حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل 5G آنر (Honor) اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

به نظر می‌رسد اولین موبایل 5G شرکت آنر در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد. این دستگاه به عنوان یک گوشی پرچمدار عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اولین موبایل 5G آنر

اولین موبایل 5G آنر

اولین موبایل 5G آنر

شرکت آنر قصد دارد نخستین اولین موبایل 5G خود را در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی عرضه کند؛ این موضوع توسط George Zhao، ریاست شرکت آنر در طول همایش MWC برگزارشده در شانگهای اعلام شد. اینطور که پیداست، او هیچ مشخصه دیگری از گوشی را به جز پشتیبانی از شبکه 5G اعلام نکرد، اما ادعا کرده است که این گوشی 5G به عنوان پرچمدار جدید آنر در دسترس قرار خواهد گرفت.

Zhao انتظار دارد که گوشی های هوشمند 5G در سال آینده میلادی بتوانند رکورد فروش بیشتر از ۱۰۰ میلیون دستگاه را ثبت کنند و معتقد است که کشور چین می‌تواند این رکورد را به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر و در نمایشگاه MWC شانگهای تعداد قابل توجهی از برندهای چینی از اولین نمونه موبایل 5G خود رونمایی کرده اند و این آنر است که هنوز در این زمینه گزینه قابل ارایه ای ندارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر می تواند به بازار رقابت بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

کاشکی می شد این گوشی های که داریم با نصب یه ماژول ریز 5g کنیم حیف

نیما عرفانی

این یعنی طراحی ماژولار که رو گوشی های موتورولا به صورت اتصال مغناطیسی انجام میشه البته قیمت ماژولی که این قابلیت رو به گوشی اضافه می‌کنه بسیار بالاست و مشخص نیست همون کیفیت و سرعت مودم رو چیپ رو داره یا نه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)