حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری جدید گوشی های شیائومی سی سی (Xiaomi CC) به زودی ارایه می شوند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

سال گذشته شیائومی شرکت نه چندان نام آشنا تولید گوشی هوشمند در چینی یعنی Meitu را خریداری کرد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان در حال پیشرفت چین است که شیائومی با خرید آن قصد دارد خط و سری جدیدی از محصولات خود را ابداع کند. اولین محصولات سری شیائومی سی سی (Xiaomi CC) دو گوشی CC9 و CC9e نام دارند که به زودی معرفی می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی CC

شیائومی CC

شیائومی CC

پیش از این شرکت شیائومی اعلام کرده بود که قصد دارد در 31 خرداد ماه، محصولات جدید خود را معرفی کند ولی در واقع این رویداد جدید بیشتر در جهت معرفی استراتژی جدید بود و نه یک محصول جدید.

آقای لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی در پستی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد سری جدید گوشی‌های خود با نام CC را روانه بازار کند. این دو حرف C در واقع مخففی از دو کلمه Colorful (رنگارنگ) وCreative   (خلاقانه) خواهند بود که توسط تیم ویژه‌ای با نام Chic & Cool 90 توسعه داده خواهند شد.

همانطور که گفتیم در رویداد امروز گوشی جدیدی معرفی نشد و شیائومی بیشتر به معرفی افکار و استراتژی خود پرداخت ولی یکی از محصولاتی که انتظارش را می‌کشیم باید گوشی CC9باشد که از یک دوربین با خاصیت چرخش مکانیکی جهت استفاده در هر دو سمت استفاده می‌کند.

استفاده از رقم 9 در پایان دو حرف CC نیز به مناسبت نهمین سالگرد تأسیس شرکت در ادامه آن ادامه است و این اولین باری نیست که این شرکت رویه نام‌گذاری گوشی‌های خود را تغییر می‌دهد. پیش از این در سالگرد هشتم تأسیس شرکت نیز تصمیم بر این شد که گوشی با نام Mi 7 تولید نشده و به جای آن گوشی Mi 8 معرفی شود.

برند Xiaomi CC را به نوعی می‌توان سومین برند اختصاصی مجموعه شیائومی دانست که بعد از Xiaomi و Redmi قرار می‌گیرد و به نوعی بخشی بزرگ از توسعه بیشتر این شرکت بزرگ در حوزه گوشی‌‎های هوشمند را بر عهده خواهد داشت.

اما یکی از نکات جالب تیم توسعه دهنده این سری، تیم Chic & Cool 90 این است که از دانشجویان جوان هنر تشکیل شده که باز مد را هدف قرار داده و در شعار خود می‌گویند که «می‌خواهیم خودمان را بهتر بشناسیم».

این تیم در نظر دارد تا بیشترین توجه خود را روی وجه زیباشناختی دستگاه‌ها قرار دهد و این بدان معناست که محصولات خروجی این طرح، بیشتر از سخت‌افزار و ویژگی‌های فنی، به ظاهر و وجه هنری، توجه خواهند داشت.

لی جون همچنین در ادامه مطلب خود در این رویداد به این موضوع اشاره کرده که افراد جوان به دنبال آن هستند که آرزوهای خود را که دیده و یا در مورد آنها شنیده‌اند به واقعیت تبدیل کنند. این افراد عاشق عکاسی هستند و دوست دارند عکس‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

گوشی‌های جدید این پروژه نیز وجه زیباشناختی جدیدی خواهند داشت که بر پایه نتایج طرح‌های اولیه آزمایشگاه تخصصی Xiaomi X Meitu AI Aesthetics Lab خلق می‌شوند؛ آزمایشگاهی برای ترکیب فناوری‌های زیباسازی و سخت‌‎افزار پیشرفته دوربین.

البته ظاهراً باید این تفکر جدید را متفاوت از افزودن فیلترهای جدید به نرم‌افزار دوربین بدانیم و در واقع باید محصولی خلق شود که بتواند هوش مصنوعی را با فیلترهای ویژه ترکیب کرده تا بتوان عکس‌های خاص که ویژگی‌های اغراق‌آمیز جذابی برای چهره افراد و یا سوژه‌های دیگر ایجاد می‌کنند و این روزها در چین بسیار محبوب هستند را نیز از ویژگی‌های محصولات این سری جدید در نظر بگیریم.

نظر شما درباره این سری جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAT

کاپی کردی از ایسوس 😐😐😐

_V_

😅

afsoon

این سری با نوآوری و طراحی های لاکچری به بازار میاد و احتمالا قیمت هم بالاتر باشه و برند لوکس شیائمی حساب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)