حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالات قیمت و زمان عرضه آیفون ۱۱ (iPhone 11)

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل، شایعات

تقریبا هر سال تابستان اخبار زیادی از مدل بعدی آیفون منتشر می شود. امسال هم مثل هر سال اخبار و شایعات زیادی شنیده ایم. مثلا این که طراحی دوربین متفاوت است، تاچ سه بعدی حذف شده و احتمالاً USB Type-C به گوشی اپل اضافه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا احتمالات قیمت و زمان عرضه آیفون ۱۱ (iPhone 11) را بررسی کنیم.

انتظار می رود اپل طراحی سال پیش را در گوشی های جدید که احتمالاً شامل مدل های استاندارد، پلاس و R می شود، حفظ کند. نام گذاری گوشی بعدی هنوز در هاله ای از ابهام است؛ برخی می گویند گوشی بعدی XI نام خواهد گرفت. اپل به اندازه ی کافی از اعداد یونانی استفاده کرده و احتمالاً دوباره به روش قبلی برای گوشی هایش اسم انتخاب می کند. به همین علت ما از نام های iPhone 11، iPhone 11 Plus و iPhone 11R استفاده می کنیم.

زمان عرضه احتمالی آیفون ۱۱

به احتمال زیاد، مثل هر سال گوشی های جدید در اواسط ماه سپتامبر معرفی می شوند، اما عرضه ی آن ها کمی طول می کشد. بر اساس گفته های وریزون، اپراتور آمریکایی، در پایان ماه سپتامبر شاهد عرضه ی سری جدید آیفون خواهیم بود. شاید امسال مراسم اپل کمی عقب بیافتد. در جدول زیر تاریخ عرضه ی گوشی های مختلف به همراه تاریخ تخمین زده شده برای عرضه ی آیفون ۱۱ آورده شده است:

در مورد قیمت آیفون ۱۱ باید گفت، از آنجا که قیمت مدل های کنونی از 1000 دلار شروع می شود و iPhone XS و XS Max 1100 دلار قیمت دارند، مدل های جدید هم باید از همین قیمت ها برخوردار باشند. چون قیمت آیفون در حال حاضر هم بالاتر از 1000 دلار است و تغییرات مهمی هم قرار نیست در این گوشی بیفتد، قیمت ها نیز تغییر نخواهند کرد.

برخی امیدوارند که اپل به علت پایین آمدن آمار فروشش، قیمت گوشی های جدید را کمی پایین تر اعلام می کند. اما احتمال آن که اپل قیمت های کنونی را حفظ کند بیشتر است تا این که بخواهد قیمت ها را کاهش دهد.

انتظار می رود قیمت آیفون ۱۱ با حافظه ی 128 گیگابایت، 1000 دلار باشد و ورژن های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نیز به ترتیب 1100 و 1200 دلار قیمت گذاری شوند. قیمت آیفون 11 پلاس از 1100 دلار برای ورژن 128 گیگابایتی آغاز می شود. ورژن های 256 گیگابایت و 512 گیگابایت هم به ترتیب 1200 و 1300 دلار قیمت خواهند داشت. نرخ iPhone 11R هم از 750 دلار شروع خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این احتمالات قیمت و زمان عرضه آیفون ۱۱ (iPhone 11) چقدر صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خدا به داد برسه
فکر کنم قیمت ۱۱ معمولی بشه ۱۲۰۰ دلار و بالاتر🤔(خبر افزایش قیمت گوشیای اپل)

MohsenHiradian

یه چیزیو فهمیدم بغضم گرفت حقوق کارگرای ساده اونا 1500 دلاره یعنی راحت میتونن با حقوق یک ماهشون میتونن بهترین مدل موبایل رو بگیرن و حقوق کارگرای ایران1500تومان یعنی اگه بتونن پونصد هزار دیگه بزارن سرش میتونن گوشی دو ملیونی بخرن .

