حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت میان رده سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

دو هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم عضو جدید تبلت سامسونگ گلکسی تب A 2019 در راه است. سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019) تبلت بعدی این شرکت کره‌ای خواهد بود. به تازگی مشخصات فنی تبلت گلکسی Tab A 8.0 2019 منتشر شده و رندرهایی از آن لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019)

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019)

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019)

گفته می‌شود نسخه ۲۰۱۹ تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ یک ماه دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. پیش از این اتفاق، شاهد افشای مشخصات فنی تبلت بعدی سامسونگ بوده‌ایم. قرار است این محصول همزمان با تبلت گلکسی تب اس 5 رونمایی شود.

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ دارای نمایشگری از نوع LCD با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل بوده و همانطور که از نامش پیداست، دارای اندازه 8 اینچ است. متاسفانه برخلاف انتظاری که از یک گجت هوشمند متعلق به سال 2019 داریم، اطراف نمایشگر این تبلت حاشیه‌های زیادی وجود دارد و خبری از طراحی بدون حاشیه و دیگر تکنولوژی‌های مربوط به آن همچون دوربین سلفی روی نمایشگر نیست! روی حاشیه بالای صفحه نمایش، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌ها‌ی ویدیویی وجود دارد.

روی پنل پشتی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. متاسفانه در اینجا خبری از فلاش ال ای دی نیست. در سمت راست بدنه شاهد قرارگیری کلیدهای کنترل حجم صدا و همچنین کلید پاور هستیم. درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری در لبه بالایی قرار دارد.

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019)

سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019)

این تبلتی پایین‌رده است، به همین دلیل در صفحه نمایش آن از رزولوشن اچ‌دی استفاده شده و مغز متفکرش یک تراشه سری 4xx کوالکام یعنی اسنپدراگون ۴۳۹ خواهد بود. در کنار این تراشه، تنها 2 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی وجود دارد. می‌توان فضای ذخیره‌سازی داده را با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش داد.

تبلت به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 9 پای عرضه شده و دارای وزن 347 گرم خواهد بود. ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ برابر 5100 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. این تبلت از نسل چهارم شبکه موبایل (4G) پشتیبانی کرده و در دو گزینه رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

سامسونگم انقد پشت سر هم گوشی و تبلت میده گیج شدیم دیگه بابا لعنتی یکم یواش

_V_

ارزش این تبلت با توجه به قیمت گذاریای خود سام حداکثر ۲۵۰ دلاره😐
هیچی نداره جز اندروید ۹😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)