حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ موبایل های آنر ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، آنر

چند روز قبل هواوی لیست کامل گوشی هایی که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می کنند منتشر کرد. آنر هم به تازگی وعده داده آپدیت اندروید Q را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود عرضه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ موبایل های آنر

آپدیت اندروید ۱۰ موبایل های آنر

آپدیت اندروید ۱۰ موبایل های آنر

شرکت Honor هم مانند هواوی می خواهد خیال کاربران گوشی های خود از دریافت آپدیت اندروید ۱۰ را راحت کند تا نگرانی از بابت تحریم های اعمال شده علیه کمپانی مادر، هواوی نداشته باشند.

بر اساس اعلام منابعی نزدیک به آنر، سری آنر ۲۰ در کنار چند مدل دیگر که پیش از آن معرفی شده اند در لیست گوشی های دریافت کننده اندروید کیو هستند اما آنر در حال حاضر تنها به سری آنر ۲۰ اشاره کرده است. به گفته این شرکت تمامی گوشی های آنر همچنان وصله های امنیتی و آپدیت های اندروید را دریافت می کنند. علاوه بر این اشاره شده که تمامی خریداران گوشی های آنر مشابه قبل به اپلیکیشن های بین المللی دسترسی خواهند داشت و به این ترتیب تحریم های اعمال شده از سوی گوگل شامل حال این گوشی ها نخواهد شد.

البته به طور دقیق مشخص نشده که به جز سری آنر 20 کدام دستگاه ها به اندروید کیو آپدیت خواهند شد. باید اشاره کرد که گوشی های آنر ویو ۲۰ به همراه آنر 8A و 8S هم در سال جاری میلادی معرفی شده اند اما حداقل در حال حاضر تکیلف آپدیت آنها به اندروید ۱۰ مشخص نیست.

شما کاربر آنر هستید؟ فکر می کنید آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

برا هوآوی و طرفداراش خبر خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)