حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه آنر ۹ ایکس (Honor 9X) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

درباره آنر ۹ ایکس (Honor 9X) چندین خبر خوانده ایم و تاریخ معرفی آنر ۹ ایکس (Honor 9X) روز ۱ مرداد خواهد بود. همچنین می‌ دانیم که آنر ۹ ایکس (Honor 9X) با دوربین سلفی پاپ آپ ارایه می شود. حالا وقت آن است که پیش از معرفی رسمی، جعبه آنر ۹ ایکس (Honor 9X) را ببینید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جعبه آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

جعبه آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

جعبه آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

گوشی آنر 9X با چیپست جدید کایرین ۸۱۰ ارایه خواهد شد. در حالی که تنها سه هفته با معرفی این محصول فاصله داریم، به تازگی تصاویر جعبه آنر 9X به اینترنت راه پیدا کرده است. این تصاویر توسط معاون ریاست شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که متاسفانه فاقد خود دستگاه است.

همانطور که می دانید، معمولا بخشی از مشخصات فنی یک گوشی هوشمند روی جعبه آن نوشته می شود؛ با این حال تصاویر منتشر شده از جعبه آنر 9X فاقد این بخش است. با توجه به اندازه بزرگ این جعبه، انتظار می رود آنر برای محصول آینده خود هدفون در نظر بگیرد. در حال حاضر برخی شرکت ها هدفون را از جعبه محصولات خود حذف کرده اند.

آنر ۹ ایکس با دوربین پاپ آپ

آنر ۹ ایکس با دوربین پاپ آپ

بر اساس شایعات قبلی گوشی آنر 9X به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود. استفاده از این دوربین سلفی عدم نیاز به برش نمایشگر را در پی دارد. شایعات به استفاده از دوربین اصلی چهارگانه در مدل پرو این محصول اشاره می کنند. این دوربین از سنسورهای مشابه با آنر 20 بهره می برد.

در صورتی که این دستگاه دارای دوربین سلفی پاپ آپ باشد، تبدیل به اولین گوشی هوشمند این زیرمجموعه هواوی با این سبک طراحی می شود. در گذشته هواوی از دو اسمارت فون با این مکانیزم رونمایی کرد. هواوی P Smart Z و Y9 پرایم 2019 دارای دوربین سلفی پاپ آپ هستند

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۹ ایکس هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

بازم دوربین پاپ‌آپ😑🤦‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)