حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گلکسی نوت ۱۰ پرو عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری صدا را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 29 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی نوت ۱۰ پرو در ادامه سال جاری میلادی معرفی می شود. به تازگی تصاویری از قاب این گوشی هوشمند فاش شده است. قاب گلکسی نوت ۱۰ پرو عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری صدا را نشان می دهد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی‌ همراه باشید.

شایعات به معرفی گوشی های سری گلکسی نوت 10 سامسونگ در اواخر ماه آگوست اشاره می کنند. تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی از این محصولات در فضای مجازی بودیم.

در گذشته چندین رندر از گوشی گلکسی نوت 10 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود و حال شاهد افشای تصاویری از قاب این اسمارت فون هستیم. این تصاویر، تمام شایعات گذشته را تایید می کند.

این قاب فاقد برش برای جک 3.5 میلی متری هدفون است؛ با این حال در بخش بالایی آن یک برش کوچک برای اینفرارد به چشم می خورد. در بخش پشتی این قاب شاهد دو برش بزرگ هستیم. در یکی از این برش ها سه سنسور دوربین قرار می گیرد و برش دیگر مربوط به فلاش LED و سنسور سنجش ضربان قلب/فشار خون است.

بر اساس شایعات، گلکسی نوت 10 پرو به صفحه نمایش 6.8 اینچی با فناوری Dynamic AMOLED مجهز می شود. نسخه استاندارد این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.4 اینچی بهره می برد. سامسونگ برای نسخه پرو پرچمدار آینده خود، 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می گیرد.

این اسمارت فون دارای 12 گیگابایت رم بوده و دوربین اصلی آن شامل سنسورهای عادی، اولترا واید و تله فوتو می شود. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 4170 میلی آمپر ساعتی تامین می کند (انتشار اطلاعات جدید از ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو).

انتظار می رود این پرچمدار سامسونگ قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی باشد. به احتمال زیاد با توجه به بازار هدف، قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9825 تامین کند. نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ پرو احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خداحافظ جک ۳.۵
برای میانرده ها نباید حذف بشه….
اونایی که میانرده میخرن اکثرا پول ندارن هندزفری بیسیم بخرن…
هندزفری های تو بازار خیلی بی کیفیت هستن و زود خراب میشن

vahid

ی سوال از لطفا کسی که میدونه راهنمایی کنه اس ده پلاس سنسور ضربان قلب داره آیا سنسور فشار خون هم داره و اگه داره به برنامه خاصی برای گرفتن فشار خون نیاز داره؟

_V_

بله هردورو داره اما من طرز کارشو نمیدونم😐

vahid

ممنون منم کلی باهاش ور رفتم فقط استرس و ضربان قلب رو داشت مثل گلکسی واچ احتمالا اگه سنسورشم داشته باشه عین گلکسی واچ اکتیو برنامه خاص خودشو میخواد البته مطمئنن دقیق که نیست خیلی اختلاف داره من تو گلکسی واچ اکتیو با دستگاه حرفه ای و مربوط فشار خون مقایسه کردم خیلی اختلاف داشت ولی ضربان قلب رو چه گلکسی واچ اکتیو چه گلکسی واچ و چه خود گوشی اگه نگیم دقیق دقیق بود نمیتونیم بگیم اختلاف داره نهایت اختلافش با بد بینی دوتا دونه یا ی دونه بود تو شمارش ضربان قلب

mehrdad_ma

برای فعال سازی اکسژن خون باید رام BTU یا المان یا فرانسه نصب کرد که تغییر CSC تو گوشی های جدید سیمکارت میخواد

3INA

سلام برنامه Samsung health

vahid

خوب این برنامه که پیشفرض روش نصب هستش ولی من نمیدونم کجاش مخصوص فشار خون هست،اگه میدونید راهنمایی کنید
تو گلکسی واچ اکتیو برنامه my bp labهستش که بعد نصب فشار خون رو اندازه گیری میکنیم

mega08

سنسور ضربان قلب داره . خودش یه برنامه به اسم samsung health داره که این کارو میشه باهاش انجام داد

