حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0 به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، آنر

سه ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0 منتشر شد. متاسفانه هنوز این رابط کاربری ارایه نشده است اما خبر خوبی امشب می شنویم و آن این است که آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0 به زودی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0

آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0

آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0

برند آنر، یکی از زیر برندهای هواوی اعلام کرده است که از ۲۵ اسفند ۹۸ یعنی حدودا ۴ روز دیگر برای کاربران گوشی‌های سری ۲۰ آنر از جمله Honor 20، honor 20 pro و View 20 رابط کاربری Magic UI 3.0 را ارائه خواهد کرد. همچنین قرار است برای گوشی‌های 9X  نسخه 10 EMUI ارائه شود.

آنر در وب سایت رسمی خود به این نکته اشاره کرده است که در حال آزمایش این رایط کاربری بر روی گوشی‌هایی از جمله Honor 10، 10 lite، 20 Lite ، 8X ،9X Pro و v10 است که به زودی در اختیار کاربران این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت. هرچند آنر در خصوص زمان دقیق انتشار این به روزرسانی صحبتی نکرده است.

این پوسته شخصی سازی شده آنر قرار است همراه با طراحی  UX یا همان تجربه کاربری جدید ارائه شود که باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر و ساده‌تر با گوشی هوشمند همراه خود کار کنند. علاوه بر این انباشتگی رنگی در نسخه جدید رابط کاربری Magic Ui 3.0 بیشتر شده است و این امر باعث می‌شود تا تعادل بهتری میان حالت طبیعی و تیره برقرار شود.

همچنین در این رابط کاربری المان‌های بصری بهینه سازی شده‌اند و به کاربر اجازه داده می‌شود تا از حالت صفحه نمایش چندگانه بیشترین بهره را ببرد.

از آنجایی که آنر سعی در ارتقا قابلیت عکاسی در گوش‌های خود داشته است،  فیلترهای عکاسی بیشتری از طریق این رابط کاربری در اختیار کاربران قرار داده شده است. کاربران می‌توانند حتی بعد از ثبت تصویر نیز از این فیلترها برای ویرایش عکس‌های خود استفاده کنند.

طبق گفته آنر، در رابط کاربری Magic UI 3.0 نرم اافزار دوربین نه تنها زیباتر شده است بلکه کار با دوربین را برای کاربر ساده تر می‌کند. مثلا کاربر می‌تواند به راحتی با قابلیت زوم روی اشای مورد نظر عمل بزرگنمایی یا کوچک نمایی را انجام دهد.

به منظور ارتقا ایمنی گوشی‌‌ها در این رابط کاربری قابلیتی با نام محیط اجرای معتبر ارائه شده است که می تواند در هنگام نصب برنامه‌ها جلو نفوذ به گوشی را بگیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت اندروید ۱۰ آنر با رابط کاربری Magic UI 3.0 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)