حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل کروم روی ۵ میلیارد دستگاه اندرویدی نصب شده است

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | Android

نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم، به‌تازگی از مرز 5 میلیارد نصب فعال در گوشی‌های اندرویدی گذشت. توسعه روز افزون این مرورگر توسط گوگل و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن را می‌توان مهم‌ترین دلیل موفقیت این مرورگر دانست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باشگاه پنج میلیاردی‌های پلی‌ استور به‌تازگی پنجمین عضو خود را شناخت. این عضو جدید امپراطور مصرف رم، یعنی گوگل کروم است. پیش‌تر نیز سایر اپلیکیشن‌های گوگل نظیر گوگل مپس، جیمیل، یوتیوب و جستجوی گوگل به عضویت این باشگاه درآمده بودند. جمعیت استفاده کنندگان از گوگل کروم اندروید روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن به جمعیت کره زمین است!

نکته‌ای که باید توجه داشت این است که بخش عظیمی از این جمعیت پنج میلیاردی، مربوط به نصب پیش‌فرض مرورگر گوگل کروم روی دستگاه‌های استفاده کننده از خدمات گوگل پلی است. با این حال افزوده شدن قابلیت‌هایی نظیر حالت تیره، سازنده پسورد و عملکرد بهتر در اشتراک‌ گذاری فایل‌ها در به دست آمدن این موفقیت بی‌تاثیر نیست.

اکو سیستم اندروید هیچ محدودیتی برای استفاده از مرورگر اندرویدی ندارد. در این میان برخی از آن‌ها نظیر فایرفاکس، اپرا و Brave عملکرد قابل قبولی داشتند و از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اکثر کاربران، استفاده از گوگل کروم را به دلیل سرعت، طراحی و قابلیت‌های روز افزون آن ترجیح می‌دهند. برای دریافت آخرین نسخه گوگل کروم اندروید می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

شما از چه مرورگری استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)