HasanHoseinPoor

تا جایی که میدونم‌ رو ده ۵جی حذف شد

afsoon

ایده جالبی نیست بشخصه که ای ۲ این قابلیت رو نداشت وقتی هنزفری میزاشتم بخاطر همین رابط کیفیت افتضاح میشد در حالی که هندزفری خوب و گران قیمت دارم .این ایده برای ضخامت کمتر اومد اما امروز گوشی ها ضخامت بالا دارن و از ۷میل تا ۹ میل شدن .در صورتی که اگر به سه تا چهار سال پیش بریم میتونیم برندی ببینیم که با ضخامت زیر ۶ میل جک هدفون داشتن .هنوزم میگم ویوو ایکسپلی ۶ با ضخامت ۵ میل و باطری ۴۵۰۰ و جک هدفون در سال ۲۰۱۶ شاهکار بود و نشون داد میشه همه چیز رو عالی طراحی کرد

_V_

🤔

MR.CAMPER

درود به همه دوستان
اقای ع.طا.یی لطفا این خبرو پوشش بدید

https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s10_plus_vs_sony_xperia_1-review-1944.php

شکست سنگین اکسپریا ۱ جلوی گلکسی اس ۱۰ پلاس
هم فیلمبرداریش داغونه
هم عکاسیش هم نمایشگرش
بعد یک عده میان میگن واسه اکسپریا ۱ امتیاز ۱۱۹ دگزو قطعیه😂😂😂😂
چیزی که الان قطعی شده اینه سونی تو دستشویی گیر کرده هم آب قطعه هم افتابه خالیه 😂😂😂😂
این گند کاری سونی رو به ترولهای سونی تبریک میگم
من خودم طرفدار دوآتیشه سونیم وقتی گوشی رو ۴ ماه بعد از معرفی عرضه میکنه توقع دارم گوشی تو همه چیش عالی باشه نه اینقدر آشغال باشه که از گوشی ۶ ماه پیش هم تو نمایشگر و دوربین و باطری ضعیفتر ظاهر بشه

_V_

🤷‍♂️

CAT

شما مشگل بینایی دارید جناب ؟ تمام عکس ها باهم برار هستن انگار ی دوربین در دو گوشی هست و کیفیت 4k سونی هم بهش اشاره شده که عالی هست

MR.CAMPER

نه عزیز مشکل بینایی ندارم وقتی با گوشی ۶ ماه پیشش تو عکاسی برابر میشه (با سه تا اپتیک زایس و نرم افزاری که تیم الفا روش کار کرده) برابر کردن با اس ۱۰ پلاس با امتیاز ۱۰۹ توی دگزو همون باخت سنگینه
چون سامسونگ نه از اپتیک زایس استفاده میکنه و نه تیم خاصی رو دوربینش کار میکنن
اوج گندکاری و گند زدن سونی ۲ ماهه دیگ بوش بلند میشه که جلو نوت ۱۰ و ایفون جدید ضربه فنی میشه
حالا شما برو بگو تیم الفا اپتیک سه گانه زایس😂😂😂😂😂

CAT

خب عزیز شما از کجا میدونی شاید ایناهم کار میکنن قطعا کار میکنن که شده دوربین این غیر این نیست نوت ۱۰ هم رونمایی بشه با ایفون سونی ی گوشی جدید دیگه هم معرفی میکنه باید با اونا مقایسه بشه جناب بی صبرانه منتظرم نوت ۱۰ رو نمایی بشه بیاد ایران

_V_

نه جناب Cat،،وقتی برندی با زایس یا لیکا کار کنه اونو خیلی بولد میکنه و زیر یا بالای وربینم مینویسن
جالبشم اینه نسخه اکسینوس اس۱۰ با سنسور ایزوسله(و البته سنسور ها و لنز های قدیمی استفاده شدن)