ودر آخر. پششششششممممممام

_V_

فاک

Amir galaxy

داش یعنی بری اونجا دست همشون یه ایفون xs میبینی؟؟؟؟؟

MohsenHiradian

داداش اونا هم مشکلات خودشون رو دارن هزینه سوخت و مسکن اونجا بالاعه و درضمن انسان یه موجود فرصت طلبه وقتی یه چیزیو نداشته باشه بیشتر دنبالش میره اما اکثر مردم غرب براشون عادیه اونا تو تکنولوژی دارن شنا میکنن به راستی خوش به حالشون

afsoon

حقوق یه کارگر ساده در آمریکا حدود ۱۳۴۴ دلار در ماه هست .این حقوق حدود ۴۵ درصد به عنوان مالیات و ۵ درصد به عنوان خدمات باید به دولت پس داده شود چه شغل خصوصی باشه چه شغل دولتی هیچ فرقی نمیکند .و درآمد اون کارگر در حقیقت حدود ۶۷۰ دلار در ماه هست .هزینه زندگی هم آنقدر بالا هست که این حقوق فقط می‌تونه اجاره آپارتمان سی متری و خورد و خوراک فرد رو محیا کنه واگر‌همچنین فردی بخواد یه آیفون هزار و پانصد دلاری بخره حداقل یک سال باید پس انداز کنه .در اروپا هم همینطوره .کارگران ساده که حقوق کف و دهک پایین هستن فرقی نمیکنه کجای دنیا باشن هر جا باشن رفاه و پس انداز خیلی محدود دارن .صد و شصت ملیون نفر در آمریکا با هر روز کارکردن هنوز هیچ پشتوانه و پس اندازی ندارند .هزار و پانصد دلار خیلی خیلی زیاده توی هرکشوری ‌‌.

Amir galaxy

صد در صد تو همه کشورا زیاده این مبلغ….
ولی تو چین اینطوری نیست چون چین بهترینه😂🤚

afsoon

چینی ها احمق نیستند پول به آیفون بدن مگر یه عده محدود که آیفون رو کالای لوکس تلقی می‌کنند و تفکراتشون مثل ایرانی ها هست .این همه برند خوب توی چین هست .همین الان هواوی اپو ویوو شیائمی دارن گوشی های تولید میکنن با یک سوم قیمت آیفون و همه چیز بهتر .تکرار میکنم همه موارد بهتر

_V_

https://www.gsmarena.com/energizer_power_max_p8100s-9590.php
گوشی منعطف انرجایزر!
فقط یه چیزی!چجوری ال سی دیه و منعطف؟😐

نیما عرفانی

البته که آقای ع.طایی قاعدتاً آیفون های امسال مدل یک ترابایتی هم خواهند داشت با قیمت ۱۵۰۰ دلار به بالا!😑⁦🤦‍♂️⁩

_V_

https://www.instagram.com/p/By8Ig3vgl-a/?igshid=a718ee20vnjx
دیافراگم سه گانه نوت۱۰😉😊

نیما عرفانی

اینو گذاشته که خلأ بین f1.5 تا f2.4 برطرف شه یعنی در واقع برای محیط های کم نور از
همون f1.5 مرسوم استفاده می‌کنه و در محیط های با نور کافی از f1.8 که متداول ترین دیافراگم و آپارچر در دوربین‌های موبایل هست . در محیط های دارای منبع نور زیاد هم از f2.4 استفاده می‌کنه .
به نظرم سامسونگ بهتر بود رو یه حالت نایت مد ویژه که خروجی در حد و اندازه ی هواوی و گوگل داشته باشه کار کنه تا اینکه فقط تمرکزش رو بذاره رو تغییر میزان دیافراگم .

_V_

درسته جناب عرفانی
با این حساب یعنی عکس های روز بهتری میگیره نسبت به گوشیای قبلی
ولی تغییری تو شب نداره

afsoon

چه فکری می‌کنه اپل که همچنین مضخرفاتی رو میسازه با همچنین قیمتی .

Milad7

اگر جفتک نمی انداختن و الان دلار ۴-۵ تومن بود راحت میشد با ۶ میلیون خریدش!

afsoon

شش ملیون رو میدم ردمی کی ۲۰ پرو نسخه فول اما به اشغال های اپل نمیدم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)