حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۲۰ (Xperia 20) با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین دوگانه ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

اینکه سونی در نامگذاری‌های اخیر خود کاملا یک علامت سوال بزرگ در ذهن کاربران ایجاد کرده است، موضوعی است که همه می دانیم اما خوشبختانه ژاپنی ها با همان فرمان به پیش می روند و پس از میان رده های اکسپریا ۱۰ حالا نوبت به میان رده های بعدی یعنی اکسپریا ۲۰ است. یک ماه پیش بود که در ترنجی رندر اکسپریا ۲۰ (Xperia 20) را دیدیم و حالا مشخصاتی از آن لو رفته است. گفته می شود سونی اکسپریا ۲۰ (Xperia 20) با اسنپدراگون ۷۱۰ و دوربین دوگانه ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اکسپریا ۲۰ (Xperia 20)

اکسپریا ۲۰

اکسپریا ۲۰

تنها شش ماه از معرفی گوشی Xperia 10 سونی می‌گذرد و فقط سه ماه بعد از آن بود که اولین اخبار در مورد گوشی نسل بعدی آن Xperia 20 منتشر شد. حالا به لطف برخی منابع مشخصات این گوشی نیز اعلام شده که ساختاری میان‌رده و نسبتاً مناسب را برای آن وعده می‌دهد.

بر اساس این اطلاعات جدید که توسط وبسایت تایلندی Sumahoinfo منتشر شده سونی از یک نمایشگر LCD با رزولوشن FHD+ و اندازه 6 اینچی که نسبت تصویر سینمایی 21:9 دارد در این گوشی استفاده خواهد کرد.

رندرهایی که تا به امروز از این گوشی منتشر شده‌اند طراحی شبیه به نسل قبلی آن را به ما نشان می‌دهند؛ هیچ بریدگی (ناچ) و یا حفره‌ای در نمایشگر این گوشی وجود ندارد؛ حاشیه‌های نمایشگر در بالا و پایین زیاد است و در طرفین شاهد حاشیه‌هایی بسیار نازک هستیم.

اکسپریا ۲۰

اکسپریا ۲۰

در بخش سخت‌افزار نیز اتفاق خوب ارتقا از چیپست اسنپدراگون ۶۳۰ در نسل قبل به اسنپدراگون ۷۱۰ خواهد بود. در کنار آن میزان حافظه رم نیز حالا در دو نسخه 4 و 6 گیگابایت ارائه شده و برای حافظه داخلی شما دو انتخاب 64 و 128 گیگابایتی پیش روی خود خواهید داشت. قطعا نمی توان کتمان کرد که شنیدن نام اسنپدارگون ۷۳۰ ما را خوشحالتر می کرد اما بعید نیست که این چیپست مثلا در اکسپریا ۲۰ پلاس دیده شود!

سونی در این گوشی از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که هنوز نوع آنها مشخص نیست اما طبق سابقه و با تکیه بر حدس و گمان می‌توانیم بگوییم که احتمالاً یکی از آنها از نوع عادی و دیگری از نوع عمق میدان خواهد بود.

در این دور جدید اطلاعاتی در مورد باتری دستگاه بیان نشده ولی مسلماً بزرگترین انتظار از سونی این است که باتری نه چندان جالب 2870 میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی در اکسپریا 10 را با یک باتری قدرتمندتر جایگزین نماید.

به هر حال این همه اطلاعاتی است که تا به این لحظه از سونی اکسپریا 20 داریم و انتظار می‌رود این گوشی میان‌رده از شرکت دوست داشتنی ژاپنی در اواخر پاییز و یا اوایل زمستان سال جاری معرفی و پس از چندین ماه روانه بازار شود. منتظر اکسپریا ۲۰ هستید؟ به آن امیدوارید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

LCD
710
DUAL CAMERA
؟!
حتما قیمتشم از اس۱۰ ای بالاترع

Ebinem

قیمت احتمالی بین 450تا 500دلار.

ronin

سونی خوابه
یکی باید بیدارش کنه
طراحیو آخه!!!
قیمتشم که بالا خواهد بود

vahid abedi

با تمام احترامی که به برند سونی دارم و با احترام به سابقه پر شکوه سونی اما مدیریت بخش موبایل سونی واقعا مرزهای مدیریت رو جابه جا کردن.

در دنیای بی رقیب هم قیمت گذاری و مشخصات اکسپریا 10 و پلاسش منجر به کاهش تقاضا میشه چه برسه به بازار پر رقابت و بی رحم امروز.

استفاده از باتری های با ظرفیت پایین هر چند که بهینه سازی های خوبی داره مخصوصا استند بای اما در بخش وب گردی و پخش ویدئو با میان رده های با باتری پر ظرفیت قابل رقابت نیست.

استفاده از پردازنده های قدیمی و غیر قدرتمند در کنار باتری کم حجم در کنار تاخیر در عرضه بعد از معرفی و قیمت بالا در برابر مشخصات حداقل در بخش میان رده ها باعث عدم فروش مناسب میان رده های سونی شده.

واقعا درد و مشکل مشخصه اما نمیدونم چرا دنبال درمان نیستن

vahid abedi

البته این بار مثل اینکه از سخت افزار مناسب تر و به روز تری استفاده خواهند کرد

انشالله که با تغییر سیاست ها شاهد برگشت برندهای قدیمی چون سونی به رقابت باشیم که با این سیاست های فعلی واقعا چیزی مثل معجزه لازمه

Amir galaxy

به معنای واقعی افتضاح

afsoon

این همه حاشیه 😐سونی واقعا چه فکری می‌کنه با خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)