Jason bourn

ع ن م گرفت با این طرح مسخرش
یعنی رسما ر ی د به اصالتش و زبان طراحی سالیان سالش که از اس ۲ تا الان داره و همه سامسونگو به این شکل میشناسن
واقعا نا امید شدم از این طرح که عین گوشیای کلون ایفون میمونه
جک ۳.۵ هم که نداره حالا اینو چون خیلی برام مهم نیست ارفاق میکنم ولی قیافش…

Jason bourn

تازه خبری از باتری ۴۵۰۰ میلی امپری s10 5g نیست حداقل ۴۵۰۰ که میزاشت که نزاشته
خوبه که اسمش نوته ها
اندازشم هم اندازه s10 5g هست! مثلا قراره بهترم باشه ازش باتریش این باشه یعنی عملا هیچ فرقی یا سری اس نداره قلمشم ظاهرا فرقی با نوت ۹ نداره
واقعا نا امید کنندس تا اینجای کار همین ظرفیت باتریش برای چنین سایز صفحه ای کافیه که اینو بگم امید وارم اشتباه کرده باشم و حداقل نسخه 5g باتری بهتری داشته باشه

نیما عرفانی

درمورد ظرفیت باطری توضیحاتی میدم.
نوت ۱۰ معمولی از نظر ابعاد شاید درحد و اندازه ی نوت ۹ و إس ۱۰ پلاس باشه و از اونجایی که سری نوت برای قلمشون محفظه و جایگاهی دارن پس یعنی فضای کمتری وجود داره برای قرار گیریِ باطری نسبت به سری إس و از طرفی هم سامسونگ خواسته نسبت به نوت ۹ و إس ۱۰ پلاس باطریِ بزرگتری رو نوت ۱۰ قرار بده و به همین جهت مجبور شده جک هدفون رو حذف کنه و موقعیت دوربین ها هم از بخش وسط به منتهی الیه سمت چپ تغییر بده. به نظرم تنها کاری که سامسونگ میتونست برای افزایش ظرفیت باطری نوت ۱۰(۱۷۰ میلی آمپر بیشتر از نوت ۹ و ۷۰ میلی آمپر بیشتر از إس ۱۰ پلاس) انجام بده همین روش بود .
اما در خصوص نوت ۱۰ پرو که سایز نمایشگرش حدود ۶.۸ اینچ هست و ابعاد بزرگتری داره به نظرم میتونست باطریِ بزرگتر از ۴۱۷۰ میلی آمپر قرار بده چون سامسونگ هرچقدرم رو بهینگیِ نرم افزاریش کار کنه بازم در بهترین حالت شاید بتونه در حد باطریِ إس ۱۰ پلاس ظاهر بشه چون با اون سایز نمایشگر و به ویژه وجود آنتن های 5G مصرف باطری بالا میره.
درحالی که رو إس ۱۰ 5G باوجود جک هدفون و موقعیت دوربین ها هم وسط قاب پشتی بود باطریِ ۴۵۰۰ میلی آمپر قرار داد یعنی میتونست رو نوت ۱۰ پرو که دوتا معیار مهم رو در طراحیش تغییر داده(حذف جک هدفون و موقعیت دوربین ها) حداقل باطریِ ۴۴۰۰ میلی آمپر قرار بده.
به نظرم ظرفیت باطریِ ۴۱۷۰ میلی آمپریِ نوت ۱۰ پرو که اتفاقاً قیمت و کانفیگِ بالاتری هم نسبت نوت ۱۰ معمولی داره شایعست وگرنه اگه واقعیت داشته باشه از الان میگم یکی از نقاط ضعفش، ظرفیت باطریش تلقی میشه.

