حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی نوت ۹ حالت عکاسی شب را اضافه می کند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

گوگل قابلیت عکاسی شب را با اختصاص دادن حالتی تخصصی برای گوشی‌های خود با نام Night Sight تا حدود زیادی بهبود بخشید. بهار سال جاری نیز سامسونگ در ادامه راه این شرکت‌ها قابلیتی تحت عنوان Super Night Shot عرضه کرد. حالا خبر می رسد که آپدیت سامسونگ گلکسی نوت ۹ حالت عکاسی شب را اضافه می کند. در ادامه با ترجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حالت عکاسی شب گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9)

دوربین گلکسی نوت ۹

دوربین گلکسی نوت ۹

این قابلیت در دوربین موبایل‌های سامسونگ زیرمجموعه Scene Optimizer محسوب می‌شود که می‌تواند تا 30 صحنه مختلف را شناسایی و اقدامات لازم جهت بهبود تصاویر گرفته شده را انجام دهد. به عبارت دیگر، این حالت به صورت خودکار تصاویر را بهبود می‌بخشد و کاربر حق انتخاب زیادی در این خصوص ندارد. اخیرا سامسونگ با اعمال تغییراتی در این خصوص و افزودن کنترل دستی، قابلیت Super Night Shot را برای گوشی‌های خانواده گلکسی S9 عرضه کرد.

حالا نوبت به گلکسی نوت ۹ رسیده است. به گزارش دارندگان پرچم‌دار سابق کره‌ای‌ها، قابلیت گفته شده با به‌روزرسانی ماه ژوئن برای این گوشی عرضه شده است. البته این حالت برای تمامی مناطق ارایه نشده، اما فیرمور N960FXXU3CSF9 که در آلمان عرضه شده، قابلیت Super Night Shot را به همراه ویژگی‌های دیگری نظیر اسکن خودکار بارکد QR به ارمغان آورده است. هنوز از دیگر مناطق گزارشی منتشر نشده است، اما مطمئنا به زودی به‌روزرسانی گفته شده بر روی تمامی اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد.

نظر شما دریاره آپدیت سامسونگ گلکسی نوت ۹ که حالت عکاسی شب را اضافه می کند، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

https://youtu.be/VGxxS9XQ-1w
آقای عطایی این بررسی رو پوشش بدید
شخص مورد تایید شما
خارجی متوجه نمی‌شوم

Milad7

من آپدیت کردم عکاسی در شب خیلی خوب شده…. ولی هنوز با نایت مود گوشیی مثل p30 pro فاصله داره….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)