حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی خانواده شیائومی سی سی (Xiaomi CC) مشخص شد: ۱۱ تیر ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

می دانیم که شیائومی سری جدیدی از گوشی های هوشمند خود را با نام سی سی یا CC معرفی کند. آقای لی جون، مدیر عامل شرکت هم اوایل ماه جاری میلادی توضیح داده بود که این سری جدید برای کاربران جوان و خلاق در نظر گرفته شده است. حال در تازه‌ترین خبر مشخص شده که اولین گوشی از این سری با نام “شیائومی سی سی ۹” (Xiaomi CC9) در روز ۱۱ تیر وارد بازار خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خانواده شیائومی سی سی (Xiaomi CC)

خانواده شیائومی سی سی (Xiaomi CC)

خانواده شیائومی سی سی (Xiaomi CC)

تاریخ رسمی عرضه اولین گوشی از سری شیائومی سی سی امروز در پروفایل این شرکت در شبکه اجتماعی بزرگ چینی‌ها به نام ویبو (Weibo) اعلام شده و در کنار آن تصویر دعوت نامه ای هم درج شده که مربوط به رویداد اختصاصی این شرکت در شهر پکن است.

با اینکه در تصویر اخیر هیچ اشاره‌ای به اسم و مشخصات گوشی نشده است اما انتظار می رود که در رویداد اختصاصی شیائومی شاهد معرفی محصولی با دوربین پشتی سه گانه و همچنین یک گوشی مشابه با ایسوس ذنفون ۶ (Zenfone 6) باشیم که از مکانیزم چرخشی برای دوربین استفاده کند.

گوشی دوم که گفته شده با همکاری شرکت میتو (Meitu)، یکی از زیرمجموعه‌های جدید شیائومی، تولید شده است احتمالاً “سی سی ۹ ای” (CC9e) نام خواهد داشت. چرا که مدل معمولی سی سی ۹ پیش از این در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی دیده شده و به جای دوربین چرخشی، در بالای نمایشگر خود دارای بریدگی است. تیزرهای شیائومی برای خانواده هواوی سی سی:

شیائومی CC

شیائومی CC

 

هفته گذشته شیائومی چند تصویر تبلیغاتی منتشر کرد که برخی از معانی پشت پسوند CC را فاش می کردند. در حالی که پیش از این پسوند CC به عنوان حروف اول Chic & Cool (شیک و جذاب) و Curious & Creative (کنجکاو و خلاق) معرفی شده بود، به نظر می رسد Challenge & Carry (چالش و انتقال) هم یکی دیگر از معانی مورد نظر شیائومی بوده است.

نظر شما درباره خانواده احتمالی شیائومی سی سی چیست؟ منتظر آن ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

مبارکه

Amir galaxy

سلام خدمت دوستان
میخوام یه هندزفری بی سیم شیائومی بخرم
مدلش redmi air dot هست که 15 دلار قیمت داره…
کسی میدونه باید از کدوم سایت بخرم؟؟؟
و اینکه کیفیت ساختش و کیفیت انتقال صداش چطوره؟؟؟؟
اگه میدونید از کجا میتونم با قیمت خوب پیدا کنم لطفا بگید
یا اگه محصول دیگه ای در این رنج قیمت هست معرفی کنین ممنون

The Destroyer

‘تیزر های شیائومی برای خانواده هواوی سی سی’

m.b

تازگیا شیائومی تیزر محصولات هوآوی رو میسازه…😁
🤦‍

_V_

😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)