حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید سامسونگ گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ یک رنگ جدید برای گوشی گلکسی A60 معرفی کرده که می تواند بسیار جذاب باشد. گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) سامسونگ از این پس با رنگ Peach Mist به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رنگ جدید گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60)

رنگ جدید گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60)

رنگ جدید گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60)

بازار چین از اهمیت بالایی برای شرکت ها برخوردار است. در این کشور، شرکت های داخلی بیشترین سهم را دارند و برندهای مطرحی مانند سامسونگ و اپل سهم کمی در این بازار دارند. در همین راستا شاهد عرضه محصولات مخصوص این بازار و یا استفاده رنگ های ویژه ای برای آن ها هستیم.

در این میان سامسونگ یکی از گوشی های محبوب خود را با رنگ جدیدی در بازار این کشور عرضه کرده است. گلکسی A60 سامسونگ در رنگ Peach Mist برای کاربران چینی در نظر گرفته شده است. این رنگ ترکیبی از رنگ صورتی و سفید است. در گذشته شاهد عرضه این گوشی هوشمند در رنگ های آبی نیمه شب، آبی دریا، نارنجی و Sea Salt بودیم.

قیمت و مشخصات فنی این دستگاه تفاوتی با نسخه های دیگر این گوشی هوشمند ندارد. نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی A60 سامسونگ با قیمت 217 دلار به فروش می رسد که با مدل استاندارد یکسان است.

این اسمارت فون دارای نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری PLS TFT و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. سامسونگ برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر گرفته که دارای رابط کاربری One UI است. قدرت گلکسی A60 توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می شود. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی بوده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 612 بهره می برد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 32، 8 و 5 مگاپیکسلی به چشم می خورد. تصاویر سلفی در این محصول توسط دوربین 16 مگاپیکسلی ثبت می شود. وظیفه تامین انرژی گلکسی A60 بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است. نظر شما درباره گلکسی ای ۶۰ و رنگ جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

ترجیح میدم میانرده های جدید هواوی که کایرین۸۱۰دارن و یا ردمی کا۲۰ بگیرم اما اگه قرار بود از سامسونگ گوشی بخرم تو این رنج قیمت a70 میگرفتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)