نیما عرفانی

شخصاً اعتقاد دارم بهترین طراحی و دیزاینِ تاریخ سامسونگ همین نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو هست.

m.b

با این حفره وسط نمایشگر؟
خداییش من که یاد پیکسل سوخته گوشی ها میافتم…
گوشه بود کمتر جلب توجه میکرد…
به نظر من نوت 9 با اینکه حاشیه داره، از این رندر بهتره…

نیما عرفانی

اینو استثناعن به شدت مخالفم مصطفی.
حفره وسط باشه قرینه تر میشه ، حفره اگه گوشه باشه (مثل سری إس ۱۰) نمای بدی داره و فرم و شکل نوار نوتیفیکیشن ها هم همش رو مخه اما اگه وسط باشه تقریباً مشابه ناچ قطره ای به نظر میاد با تکنولوژی جدیدتر از اون .
و اینکه من برخلاف شما طراحیِ پشت نوت ۹ رو یه افتضاح در تاریخ سامسونگ میدونم و نسل قبلش یعنی نوت ۸ دیزاینِ پشتش خیلی بهتر بود اما نمای جلوی نوت ۹ رو موافقم خوب بود .
مجموعاً همون‌طور که گفتم سری نوت ۱۰ از نظر من بهترین طراحی و دیزاینِ تاریخ سامسونگ بوده البته که قاعدتاً مدل های نهاییش تغییرات جزئی نسبت به رندرها داره .

m.b

شاید من بخاطر اینکه یه گوشی با پیکسل سوخته در میانه و قسمت بالای صفحه نمایش دیدم این گوشی حس بدی رو برام تداعی میکنه…
راجب نوت 9 صرفاً نظرمو راجب طراحی جلوییش گفتم…
طراحی پشتی به نظرم مثل همین s10 plus باشه خیلی خوب هست از نظر من (خودم طراحی عمودی رو به طراحی افقی در گوشه ترجیح میدم. البته طراحی افقی در وسط و در یک نوار رو میپسندم و همچنین طراحی خلاقانه چهارتایی میت 20 رو) …
اما همه اینا میگذره و من مشتاقانه منتظر اولین گوشی با صفحه اج و دوربین زیر صفحه نمایش و دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی هستم…
احتمالاً همچین گوشی‌ای سال آینده معرفی بشه…

نیما عرفانی

دلیل تغییر موقعیت دوربین نوت ۱۰‌رو که توضیح دادم .
در مورد طراحیِ ایده آل قاب پشتی هم چندین بار گفتم كه شخصاً طراحی و چینش دوربین ها به سبک میت ۲۰ پرو بهترین می‌دونم بعدش طراحیِ عمودی در وسط قاب پشتی مثل اکسپریا وان و وان پلاس ۷ پرو .
در خصوص بخش آخر هم فکر نکنم همچین گوشی اونم با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی سال ۲۰۲۰ ارائه بشه مگر اینکه طبق معمول یکی از چینی ها پیش دستی کنه و زودتر از موعد نمونه اولیه معرفی کنه ( به احتمال زیاد لنوو یا ویوو که قطعاً اینا همچین مشخصاتی با پنل اج نمیزنن ) .
در برندهای چینی فعلاً فقط هواوی و وان پلاس رو پرچمدار از پنل اج استفاده کردن و ویوو و میزو اگه اشتباه نکنم صرفاً رو میان رده یکی دوبار اج زدن مگر اینکه اینبار قاعده رو عوض کنن از جمله شیائومی.
درکل من بیشتر برای می میکس ۴ و میت ۳۰ پرو مشتاقم😉

m.b

https://www.gsmarena.com/xiaomi_trolls_oneplus_once_again_as_redmi_k20_pro_prepares_to_launch_in_india-news-37618.php
جناب عطایی شیائومی بازم با وانپلاس شوخی کرده…
پارسال با پوکوفونش و امسال با ردمی…

Milad7

جک به درد بخوریه برای چی حذف بشه😐🤔

_V_

Milad7
میگن ایجاد فضای بیشتر برای باتریه🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)