراه همین دوربینو و اسکنر 3d میزاره اسمشم میزاره پیشرفت
البته مخالف این سیاست نیستم همین باعث میشه فروش کنه
وگرنه سامسونگ که ظاهرا تغییرات خاصی نسبت به سری اس نتونسته بده اومده کلنگو زده از نو ساخته گوشیو که با کل پرچمدارای سامسونگ طراحی متفاوتی داشته باشه که حداقل به این بهانه که طراحی متفاوت داره فروش کنه
وگرنه دوربینو تهش میخواد جا 2x بیاد 3x زوم داشته باشه ( سنسور دوربین اصلیو بعید میدونم عوض کنه چون سنسور جایگزین معرفی‌نکرده ) الترا وایدم تازه گذاشته
باتری حجیم؟ داره سری اس
حالا میگیم شاید شارژ سریعو ارتقا بده
والا هرجور حساب میکنم اینقدر کامل هست سری اس که نوت نخریم کلیم پول سیو کنیم

afsoon

من که حاضر نیستم واسه یکم دوربین بهتر و یکم نمایشگر بهتر ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار بیشتر هزینه کنم .مگه فرق کی۲۰ پرو و می۹ چقدر هست با این گوشی 🤣😐یه می۹ میخری یه دوربین حرفه ای هم میخری .😐سامسونگ فقط یه راه دارد اونم پایین آوردن قیمت هست همین و بس

_V_

فعلا که بقیه مث شما فکر نمیکنن و پر فروش ترین پرچمدارای اندرویدی دست سامسونگه حالا شما بیا مارو بزن☺
در خصوص فرق اس۱۰ پلاس و اون دوتا گوشی هم زیاد بحث شده🤔🤔🤔
لطفا چییی ک خبر ندارید تز ندید
شما برو مراقب نوت۷ خودت باش عیزم
کسی که دنبال خرید اینا باشه خودش میره تحقیق میکنه

afsoon

😂🤣هواوی با وجود تحریم فقط چهار ملیون پرچمدار کمتر فروخت .تازه دو تا پرچمدار داشت نه مثل سامسونگ که سه تا دارد 😂دیگه تمامه .سال آینده پایین می‌آید

_V_

فقط ۴ تا؟😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂

_V_

۴ میلیون*

The Destroyer


ببخشید یه سوال دارم؟ خانوم میشه اسم پرچمدار سوم سامسونگ رو بگید؟ اگه میخوای a90 رو بگی که هنوز عرضه نشده. بعدشم هواوی فقط دو پرچمدار داره؟ پس nova 5 pro و honor 20 pro این وسط کفتر می پرونن؟ هرچند این دو تا قطعا مثل سری میت و پی نیستن ولی به هر حال با چیپست و بیشتر امکانات پرچمدار ها ارائه میشن.

The Destroyer


4 میلیون پرچمدار کمتر؟ مگه کلا چه قدر فروش پرچمدار داشت که 4 میلیون کمتر شده؟

نیما عرفانی

(پس nova 5 pro و honor 20 pro این وسط کفتر می پرونن؟ )
برادر اگه بخوای اینجوری حساب کنی پس باید اسامیِ آنر مجیک ۲ و آنر وی ۲۰ هم به لیستت اضافه کنی.

The Destroyer

جناب عرفانی اون دو تا رو ننوشتم چون معرفیشون مال 2018 هست ولی بله اگر بخواد مسل جدید اون ها رو هم امسال معرفی کنه تعداد پرچمدار هاش میشن 6 تا. ولی در کل به نظر من سری میت همواره کاملترین پرچمدار های هواوی هستن بعدش سری پی. بقیه تمام عیار نیستن و مثلا از استاندارد ip پشتیبانی نمیکنن. اما مخاطب حرف من بیشتر با افسون بود که فقط فتوا میده

نیما عرفانی

(سری میت همواره کاملترین پرچمدار های هواوی هستن )
احسنت برادر شریف و گرامی
(اما مخاطب حرف من بیشتر با افسون بود که فقط فتوا میده)
بله متوجه ام دوست عزیز ، خواستم اشاره ای کرده باشم به دوگوشیِ غایب از بحث که خب بی ربط هم نبود.

نیما عرفانی

(پس nova 5 pro و honor 20 pro این وسط کفتر می پرونن؟ )
برادر اگه بخوای اینجوری حساب کنی پس باید اسامیِ آنر مجیک ۲ و آنر وی ۲۰ هم به لیستت اضافه کنی.

نیما عرفانی

اشتباه ریپلای شد

Dr.Nazer

خواهرم سامسونگ اصالت داره نمیتونه که بیاد Note 10 و بزنه ۳۰۰ دلار😐 شیائومی یه شرکت چینی نوپائه که تازه فروشِش خوب شده و گوشی با مشخصات بالا (روی کاغذ) و قیمت پایین میده.
جدا از این بحثا، اصلا درک نمیکنم که چطور با رابط کاربری شیائومی و وان‌پلاس کنار میاین :/

m.b

لابد شما با رابط کلاسیک سونی حال میکنید؟!😑🤔
والا اون‌زمان که از تاچویز سامسونگ تو s5 خسته میشدن یادمه miui واسه s5 نسخه اختصاصی داده بود…
قبل از گوشی های شیائومی حتی رابط miui بوده و بعدش شروع کردن به تولید گوشی که نشون میده رابط کاربریش خیلی با سابقه هست…
یکم تحقیق فکر میکنم میتونه کمک کنه…
اتفاقاً رابطش یکی از شبیه ترین رابط های اندورید، به ios هست…
و طرفداران خاص خودشو داره…

ronin

مثل همیشه یه گوشی عالی میشه
ولی اینکه هر سال مثل اپل گرون تر کنه اصلا جالب نیست

_V_

اره واقعا افزایش قیمت بده

_V_

واقعا مطلب راست میگه یه زمان نوت ابهت خاصی داشت
اصلا یه نوت رو کنار اس میذاشتی انگار نوت یه محصول خیلی حرفه ای تر و بهتر بود اما دیگه تمام شد!
فکر میکنم بزودی شاهد ادغام شدن نوت و اس باشیم

The Destroyer

بله قبلا سری نوت نمایشگر خیلی بزرگتری نسبت به اس داشت و اصلا کلاسش فرق می کرد. ولی با کم شدن حاشیه و بزرگ تر شدن صفحه دیگه اون تمایز اولیه از بین رفت و هر سال این اختلاف کم تر شد تا امسال که دیگه کامل یکی شدن s10 5g و note 10(از نظر صفحه نمایش)

_V_

👌

vahid

نوشه 9 آقای عرفانی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)